* juli 2007-mama's * deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    leuk!!! zag hem al staan op hyves, leuk autootje hoor!!!

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

:) ik ben zo blij blij blij ik ben zo blij :D :D.

Tnx Amle :D jeetje jij bent ook al weer 26 weken. Wat gaat de tijd toch hard.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goed zo Koek!!!

enne... ga je wortels eens oogsten ;)

4. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @koeky, jeetje, das idd onmenselijk, ze vragen wat geduld wat van je zeg! EN niet zo'n beetje :S

5. Koeky

Koeky Fanatiek lid

En laat ik dan nou net niet hebben ;):)

6. Koeky

Koeky Fanatiek lid

:D ik m'n karretje is zo leuk :D Ben er zo blij mee :D

Enne wortels oogsten ;) haha ik zal dat eens doen.

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ah nog meer op facebook/fv?
    Kan nog wel wat vriendjes gebruiken.

8. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    @mispoes, heftig hoor, fijn dat je je nu weer goed genoeg voelt om zwanger te zijn en mee te kletsen enzo. Van harte met je dochter en zwangerschap.

@koeky, geduld is ook niet mijn ding. Ik ben zo ontzettend dankbaar dat ik steeds in ronde 1 zwanger raakte. Ik denk niet dat ik het had aangekund. Heb altijd veel bewondering voor mensen die dit doormaken zonder er compleet aan onderdoor te gaan:).

@tan, hoe is het met de pokjes? Mijn 2 zitten nog onder de kleine plekjes/huidverkleurikjes. Ik hoop dat dat deze zomer lekker wegtrekt in de zon!

@kar, tis ook erg druk in je leven momenteel toch? Kan me voorstellen dat je forumtijd/zin dan afneemt.

@twinny, jeetje je kind in het ziekenhuis. Dat is heftig! Mijn middelste had het enterovirus bleek achteraf. Ik vond het zelf ook een hele heftige ervaring. Als mijn jongste nu soms ligt te kreunen in zn slaap net als hij toen in het zh deed krijg ik nog de rillingen.En je hele gezin is even ontwricht, nee tis niet makkelijk zoiets. Succes.

Hier gaat alles prima. Jongste wel beetje verkouden wat op deze leeftijd nog niet zo heel goed is natuurlijk. Middelste is spontaan aan het trainen zonder luier (wilde hij ineens) en oudste geniet met volle teugen van haar kleuterbestaantje! Ik vind het heerlijk, een gezin met 3 kids (ze zijn dan ook erg leuk!) en zou nog wel maaaaanden verlof willen hebben!

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    niet via facebook, wel via hyves....
    Kar is niet bij te houden, onze superboerin ;)

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    je klinkt helemaal gelukkig Pienie. Hoe lang heb je nog verlof?

Sam is nu al even zonder luier en het is heeeeerlijk....

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hier ook flashbacks vandaag hoor.
    Hidde had bij de oppas koorts en ze vond hem verkrampt en niet op zijn eigen vertrouwde manier huilen. Nou, dan kan je me weer oprapen hoor.
    Hij ligt nu met 39,3 en een zetpil in zijn rompertje te zweten. Rode blos en warm hoofd.
    Vind dit niet leuk. Baal nu echt van het feit dat ik dit niet met vriendlief kan delen. de onzerkheden maar ook de zorg(en).
    Heb dus vandaag al twee keer contact gehad met de huisarts. De eerste keer kreeg ik te horen weer contact op te nemen bij 39 graden. Moet nu morgen weer bellen als de koorts nog rond de 39 is.
    Moest vandaag zo aan Bjarne denken. Brrrrrrr

12. Amle

Amle Niet meer actief

Beterschap mamamarin, voor kleine Hidde.
    Dan is het inderdaad extra balen dat je er ff alleen voor staat.
    Hoe lang moet je nog zonder je mannetje?

13. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Kan me voorstellen femke dat je je zorgen maakt bij je mannetje. Heb je geen idee wat het zijn kan? En inderdaad niet fijn dat je het niet met je vriend kan delen nu, tis balen dat je er ff alleen voorstaat. Hoe is het nu met Hidde?

Amle, het schiet al op zeg bij jou? Is jou man gewoon "thuis" en gaat hij de bevalling halen? Hoest met je andere kereltje?

Mispoes, kan me je niet meer echt herinneren. Fijn dat je je problemen bevochten hebt en er schijnbaar sterk utgekomen bent. Proficiat met je derde zwangerschap, voel je je verder goed nu?

Pienie, het klinkt inderdaad als heerlijk genieten bij jou, fij meis. Doet je nieuwe kleine man het goed?

Koek, tjee wat kan het ziekenhuis harteloos zijn! Heb geen idee hoe oud je bent, maar je wordt er ook niet jonger op. Faarbij kan ik me voorstellen dat als de wens heel groot is, elke maand eentje te veel is. Dikke knuf voor jou.........
    Hoest met je autootje, nog steeds helemaal happy?

HOe is het met de rest van de meiden, Kar, Tan, Monique, Zanoni etc.?

Hier Met Kaj geukkig alles weer goed! Zoe begint babygedrag te vertonen, maar zal wel weer over gaan.
    Heb het idee dat mijn mannetje veelste veel honger heeft, hij wil liefst elke 3 uur een fles!

twinny

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Dat had Hidde ook en zit nu dan ook op de forte voeding. Daar haalt hij de 4 uren wel mee.
    15 augustus is de voorlopige datum dat vriendlief thuiskomt.
    Hidde gaat de goede kant op. Had gisteravond nog 39,7 maar nu alleen nog een halve graad verhoging. Slaapt nu een gatin de middag.

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Lieve meiden,

Mijn kleine ukkepuk ligt in het ZH doordat ze lampenolie heeft gedronken die in een lamp zat die onmogelijk te openen is (blijkbaar toch niet). Ze ligt nu nog in narcose en aan de beademing. :( Waarschijnlijk zullen ze d'r morgen *duim* *duim* wakker gaan maken en mag de beademing eraf en gaan we kijken wat ze gaat doen. Ik zal het hele verhaal nog wel een keer doen maar moet nu echt even een beetje slapen want ik wil er zsm weer heen.

Als ik meer nieuws heb zal ik het wel smsen aan iemand.

16. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Meis, ik schrik me rot!

Ik hoop dat ze d'r snel wakker mogen maken!!

17. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Potverdorie zeg! Wat zal je je naar gecshrokken zijn zeg!

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Kom op kleine Rianne!!!

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    update: vannacht is ze vaak wakker geworden... dus hebben ze haar weer in slaap gebracht.

maar krijg net het super bericht dat ze vanmiddag van de beademing en de narcose af mag!!!!!!

20. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Ojee, wat ontzettend schrikken.................

BLij om te lezen dat ze van de beademing en de narcose af mag.......

Ga heel hard duimen en kaarsje opsteken dat ze snel weer opknapt en naar huis toe mag.....

Hele dikke dikke knuf voor jullie allemaal......

twinny

Deel Deze Pagina