Het schijnt goed te gaan. Ik zit nu nog op me werk. Maar ze is gisteravond vroeg d'r bed in gegaan en vanochtend lag ze nog diep te slapen toen ik wegging. En ze schijnt oma al de hele dag te helpen en de oren van je hoofd te kletsen. Dus ik denk dat het wel goed gaat. Leve de anti-biotica & paracetamol Heel de dag cursus gehad dus ben een beetje gaar nu.
Ohhh wat een fijn nieuws Koeky! Hier heeft Mette de waterpokken, tenminste dat denken we, ik heb ze nooit eerder gezien eigenlijk. Rare is dat ze onder haar haren zitten en verder eigenlijk nergens. Maar het zijn wel blaasjes.
Nee bepaald niet. Klinkt misschien on-moederlijk maar ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met alle ziekte-dingen.. Sverre die op zijn hoofd valt, Bjarne hesenvliesontsteking, Sverre ziek, Mette RS/buikgriep, Mette waterpokken. En alles binnen 2 weken.
hoi meiden Koeky hoe is het nu met Rianne? wat een stelletje kwakzalvers, die dokters. Ben blij dat er uiteindelijk wel een goede diagnose gesteld is. Klinkt in iedergeval alsof de kuur aanslaat en het weer aan de beterende hand is met jullie meisje....... Kar: tjee meis, ze moeten je wel echt hebben!!! Toen Zoë met 5mnd de waterpokken had, zat het grootste deel ook op haar hoofd, een paar in haar gezichtje en bij haar geslachtsorganen. Hopelijk heeft ze er niet te veel last van, bij Zoë viel het toen wel mee, omdat ze nog niet gericht kunnen krabben. Je krijgt ook een emulsie die je erop kan smeren, maar wordt een klef goedje op de haren......... Succes meis en kan me heel goed voorstellen dat je er klaar mee bent!! Tan: hoe is het bij jullie? Hier Zoë vanmorgen beetje verhoging, maar vanmiddag gewoon naar kdv geweest. Zal wel gewoon met de verkoudheid te maken hebben. Die van mij begint nu eindelijk wat beter te worden, hèhè!! twinny
Hier ook even een teken van leven vanuit Roosendaal! Ook hier een ziek kindje. Ik verdenk dat Mika het RS-virus heeft. Moest vannacht nog aan jou denken Koeky , toen ik van 12 tot half 5(!) met een zeer wakkere en huilende baby op mijn arm door de woonkamer liep. Hij wilde of kon niet slapen, veel hoesten en kokhalzen, niagarawaterval van snot uit beide neusgaten, benauwd, knalrode neus en ogen, en zijn temp is met paracetamol 38.4. Probeerde hem elke keer in de wandelwagen te leggen en dan rondjes te rijden door de woonkamer, en om half 5 is dat gelukt, toen sliep hij in de wagen. Ben zelf toen op de bank gekropen en heb daar nog 2 uurtjes kunnen slapen. Zoals het een echte vent betaamd lag Marc natuurlijk lekker te pitten in bed.............:x Ik ben dus vrij gammel vandaag, heb giga koppijn en buikpijn (ben heftig ongesteld) en heb last van mijn kiezen. Ben namelijk dinsdag voor deel 1 van mijn renovatie naar de tandarts geweest (*geeft zichzelf een schouderklopje*) en toen zijn er 7 $) gaatjes gevuld in 1 kwadrant. Heb nu dus gewoon last van napijn. Over 2 maanden staat deel 2 (van de 4) op de planning, en dan wordt er ook een verstandskies getrokken. Ik laat er expres 2 maanden