* juli 2007-mama's * deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hoi!! Meidels :D

Kar, wat raar van het KDV. Waterpokken dan mogen ze gewoon blijven. Het is er dan toch al en daar verander je zo weinig aan. Ook is het zo als de kindjes die bijvoorbeeld koorts hebben gewoon hunzelf zijn en vrolijk en blij mogen ze gewoon blijven. Maar voelen ze zich dood ellendig dan worden de ouders pas gebeld om ze op te halen.

Fem, wat fijn dat ie zo lekker groeit :D Zal idd een hele last zijn die van je schouders valt.

Tan, balen zeg. Hoop dat je vannacht gewoon lekker kunt slapen. En morgen een rustig daggie hebt!

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ow Kar beterschap met Bjarne! Ik hoop dat ie test daarom slecht uitviel.

3. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Tjee KAr: daar gaan we weer, maar zat er helaas aan te komen. Hopelijk heeft dit het resultaat ook beetje beinvloedt. Balen dat er weer van alles geregeld moest worden, ons kdv is ook niet zo beregeld dat ze zo snel naar huis moeten. Besmettingsgevaar is toch praktisch al voorbij!!! Fijn dat opa kon helpen en heel veel beterschap!!!! Hoe lang moet je nog blijven werken daar?

Tan: heerlijk zo peuter!!!! Balen dat uitrusten vanmiddag weer niet gelukt is. Vind het wel knap dat jij zo laat nog in bad durft te gaan als Ruben er al zo lang in ligt. Als Zoë al gaat slapen dan is het max. voor anderhalf uur!!!! MAar ze slaapt bijna niet meer, op het kdv helemaal niet meer.

Mamamarin: oh wat kan ik me goed voorstellen dat dat een opluchting was dat Hidde zo goed bijgekomen was. Heerlijk meis. Fijn dat je vriend nog 3 wkn thuis is en jij nog ff kan bijtanken dan.

Koeky: hoe is het vandaag met het bloeden?

Pienie: hoe gaat het bij jou, de 30 wkn gepasseerd?

All: gister bij gyn weer goed gekeurd. Bloeddruk 115/63, gewicht weer een kilo ebij;). Kleine groeit als kool en lijkt zeker een formaat groter te worden dan Zoë. Moet wel suiker laten prikken volgende week, want van de buitenkant lijkt ie erg op groei voor te liggen:$. We hebben over 5wkn een groeiecho, maar gelukkig dinsdag weer de herhaling van de 3d/4d echo. Kan ik meteen haar nog eens vragen, want de vorige keer lag ie bij de metingen gewoon op schema....... misschien heeft ie een groei spurt gehad!!

twinny

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    maak je er maar niet druk over Twin. Hidde lag ook twee of drie weken voor op schema en hij was uiteindelijk 8 pond en 53 cm. Geen buitensporige maten dus. Verder ook suiker moeten prikken.

5. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Gister weer 3d/4d echo gehad, maar nu liet bambam zich helemaal niet zien. Had zich helemaal op de buik gedraaid, rug omhoog, schouder opgetrokken en neus in de placenta!! Heerlijk. Mogen we de 22e nog een keertje terugkomen, hopelijk dan wel beeld, want 3x is scheepsrecht!~

Verder gaat het hier helemaal niet goed. Zit er helemaal doorheen, voel me over alles schuldig en kan niet blij zijn of genieten. Krijg nu nog een andere therapeut erbij, maar eigenlijk wil ik alleen nog maar weg en niets meer.
    sorri voor me geklaag

twinny

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Oh Twinny... :( Ik hoop dat je therapeut je goed kan helpen maar het klinkt wel heel serieus.. Had je dit ook tijdens de zwangerschap van Zoe? En geen sorry zeggen want je klaagt niet. Ik vind het zo naar voor je, het zou zo fijn zijn als je kon genieten van je zwangerschap en van BamBam!! Dikke knuffel meid, en sterkte..

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Nee, tijdens de zwangerschap van Zoë had ik dit helemaal niet. Heb me nog nooit zo goed gevoeld als toen...........

Voel me zo schuldig dat ik niet kan genieten en niks, tis me laatste zwangerschap en alles loopt zo anders dan verwacht..........

lief dat je reageerde. Hoe is het met Bjarne? Sjips dat je nu nog langer in onzekerheid moet zitten over zijn gehoor.

twinny

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    is het ook mogelijk dat je een prenatale depressie hebt ipv de postnatale?

Bjarne moest gisteren toch naar het UMCG? Heb ik de update gemist?

9. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hello lady's!

(((hugg))) voor twinny. Wat crap meid dat je er zo doorheen zit. En idd nu jij dat zo zegt Fem, een prenatale depressie zou best eens kunnen zijn.

Ik zag wel dat er kijkers komen bij Kar, maar het UMCG is ook langs mij heen geschoten.

Hoe is het met de rest?

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Twinny, dikke knuffel!!!

Koek, hoe is het met jou nu?

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Nee we zouden naar de KNO-arts hier in het Wilhelmina maar door de waterpokken is alles uitgesteld. En nu belden ze weer dat ze hem misschien toch direct naar het UMCG willen sturen en niet eerst hier in Assen willen testen. Omdat hij toch naar alle waarschijnlijkheid in Groningen terecht komt. Maar ik heb niets meer gehoord dus ik ga zelf even bellen morgen.
    Gelukkig heeft hij minder last van de waterpokken. Hij had niet zozeer jeuk maar was echt hangerig en gewoon 'naar'. Morgen kan hij denk ik weer naar het KDV. Hij heeft alleen nog korstjes.

