Na vandaag weer rust in julipeuterland. Op naar kleuter he. Wat kunnen ze soms al veel en wat zijn ze soms ook weer klein. Koek, je bent echt wel op tijd met je info-pakketten voor de scholen. Wachtlijsten zijn verboden, of willen jullie naar een bijzondere school? Hier de keus uit twee scholen maar aangezien ik zelf op een openbare werk lijkt het met niet voor de hand liggend dat Marin naar de christelijke school gaat.
hahaha okee nee geen bijzondere school. Ik wil gewoon een goede school en het liefst dichtbij huis. Die zijn er dus heb daar info aangevraagd. Het maakt mij niet zoveel uit wat voor school het is. Ik heb vroeger op een RK school gezeten en manlief op een Christelijke school. Gelukkig zijn ze tegenwoordig niet meer "zo" gelovig en is bidden niet meer verplicht. Dus ja ik wil iig geen school waar ze alles zelf mogen beslissen want dan is het hek van de dam. hahaha
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KOEKY! Wat super leuk! Onwijs gefeliciteerd !!! Voor wanneer ben je uitgerekend? (sorry, ben even te moe om het uit te rekenen wat voor datum het over 36 weken is...)
kei gaaf, koek! Wij waren op weg naar het dolfinarium toen ik het las, daar kwamen we monique en fam tegen, dus die was ook blij voor jou!!
Ik heb idd vandaag even gestuiterd in het dolfinarium San van harte gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk voor jullie. En Loes leuk om jullie weer even te zien.
AHHHHHH Koeky wat gaaf!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!! Ohhh wat een goed nieuws om te lezen zeg! Ik ben een beetje aan het stuiteren!
@Koeky: van harte gefeliciteerd meid! @Femke: is je mannetje alweer thuis? Wat zal dat weer lekker zijn. Kun je eindelijk alles weer samen doen! Geniet ervan.
tnx ben zelf ook nog aan het stuiteren hoor Noon hoewel ik wel wat last heb van m'n maag. hahaha gelukkig geen overgeven maar soms een ongecontrolleerde kokhals hahaha. Maar verder nog geen last teken of wat dan ook. Goh alm ook al weer 35 weken bereikt. Pfff wat gaat dat toch hard!
Hoi meiden Koeky: wat ontzettend fijn, gaaf, te gek..................!!! Las voor dat we op vakantie gingen nog berichtje van je en zag in de banner staan 2 dgn voor testen.............. toen dacht ik nog, het zou zo leuk zijn als ze nu eindelijk zwanger mocht zijn. Vandaag zijn we terug gekomen en ik ben uiterst blij voor jullie!! dikke knuf twinny
JEEEEEEEEEEJ! koeky zwangerrrrrr!!!! ik kijk hier BIJNA nooit meer maar dit kan geen toeval zijn van harte meid! en hopelijk ga een jee topzwangerschap tegemoet!
Haai! Sorry sorry sorry voor mijn lange afwezigheid. Was nogal een drukke periode hier thuis. Ga niet meer op alles reageren hoor, sommige dingen zijn van meer dan een maand geleden! Twinny Hoe is het nu met je? Voel je je al wat beter? Aandacht verdelen is nu ook wat lastiger hoor. Maar het voordeel van een 2e is dat ze leren om te wachten, en dat ze minder aandacht krijgen dan destijds met 1 kind. En de oudste moet nu ook leren om te wachten. Komt vanzelf allemaal goed, echt waar. Femke hoe is het om je manlief weer thuis te hebben? Ruben en Mika moeten volgende week vrijdag weer naar het CB (hier geen problemen gehad om een combi-afspraak te maken, hun snapte zelf ook dat het juist handiger was). We hebben Ruben laatst zelf gemeten en kwamen toen op 103 cm. Gewicht denk ik 16-17 kilo (we hebben -bewust- geen weegschaal hier) Ruben gaat naar een katholieke school, waar nu ook de PSZ zit. Deze is op 5 minuten afstand van huis, ik kan de school zien vanuit huis. Ik heb voor die school gekozen omdat alle kindjes hier in de buurt naartoe gaan, zelfs de allochtone kindjes. En ook al is het een katholieke school, ze doen zelfs mee met het sukerfeest enzo, dus zo enorm katholiek is die gelukkig niet. Zijn jullie die regen ook zo zat? Ruben heeft nu nog een week vakantie, en ik merk dat hij de vakantie zat is en weer naar school wil. Later meer, moet nu Mika uit bed halen!