tussenzitten elke keer om de kosten een beetje te spreiden. Gelukkig komt mijn moeder een dagje helpen morgen, zodat ik even bij kan tanken want ben behoorlijk op... Karlijn Het zit je ook niet mee zeg! Hele dikke knuffel voor jou! Kan je anders niet googlen op afbeeldingen van waterpokken en dan die plekjes vergelijken metd ie van Mette? En als Mette inderdaad waterpokken heeft, hou er dan maar rekening mee dat Sverre en Bjarne het ook zullen krijgen! Koeky Fijn dat Rianne zich een stuk beter voelt! Heb je amoxiciline als AB? Wij deden het door het drinken van Ruben, hij accpeteerde het dan wel. De kuur die hij vorige week kreeg ivm die varkensbeet is vandaag geëindigd. Tijdje geleden schreef je dat het wilde dat het februari was, ivm de MMM. Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis? En heb je al wat uitslagen binnen van hormoonwaardes enzo? Pff, voel me dus gammel. Marc is een avondje darten en ik ben heel blij dat Mika al 1,5 uur slaapt nu. Hij heeft sinds vannacht 6 uur tot aan 19 uur vanavond welgeteld 6 uurtjes geslapen. Vanmiddag had ik de spoedlijn gebeld van de HA en mocht ik tegen 5-en nog snel komen. Had een andere arts dan mijn eigen. Die luisterde naar zijn darmen en hoorde wat gerommel. Zijn conclusie was dat hij dan maar last van zijn darmen moest hebben (zijn darmen rommelden omdat hij in de wachtkamer zijn luier vol had gesch*ten, realiseerde ik me pas weer in de auto). Hij adviseerde dat ik morgen naar mijn eigen HA moest gaan, dus kan daar om 13.10 uur terecht. Hoop dat Mika vannacht ook wil slapen, anders is Marc de sjakie hoor. Staat afgekolfde melk in de koelkast voor het geval Mika honger krijgt 's nachts. Ik ga slapen vannacht! Nu ga ik de kast induiken op zoek naar wat lekkers, want Marc is weer eens vergeten boodschappen te halen en door dat HA-bezoekje had ik er geen tijd meer voor Voor iedereen die het nodig heeft:
Super Tan, dat je het gewoon gedurfd hebt!!! Ik mocht woensdag ook en komende woensdag weer. Ik was ook al heel lang niet meer geweest, maar had gelukkig niks. Ik ga vrijwillig... 2 zwarte vullingen worden vervangen door witte... Heb je in de andere kwadranten net zo veel gaatjes? Koek, hoe is het met je kleine meid?
Hallo allemaal. Twinny, fijn dat het beter gaat. Tan, balen van die pijn in je kaken. Hoe is het nu met de mannen slapen ze al een beetje? Hier gaat het met de kleine meid al een stuk beter. Ze is weer zichzelf maar we moeten die kuur gewoon afmaken, en ze vind het vies ze zit er gewoon bij te kokken. Maar ja ik krijg de smaak niet gemaskeerd. Wbt. de onderzoeken afgelopen maandag zijn we geweest. Alles was in orde. Dus ook qua hormonen zit alles gewoon goed. En nu... nu krijg ik het gevreesde HSG onderzoek. Ik ben er wel erg bang voor maar dit is het laatste wat we kunnen doen. Want na dit onderzoek moet ik weer iets van 6 maanden wachten als er uitkomt dat mijn eileiders gewoon in orde zijn dan. Dus ja wat zal ik zeggen ben blij dat alles okee is maar aan de andere kant waarom lukt het dan niet.
