* juli 2007-mama's * deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Koeky: blijf heel hard voor jullie duimen hoor........ en doe terrorristen-tijd......hihi...... ooit gaat ie over, hoop ik!!!!!

Tan: hoe is het met Mika. Zielig hoor, zo klein en dan zoveel last!! Zoë had er met 5 mnd praktisch geen last van. Goed in de gate houden hoor en anders ff naar de arts, want weet niet of helemaal normaal is als zo erg is!!

Eveliene: lekker genieten van het zonnetje!! Wilde dat wij ook naar het strand konden, maar tis zover weg!!

KAr: hoe is het bij jullie? De kids? De aanstaande verhuizing etc?

Hier alles eigenlijk best goed. Kaj heeft vandaag niet zoveel dorst, maar zal zich wel compenseren, drinkt ie maar wat vaker vandaag. MErk dat ik makkelijker ben dan bij Zoë, gelukkig. Verder ben ik lekker aan het genieten. Heb zo goed als geen last meer van me keizersnee! KAn zelfs weer op me buik slapen, heerlijk!! BEn alleen nog snel moe en kan wat minder concentreren!
    Dadelijk maar weer ff lekker buiten zitten. San is boodschappen doen met Zoë en Kaj ligt in bed. Ben net ff gaan kijken, omdat ie huilde, maar tis in zijn slaap........

grtjs
    twinny

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    bedankt voor de felicitaties meiden... morgen mogen jullie weer hetzelfde typen ;)
    Net de taart voor Thom gemaakt en hij is GAAF!!! (nu nog hopen dat hij ook lekker is)

Twin, je klinkt echt zo goed!!! TOP!!!

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Dubbelgefeliciteerd dan maar he :)

Twin, heerlijk dat die donkere wolken die af en toe boven je koppie hingen helemaal opgelost zijnz eg!

waterpokken, nog helemaal niet gehad ook niet bij Marin.
    Hier verder erg stil. Ben mijn stem kwijt en moet marin haar aandacht trekken door bijvoorbeeld heel hard te psssssst-en.

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Gefeliciteerd!!!!!!! :D

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dank je wel allemaal weer! Kleine Thom was echt jarig hoor en is goed verwend.
    Hij heeft trouwens z'n eerste stapjes (los) al weer gezet... nog even en hij kan Sam echt achterna rennen.

Hoe is het met de rest?

Mooie foto's gemaakt, Koek?

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Sorry meiden, dat ik hier zo weinig meer ben. Het ligt totaal niet aan jullie!! Ik ben op Hyves actief en dat is geloof ik eventjes genoeg voor me.. Heb maandenlang op ZWP geleefd maar nu is het opeens over. Dus ik kom even zeggen dat jullie niet moeten denken dat er iets met me is, alles gaat goed, met iedereen. :) Het forum trekt me alleen even niet meer zo. Wie weet, tot snel! En anders zeker op Hyves! ;) Dag!

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Hoi meiden

Wilde ff laten weten dat Kaj sinds gistermiddag in het ziekenhuis ligt. Hij kreeg koorts en had erg last van zijn buik. De huisarts vond dat ik naar de kinderarts moest. Tegen die tijd gilde hij bij alle aanraking. Hij moest daar blijven en ging snel achteruit. Ze hebben hem onderworpen aan allerlei onderzoeken, prikken, echo;s, foto's, kweekjes etc etc. Tot nu toe zijn de resultaten gelukkig goed en zal het waarschijnlijk een virus zijn en geen infectie. Hij krijgt antibiotica en moet nog tot maandag blijven waarschijnlijk. De koorst is wat gezakt en de pijn gelukkig ook. Het gaat steeds beter met hem. Twas wel heel erg schrikken en ontzettend zielig........

twinny

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ooh, arme Kaj!!! Mag er een van jullie bij hem blijven?
    Hopelijk knapt hij snel op.

Dikke knuffel

9. Amle

Amle Niet meer actief

O bah Twinny... beterschap voor de kleine Kaj en sterkte ermee!! Hoop dat hij snel opknapt en mee naar huis mag!

10. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Dag Dames,

Ik weet niet of jullie me nog "kennen" tis alweer ff geleden dat ik bij jullie mee kletste. Na de geboorte van zoonlief (juli 07) heb ik een ernstige eetstoornis (anorexia) gekregen. Na een jaar opgenomen te zijn geweest (jan '08 tot jan '09) raakte ik in april 09 weer zwanger (godzijdank was ik nog vruchtbaar) van de tweede. Inmiddels is onze dochter in Januari geboren, zij is nu 5 maanden oud. Wij besloten voor een derde te gaan, en die is inmiddels ook in de maak! (eerste ronde raak!) Dus als alles goed gaat heb ik er straks 2 met 12,5 maand verschil.....;) Ik zou graag weer met jullie meekletsen, mijn oudste is lekker aan het peuterpuberen en misschien kan ik hier wat tips en/of adviezen opdoen.

@Twinny, beterschap met Kaj. wat vervelend zeg. Hoop dat ie snel opknapt.

11. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Oja en ook leuk natuurlijk, dat onze kids volgende maand alweer allemaal 3 worden! Wat gaat de tijd toch ongelofelijk hard!!

12. Amle

Amle Niet meer actief

Wauw, heftig hoor.
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en de nieuwe zwangerschap. Hoop dat alles goed gaat verlopen!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    pfff wat een verhaal Mispoes. Ik ken je trouwens niet meer... schreef je toen onder dezelfde naam mee?

14. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Dank dames,

Ja ik ben altijd onder dezelfde naam blijven kletsen. Alleen in de periode van opname ben ik hier natuurlijk maar amper geweest.....

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hoi mispoes welkom terug.

Twin, ik denk aan je. Beterschap met de kleine man.

PFfffff vandaag zh maar weer eens gebeld hoe of wat. Wat blijkt ik hoopte toch 3 maanden na hsg nee :S heb niet goed geluisterd 6 maanden!!!! na hsg......... :( :( 6 hele maanden wat onmenselijk zeg. Eerst moet je dikke 1,5 jaar wachten dan ga je dus actie ondernemen en moet je weer 6 maanden zelf aan de klus. Ik ben ZOO boos gewoon, nou meer verdrietig. :(

16. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Koeky, lieve schat, een hele dikke knuffel voor jou!!! Onmenselijk is het zeker ja!

Twinny, heel veel beterschap voor Kaj!!

Mispoes, welkom terug! Wat een heftig verhaal zeg!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ach Koeky, dikke knuffel meid... elke maand is er een te lang, als je al zo lang wilt en wacht! Ik hoop op jullie wonder, zonder nog veel meer in de mmm te hoeven!!!

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

tnx meiden!

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Met een vrolijkere noot :D morgen mag ik m'n "nieuwe" auto ophalen :D :D :D

20. Amle

Amle Niet meer actief

*knuffel* Koeky!

Deel Deze Pagina