* juli 2007-mama's * deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    pppffff Tan, dat is niet fijn! Hopelijk knap je vlug wat op..........

twinny

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Nou Tan, ik doe 'gezellig' met je mee... spugen en naar de wc... en weer en weer en weer...

3. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    TNX Twinny. Marloes ook jij beterschap! Wordt jij ook zo slap van dat alles? Als ik even naar boven geweest ben (zoals net een paar keer naar Mika) dan ben ik meteen helemaal op!

4. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Rustig hier!

Marloes Voel jij je al beter? Hier was ik maandag wat beter en dinsdag zo goed als opgeknapt.

Twinny Hoe is het met je verkoudheid?

En met de rest van de dames?

5. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hier gaat het goed. Ben alleen zooooo moe.

6. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Hier ook ontzettend moe en nog altijd erg humeurig. Verder is de verkoudheid zo goed als over.

Vandaag bij gyn geweest en weer helemaal APK goed gekeurd!

Koeky: wist je nu al wanneer je dat HSG onderzoek hebt?

grjts
    twinny

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

nee daar moet ik voor bellen als ik ongesteld wordt. En dan zal het binnen 10 gebeuren.

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier was het dinsdag eigenlijk ook weer voorbij, maar vannacht was het weer helemaal terug. (en nu is het spugen weer weg)
    Kan ook niet anders, want ik eet niks, dus maag is leeg

9. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Balen loes! Hoop dat 't snel over is.

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

@hier, het gaat deze week niet zo lekker. Ik zit er zo verschrikkelijk doorheen. Ik ben alleen maar aan 't janken, ben zo intens verdrietig. Ook naar de HA geweest voor het e.e.a. blijk een concentratiestoornis te hebben. We weten verder nog niet waar en hoe of wat. Maar dat bleek uit een aantal testen.

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

sorry meiden ik moest 't ff kwijt.

12. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Koeky: hoef je toch geen sorri voor te zeggen!! Gewoon lekker met ons delen hoor, ik gooi ook regelmatig wat in de groep, dus geneer je niet!! Vind het naar voor je dat je er zo doorheen zit. Fijn dat de huisarts het serieus opvatte en wat testjes heeft gedaan. Heb ik laatst ook moeten doen. Twas dat ik al onder behandeling was, anders had ie het me sterk aangeraden, hihi!! Neem jezelf serieus en geef het de tijd, je mag er best wel doorheen zitten hoor. Tis ook niet niets, een peuter van 2 1/2 en een zwangerschapswens die niet verloopt zoals je het zou willen. Huil maar eens lekker uit, probeer wat te slapen en je laat je eens goed door je mannetje in de watten leggen.......... dikke knuf van mij in iedergeval.

"MArloes: hopelijk is het nu weer wat beter.....

Tan: hoe is het bij jou? Iedereen weer beetje beter?

Kar: hoe is het bij jou ziekenboeg? Heeft Mette de rest al aangestoken?Ik hoop dat je snel wat rust krijgt! Wanneer begint je nieuwe baan in M'tricht? Hebben jullie zich al georienteerd waar jullie willen gaan wonen? En hoe moet het dan met Alex zijn werk?

Hier gaat het nog altijd op en neer. De zwangerschap valt me best zwaar, ga woensdag naar de fysio voor me bekken, want kom niet echt goed meer vooruit! Verder ben ik momenteel ontzettend moe, moe, moe en begin ook weer misselijk te worden, helaas. Bambam groeit volgens mij goed, want wordt steeds sterker. Me buik maakt soms hele rare bewegingen, dat vind ik wel grappig. Zoë is ook nog altijd heel lief voor mijn buik, de baby krijgt steeds dikke knuffels en kussen, hihi!

twinny

13. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Koeky, dikke knuffel meid. Het klinkt ook wel een beetje als een burn-out vind ik. En daar horen concentratie 'stoornissen' bij. (Ik vind stoornis meteen zo'n groot woord eigenlijk.) Werk je nog? Misschien is het goed eventjes rust te nemen?? Alleen met leuke dingen bezig te gaan, je nieuwe lens en het naaien etc. ?