Koeky Fijn dat het met je kleine meid al beter gaat! Jammer dat je de smaak van de AB niet gemaskeerd krijgt! Hier hielp zeer sterke roosvicee, dan dronk Ruben het wel. En brrrr het HSG-onderzoek (moest even googlen, maar lijkt me wel pijnlijk)! Wanneer heb je die? En waarom moet je dan 6 maanden wachten> Je hoort ook een heleboel positieve verhalen (dat vrouwen daarna snel zwanger raakten), ik hoop dat jij straks ook zo'n positief verhaal hebt! Marloes Yup, dat vrees ik wel. De tandarts heeft in november foto's gemaakt en aan de hand daarvan een plan de campagne opgesteld. Door jarenlang achterstallig onderhoud (laatste controle was eigenlijk 16 jaar geleden, 9 jaar geleden ben ik alleen geweest om een kies te laten trekken die ontstoken was) èn een zwak gebit heb ik nu dus zoveel schade. Pure eigen schuld dikke bult. En doordat ik nu (door eigen schuld) zoveel schade heb valt er nu niet tegenop te verzekeren. Voor het compleetste tandverzekering kwam ik niet in aanmerking (omdat ik dus zolang niet geweest ben) en de overige tandpakketten vergoedden te weinig. Dan zou ik in totaal meer kwijt zijn aan premie en niet-gedekte kosten dan wanneer ik niet aanvullend verzekerd was. Volgend jaar als mijn gebit helemaal gesaneerd is dan loont het weer wel de moeite om aanvullend tandverzekerd te zijn. Ik ben dus nu niet aanvullend tandverzekerd, want tja, ik ging nooit dus heb ik die verzekering ook niet genomen. Maar ik hoop dat ik straks kan zeggen dat mijn angst voor die tandarts zodanig minder geworden is dat ik weer netjes regelmatig ga, en dan loont aanvullend verzekeren wel. Maar omdat saneren niet gratis is , heb ik de afspraken staan om de 2 maanden, dan zijn de kosten een beetje gespreid. Zit nu trouwens beneden vanwege A) kiespijn (ik hoop napijn, denk het wel, was die kies die 4x bijverdoofd moest worden), B) een snurkende man en C) de buren die ruziënd thuis kwamen uit het cafe. Heb net ibuprofen genomen en de pijn zakt al. Dus ga dalijk nog proberen te slapen. Gisteren nog met Mika bij mijn eigen huisarts geweest. Hij heeft dus wel degelijk een luchtweginfectie van de bovenste luchtwegen. En zijn linkerkeelamandel was ook dik en rood. Omdat het veroorzaakt wordt door een virus moet hij het helemaal zelf uitzieken. Vorige nacht sliep hij als een blok, en gisteren overdag was weer drama. Nu hoor ik hem steeds door de babyfoon een beetje rommelen en pruttelen, maar nog geen huilen.
nou Tan, dan ben je een kanjer! Knap dat je voor jezelf en als voorbeeld voor je kleine mannen toch gegaan bent. Koek, knuffel meid. alles goed en toch lukt het niet, gewoon stom, maar ik blijf duimen hoor!!! Noni, hoever zit jij in je cyclus?
Goed dat je gaat hoor Tan. Mijn angst voor de TA slaat juist de andere kant op. Ik ben dus altijd druk met poetsen en flossen enzo gewoon omdat ik bang ben voor gaatjes. Dus ik heb er ook nog steeds geen. Wel kiezen laten trekken omdat ik daar gewoon weg niet bij kon. Daar zaten dus ook gaatjes in. Maar ach die kiezen gebruiken we niet. Zeg ik nu nuchter. Ik had ook een schat van een kaakchirurg. Wat ik nooit verwacht had. Hij was heel nuchter en zei gewoon waar het op stond toen ik voor de 2e keer bij 'm terug kwam liet ie me niet wachten maar stond ie al op me te wachten omdat ik de 1e keer zo in paniek was. Hij was ook een soort van trots dat ik 't de 2e keer zo goed deed. dat scheelt ook een hoop als je een aardige TA hebt hoor. Maar vind 't zo knap dat je 't toch gewoon doet ondanks je angst. Hoop dat Mika snel opknapt. Hoe is het met de Sam en Thom, Loes? En hoe is het verder met onze zwangere dames?
