hallo, Het lijkt mij leuk om in contact te komen met moeders uit de omgeving dordrecht. Ik heb een zoontje van 7 maanden.Ben 27 jaar. T lijkt mij leuk om hier wat te kletsen met elkaar
Ik kom ook uit Dordrecht en ben ook 27 jaar! Haha! Alleen is mijn zoontje over 3 dagen 2 jaar oud! ik zou het ook wel leuk vinden als er wat moeders uit Dordrecht komen kletsen! Gezellig!
hoi sarah84,2 jaar gefeliciteerd,gaat zo snel he... En woon je samen of alleen met je kleine?? Ik woon nu 3 jaar samen.
@wendy sliedrecht mag ook hoor is ook nog in de buurt toch!! @andere,welkom...zijn allemaal wel een beetje vandezelfde leeftijd.
@Ano, ik ben getrouwd. Dus we wonen samen..alweer 6 jaar! Lang hoor! haha! @Wendy...ook mensen boven de 30 mogen meedoen hoor! Hahaha! Ik hoop dat het wat actiever wordt! lijkt me wel leuk!
ik hoop ook dat twat actiefer word maar tot nu toe nog niet echt maar t is ook vakantie tijd natuurlijkk dat scheelt. @sarah,6 jaar is zeker al n lange tijd.ik nu 3 jaar. We zijn al wel 11 jaar bij elkaar is ook lang hoor hihihi
Hier nog geen vakantie hoor! Nog 2 weekjes werken....en dan heerlijk effies weg. Hebben jullie nog plannen?
Hee, hier nog eentje! Ben ook 27 en getrouwd, nu 3 jaar. Ben erg benieuwd naar de dordtse mama's in de buurt. Zou haast willen vragen in welke wijken jullie wonen maar dan moet ik het zelf natuurlijk ook vertellen en ben ik straks niet meer anoniem hihi... Groetjes!
ik woon in de wijk crabbehof. Ik heb ook pas over 3 weken vakantie.wij gaan daagjes weg en in september nog een weekend naar landal lommerbergen. Jullie???