Twinny, ja, wat Femke zegt heb ik ook al gedacht, een prenatale depressie. Of tenminste wel een depressie. Dat schuldgevoel is bij mij signaal nummer 2 (nummer 1 = angst)! Echt overal je schuldig over voelen. Zo'n cirkeltje. Nogmaals, sterkte. En overweeg medicatie...

Koeky hoe is het met jou?? Alle pijn verdwenen?

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

ja hoor hier gaat het wel weer goed. Zolang ik niet te veel doe gaat het goed. Vandaag voor het eerst het zwembad onveilig gemaakt. haha Bloedverlies is vandaag nihil. We hadden van 't weekend weer een poging gewaagd om te klussen maar dat ging dus echt niet. Dus we wachten maar even tot we zeker weten dat het weg is.

13. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

DAnk je wel voor de lieve woorden en knuffels.:)

Heb zelf ook al een tijdje aan een prenatale depressie gedacht, maar niemand is bereid me medicijnen te geven, dus moet er zelf doorheen. Heb wel al gezegd, dat ik, zodra ik bevallen ben en me nog altijd zo voel, meteen aan de medicijnen wil, hoe dan ook!

Hopelijk belt die andere therapeut snel voor een afspraak en kan ik daar mijn gevoelens wat ventileren, want vind mezelf echt niet meer leuk tegenwoordig.

twinny

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    jeetje Twin, wat raar dat ze je niet willen ondersteunen met medicatie. Hoe had jij dat Tan?

Koek wat vervelend dat je nog zo lang last hebt van die k*tfoto (letterlijk en figuurlijk hihihi). Dat kan ik me niet meer heugen.
    Wel grappig. Is deze maand een jaar geleden dat ik 'm heb gehad en kijk hier nu eens in de wieg! Wat kan er veel gebeuren in een jaar zeg!

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hier geen nieuws van het ziekenhuisfront. Ja, dat we naar UMCG moeten voor een spoed-ct. Maar die spoed is niet zo heel snel..

Maar wat ik me opeens afvroeg, ik heb het idee dat Sverre een beetje klein is. Welke maat hebben jullie kids nu? Sverre heeft qua broeken 98 maar 92 past vaak ook nog. En shirts 98/104. Hangt ook een beetje van het merk af. Schoenen al wel maat 26. :D

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

uhhh nou ja ik kan natuurlijk niet echt vergelijken. :) Maar Ri draagt qua broek 98 omdat 92 net aan is. En shirts 98/104, maar dat zit ook nog ruim.

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

oh hihi, schoenmaat 23

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    sam is groot, en draagt nu van broeken 104, van shirtjes gaan we naar 110.
    Schoenen maat 26

maar hoe groot zijn jullie zelf Karlijn?

19. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Zoë draagt nu broeken 92 en truitjes maatje groter. Ze is denk ik nog geen 90cm groot, hihi. Ze heeft voor de zomer maat 24 in de schoenen, maar nu past 23 ook nog.

Klinkt niet alsof Sverre klein is hoor. Zijn jullie dan zo groot? Ik ben 1.60 en de donor was 1.83..........tja, dan hoeft je natuurlijk ook geen reusje te verwachten, hihi!!

DE gyn. dacht trouwens dat deze wel een maatje groter ging worden. Ze vond hem met voelen aan de buik groot aanvoelen. MAar bij de metingen van de 3d echo afgelopen dinsdag liep ie echt niet voor hoor. Hoofdje 28.4, beentje 28.0 en buikje 27.2 dus denk niet dat ie erg groot gaat worden. Hoop wel dat buikje goed mee blijft groeien. Kindje was op 2 wkn tijd van 906gr naar 1060gr gegroeid, dat zal toch wel oke zijn? 22 maart weer 3d echo, laatste poging en 9 april groei echo bij de gyn. Denk zelf niet dat dit een grote baby wordt, hoeft ook niet........... vond Zoë wel lief met haar 48cm en 2800 gr.

Twinny

20. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik ben 1.69 en Alex is 1.89 ofzo. Dan klinkt Sverre wel gemiddeld. Het komt denk ik ook omdat hij zo goed praat, dat ik hem bij de 'grote jongens' op het KDV vind horen. Maar die zijn gewoon een jaar ouder natuurlijk! :D

Hihi Twinny, ja lief he, zo'n kleintje.. Sverre was 49 cm en 3655 gram, een lekker bol propje dus. Bjarne was een kilo lichter maar even lang, en jeetje, dat vond ik toch eng klein! :D Deze Bambam zal toch geen reus worden?? Vast niet hoor.

Femke, hoe zwaar en groot was Hidde eigenlijk? Dat heb ik helemaal gemist. Ook zo groot als Marin? Hoe vindt Marin het eigenlijk nu, met een kleine broer in huis?

Wat zo stom is, op sommige punten en momenten ben ik gewoon weer net zo onzeker als met Sverre.. Zoals nu, Bjarne is zo aan het rommelen met eten en hoeveelheid flessen, wordt af en toe 's nachts wakker. En dan weet Alex nog wel dat Sverre dat ook deed (ik dus niet meer), maar ook niet meer hoe we dat opgelost hebben of hoe het over gegaan is.. Pff. Het voelt echt weer hetzelfde! :D En toch ook weer niet. :D Het slaapgebrek is nu makkelijker te dragen ofzo.

Maar, ik ga maar eens naar bed. Morgen schoonmaken voor ik naar m'n werk ga vanwege de kijkers. Dus krijg het nog druk zat.. Trusten!

Deel Deze Pagina