Twinny, voor jou ook een knuffel. Jeetje nu al bekkenklachten. :( Je moet nog even! :( Dan merk je wel dat je al een peuter hebt rondlopen he?! Je krijgt gewoon minder of weinig rust. Die moeheid kreeg ik ook rond de 25 weken weer terug. Fijn dat bambam het nog lekker doet, geen zorgen daarover dus. :)

Ik ben ook vrij moe; en gestresst. Heb zin om naar Maastricht te gaan maar het hele landverhuizen komt nu wel dichterbij.. Woensdag komt de makelaar en ik ben als de dood opeens dat het huis niet wil verkopen en/of dat we er te weinig voor gaan krijgen. Er komen in dit blok van 6 huizen het komende halfjaar 3 te koop!! Ik wil de eerste zijn. ;)

Verder wil Alex eigenlijk niet in Maastricht zelf wonen, en vindt mijn moeder dat om een of andere reden ook geen goed idee. Maar zeggen m'n nieuwe collega's allemaal dat ik juist niet buiten Maastricht moet gaan wonen! Nu vind ik dat ik zelf moet/mag beslissen waar ik ga wonen aangezien ik het allemaal waarschijnlijk toch weer in mijn eentje moet zien te financieren...

Maar goed. Thuis gaat het goed. Nog geen tekenen van waterpokken bij Sverre en Bjarne. En Mette heeft sinds vanochtend 2 tanden!! :) :)

Morgen nacontrole bij de KA voor Bjarne. Dan krijgen we ook een doorverwijzing voor het audiologisch centrum.

Ik heb toch 't idee dat Bjarne er niet helemaal ongeschonden is uit gekomen.. :( Ik vind hem meer in zichzelf gekeerd. (Gaan bij mij meteen alarmbelletjes over autisme rinkelen enzo...) Maar er staat geloof ik ook 6 mnd voor volledig herstel van hersenvliesontsteking. Dus afwachten maar.

Sorry voor 't lange verhaal...

14. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Dank jullie wel voor de lieve woorden.

Twin, ik hoop dat de Fysio wat kan doen aan je bekkenklachten want je moet nog best lang.

Kar, gek dat ze niet in Maastricht zelf willen wonen. Ik zou niet weten waarom niet. Overal lekker dichtbij op de fiets naar je werk. Winkels bij de hand, nee ik zie het probleem niet zo. Gewoon doen wat het beste in jullie situatie past. En als dat in Maastricht zelf is ja dan zou ik daar ook voor kiezen. Fijn dat het beter gaat met Mette en 2 tanden Whoehoe goed hoor :). Voor Bjarne zal het idd wel een lange herstel tijd kunnen worden. Hersenvliesontsteking is natuurlijk ook wel heel zwaar. Hoop dat er bij dat centrum tot de conclusie komen dat het komt omdat ie aan het herstellen is. Dikke knuffel

15. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Kar: kan me voorstellen dat je beetje begint te stressen nu alles dichterbij komt. Eerlijk gezegd zou ik ook niet in Maastricht zelf willen wonen. Maastricht heeft veel wijken, goede en slechte en de goede wijken zijn toch wel behoorlijk prijzig. Daarbij vind ik maastrichtenaren soms beetje eigenaardig volk, hihi!! MAar tuurlijk moet jij helemaal zelf weten waar je gaat wonen.
    Denk ook dat Bjarne tijd nodig heeft om te herstellen. Wacht maar af wat de KA zegt en succes bij het audiologisch centrum. Heb je zelf het idee dat ie minder hoort? Vind altijd zo moeilijk te pijlen bij babie's!!
    Hoe is het eigenlijk met Mette's ogen, moest zij niet ook naar de arts?

twinny

16. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Even teken van leven. Moe, zwanger zijn valt me best zwaar, hij is zo kingsize, lijk wel hoogzwanger, heb het druk op werk, ben druk met mn peuter en kleuter en mn huishouden, tja, dat schiet er helemaal bij in.