gaat hartstikke goed met die 2. Kan het me bijna niet voorstellen dat Thom vandaag al weer 8 maanden is... nog maar 4 en hij is gewoon al weer 1 jaar. Thom is druk aan het kruipen, wil z'n broer achterna. Kan al heel goed zitten en zelf gaan zitten en gaat nu staan... hij heeft haast dus.... en sam is sam he... gewoon een lieverd
De tijd vliegt echt! Al weer 8 maanden! Hihi Sam doet alles lekker op zijn manier. Wat ie gelijk heeft . Pffffffff waarom heeft ze nou alles door. *zucht* weer een poging mislukt.
hoi meiden Tan, hopelijk zakken de napijnen snel. Vervelend voor Mika dat hij zich zo ziekjes voelt. Zoë heeft ook altijd last van luchtwegontstekingen en heeft sinds dat ze een maand of 5 is een pompje dat we als nodig is kunnen gebruiken. Heeft de HA het daar nog niet over gehad bij Mika? Koeky: fijn dat Rianne weer een beetje aan het opknappen is. Tis nooit leuk zo'n zieke peuter. Balen dat het niet vanzelf gaat, terwijl tests uitwijzen dat het wel zou moeten kunnen! Het maakt je zo machteloos. Ik raad je aan voor het HCG al iets van pijnstilling te nemen. De ervaringen zijn heel verschillend en persoonsgebonden. Het onderzoek duurt niet lang en je moet proberen zo goed mogelijk te ontspannen. Marloes: heerlijk dat het zo lekker gaat met je knulletjes...... Kar: hoe is het bij jullie? Amle: hoe gaat het met de zwangerschap, alles oke? All: Hier gaat het redelijk. Ben nog altijd verkouden en verschrikkelijk moe. Zoë had vanacht er last van buikpijn en heeft van 330u tot 5u alles bij elkaar gegild. Toen heeft ze ff geslapen en daarna weer huilen. Heeft ze van 7 tot 845u nog bij ons in bed geslapen. Gelukkig ligt ze nu alweer een half uurtje rustig te pitten. Ze was ook helemaal blij vanmorgen toen ze moest poepen en het eruit was!! Ze heeft nog last van wat verhoging, maar maakt verder geen echte zieke indruk ofzo. Hier best een drukke baby in buik, begin het wel gezellig te vinden. Net ff geinternet bij Wehkamp , wat hebben ze toch voor ontzettend leuke stoere kleren bij C&A......... ppppfff, zou willen dat de financieën beetje beter meededen, hihi!! Als Zoë dadelijk wakker is, gaan we eerst eens lekker nar buiten toe. Het is hier 12 graden en het zonnetje schijnt. Beetje licht en frisse lucht zal ons alle wel goed doen!! twinny
12 graden en zonnetje? Hier net 3 graden en mist! Huisarts heeft het niet gehad over een pompje voor Mika, maar het is nu pas de 1e keer dat hij er last van heeft.
Hier nog steeds errug koud buiten, en mistig/nevelig. Wordt echt tijd voor het voorjaar! Ik ben nu zelf ziek. Gisteren veel over gegeven en flinke diarree. Marc zou de laatste voeding overnemen en ik lag rond 21 uur op bed. Komt hij met Mika om half 12 boven want die wilde geen fles. De melk stond al een paar dagen in de koelkast (was verse, van vrijdag) maar Mika wilde hem dus niet. Kon ik hem alsnog live voeden. Vannacht ging redelijk. Had alleen een ongelukje in bed waardoor alles onderzat, bah! Vanmorgen ook nog steeds flinke diarree, gelukkig niet meer gespuugd. Wel flinke koppijn ook nog eens, en verhoging. En last van mijn rug (gisteren tijdens het spugen een verkeerde beweging gemaakt denk ik). Vanmorgen mezelf naar buiten gesleept om Ruben van en naar de PSZ te brengen. Mika slaapt nu lekker en als Ruben op bed ligt duik ik even op bed of op de bank. Voel me gewoon zo ontzettend slap, kom nergens aan toe hier in huis. Ach, komt wel weer goed. Gewoon effe doorbijten en gewoon elke 10 minuten naar de WC. Onkruid vergaat tenslotte niet hè?