Las dat het twinny ook zwaar valt, dat Kar stress heeft voor de verhuizing (goh, lijkt me een understatement-> tis nogal wat), tan ziek is/was en bezig was met tandarts en koeky ook wel een knuffel kan gebruiken. Bij deze dus (en ook voor de rest wat ik even vergeten ben): KNUFFEL!

17. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

PIenie: hier volgens mij niet zo'n kingsize baby, maar wel al een kingsize buik!! Voel me inderdaad al hoog zwanger en hij zit behoorlijk in de weg!! Kan me voorstellen dat je moe bent. Werk je fulltime?

twinny

18. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    hier ook even een teken van leven!

Iedereen een knuffel die het nodig heeft!!

We zitten hier met een ziekenboeg Elise goed ziek geweest en blijft nu nog veel hoesten. Ik ben een snotje en hoesten, Dante is nu erg ziek. Hij heeft een paar uur geleden een koortsstuip gehad.

Hij was gisteren al ziekjes en vandaag nadat ik terug kwam van mijn werk was hij erg moe dus we hadden hem even op bed gelegd.
    Na een half uurtje/uurtje werd hij wakker en toen waren wij net aan het eten. Ik zat op de bank en Ruud die haalde hem uit bed en zette hem naast mij neer.
    Dante lag lekker tegen mij aan en ineens voel ik hem (door mijn kleding heen) heel erg heet worden. Er gingen al allemaal allarmbellen bij mij af dus ik zet meteen mij bord neer en neem hem mee om zijn temp op te meten. 40.3 op dat moment. Ik geef hem meteen een zetpil (die had ik al op zijn kamer liggen omdat hij gisteren koorts had) en neem hem weer mee naar de kamer. Ik zet hem tegen mij aan op de bank en ineens begint hij te trillen en schokken. Zijn ogen staan star en hij reageert nergens meer op.
    Ik roep Ruud en hij neemt Dante over. Ik bel meteen de huisartsenpost en voordat ik iemand aan de lijn had zie ik Dante weer rustig bij komen. We moesten nog wel langs komen maar de longen en oortjes waren goed. We moeten hem nu verder goed in de gaten houden.
    Zo wat is dat schrikken zeg!
    Ik wist wat het was en toch schrik je je helemaal lam. Echt eng om te zien.

19. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Hoi meiden

pppff Zanoni, dat lijkt me inderdaad schrikken. Lijkt me wel dat je heel rustig en adequat hebt gereageert. KWeet niet of ik wel zo rustig gebleven zou zijn, hihi!! Vervelend dat jullie allemaal zo ziek zijn en zijn geweest, hopelijk zijn jullie snel weer allemaal de oude. Hoe is het nu met Dante?

Hier vandaag dagje voor mezelf, heb vakantie en Zoë is naar het KDV. Heb mezelf net ontbijtje op bed gegeven en zit nu nog ff lekker op de pjoeter. Dadelijk lekker douchen en ontharen (hele tour met dikke buik, hihi) en straks nog ff naar de internist voor me schildklier. Strakkies gaan we bij mijn moeder erwtensoep eten en dan is de dag weer voorbij. Kleine was net ff mijn buik aan het verbouwen, tjee wat heeft dat kind al veel kracht! VOlgende week dinsdag hebben we 3d/4d echo, ben zo benieuwd!!

twinny

20. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Pfff zanoni, dat is idd enorm schrikken! Ik zou echt gek worden geloof ik. Wat goed dat je meteen zo goed gehandeld hebt...

Twinny, ik werk 'maar' 24 uur. Maar vind het zelf eigenlijk net teveel om thuis alles goed te kunnen behappen. De andere 2 dagen ren ik me rot tussen school, afspraakjes met klasgenootjes, mn huishouden etc etc.
    Mijn buik zelf zal ook wel groot zijn hoor, was de andere keren ook, maar de beeb zelf is ook kingsize.

Deel Deze Pagina