Kimkievits: Gefeliciteerd met jullie zoon!! Lexi: Wat is Elin al veranderd in die 3 weken als je het vegelijkt met de foto's van toen ze net geboren was... Vissie: wat een mooi verhaal.. en gelijk als een natuurtalent 'drinken'super, hoor! Jody: 10 keer per nacht? Begrijpelijk dat je dan bekaf bent. Hoop dat het nu wat beter gaat? Jekkia: fijn om te horen dat het zo goed gaat met Raven. Als ze zo doorgaat dan zal ze over een maand als ze gedoopt wordt toch ook weer flink aangekomen zijn? Landa: Gefeliciteerd met Bente!! Eef: de nacht in het ziekenhuis heeft je zo te horen wel goed gedaan. Mooi zo! Hoe is het nu met de krampen? Zet het nog door?
Als ik zo op de lijst van Elma kijk, dan zijn jullie allemaal bevallen en kunnen jullie met z'n allen mij aanmoedigen ... Want Peetje gaat nu bevallen en tussen mij en Niva ligt 11 dagen... Van Marloes hebben we immers niks meer gehoord.
Ik blijf wel aanmoedigen hoor, ben immers ook nog niet bevallen en dat ga ik vandaag ook niet doen denk ik... Ik was begin van de middag naar de stad en daarna even gezeten en toen een stukje meegelopen met Marc en Tygo, de nieuwe filmcamera uitgeprobeerd. En nu zit ik bij te komen want ik heb het al aardig warm. Marc is nu de airco aan het halen, dus die kan straks aan op de slaapkamer. Goh, had ik nu maar een zwembad in mijn tuin, dan had ik er al ingelegen! Liefs, Tanya
Van de weersverwachtingen van komende dagen wordt ik niet echt vrolijk. Rond de 30 graden komende dagen Hebben wij weer !
Lijkt mij goed plan, maar ik ben bang dat et bij mij op een olifantsdracht gaat uitlopen. Kleine maakt nog helemaaaaaaal geen aanstalten.
Goed plan, maar zeg het even tegen die kleine eigenwijs van mij in de buik! Die moet het signaal gaan afgeven Liefs, Tanya
Landa, gefeliciteerd met Bente! Mooie naam! Foto's staan in mijn album! Zo grappig, hij is alweer zoveel veranderd in die paar dagen.. Heb nog niet bijgelezen, zitten doet een beetje zeer (knip-> hechtingen-> auw..). Komt snel hoor. Ben wel heel benieuwd hoe het met jullie allemaal is!
Jeeeeezzzzz, Eef en tan... ik had verwacht jullie al achter de kinderwagen te zien lopen hier op het forum na zoveel ellende en valse starts en wat al niet meer, pfffff, petje af hoor. Je kan natuurlijk weinig anders doen dan doorgaan als de boel niet wil vlotten maar ik heb het vreslijk met jullie te doen, ik kan me de frustratie zo goed voorstellen! (trouwens; gewéldig bord Tan!!! Die kan ik ook wel voor m'n kop plaatsen, haha!) Karlijn: GEFELICITEERD MET SVERRE!! JOEPIEEEEE!!!! Wat heerlijk moet dat zijn na zoveel last van je zwangerschap...! Hopelijk heb je een heerlijke kraamtijd en wat erna komt. kimkivits: GEFELICITEERD MET AIDAN QUINN!! Stoere naam hoor! Laat je nog weten hoe je bevalling was? Je mag trouwens ook je banner aanpassen, hihi. Landa: GEFELICITEERD MET BENTE!!! Ben ook benieuwd naar je verhaal... Sterrekind: ben je weer lekker thuis, gaat alles een beetje? En jij mag ook een andere banner! En fotos van die Lieve Lieve van je plaatsen zodat we kunnen wegzwijmelen.... =P~ Vissie: wát een verhaal zeg! Pfieuuuuww! Dat is toch wel een beetje een angstscenario dat ik heb... maar goed, wat je overhoudt is een pracht van een ventje en de rest doet er niet meer toe. (ik heb de wieg eindelijk af maar nog geen fotos, die zet ik snel in m'n album, beloofd is beloofd). Twinny: wat ben je toch altijd attent met alle reacties op iedereen! Leuk idee van die lege buik-foto, ga ik ook doen! Hier niets nieuws onder de zon... *zucht* Gelukkig heb ik geen voorweeen of ander vervelend "voorwerk" dus ik mag niet klagen. Maar de dagen zijn zoooo lang, en tussen 12 en 21 uur kan je hier niets anders doen dan stilletjes thuis zitten in een donker huis (alle ramen, luiken en rolgordijnen dicht om de warmte buiten te houden), en door de rugpijn heb ik ook niet kunnen wandelen 's ochtends of 's nachts... Gek genoeg is de scherpte vd pijn sinds gisterenavond weg en ben ik weer begonnen met hele kleine ommetjes op slakkensnelheid en dat gaat wel goed, heb zowaar tot 11 uur op een terrasje gezeten beneden bij ons op straat en dat was heerlijk! Verder merk ik nog iets sinds 2-3 dagen wat ik niet had verwacht: m'n borsten zijn opeens groter geworden, een beetje laat wellicht, niet veel maar ik merk het wel, én ik heb een soort van spierpijn in m'n liezen en schaamstreek, dat zal het indalen wel zijn. Wat natuurlijk allemaal niet wil zeggen dat de bevalling er nu aan zit te komen, die komt er natuurlijk wel aan, maar ik ben bang dat het niet NU is (wat ik wel WIL!) dus echte voortekenen van een echte naderende bevalling heb ik 0,0... We wachten geduldig (en zwetend)(en verveeld) maar af... Voordeel is wel dat ik nu meer tijd heb om wat vaker te komen checken hoe de zaken er hier voorstaan!
Ik blijf even egoïstisch. Volgens mij heb ik nu echte weeën. Kan niet stilzitten/liggen als ik ze heb. Ik moet bewegen en me echt concentreren. Ik ben zo vreselijk bang om dit weer te zeggen. Bang dat het weer wegzakt of nep is. Duim alsjeblieft voor me dat het nu doorzet!
Het houdt je inderdaad bezig! Daarnaast was deze mama lekker op pad met haar frummel! Lekker shoppen voor uk! Zoooo leuk! Hoe gaat het Eef?
Je wilt niet weten hoe hard wij duimen voor je! Echt! Zijn deze weeën anders dan de weeën die je tot dusver hebt gehad?
Ik kan niet stilzitten bij deze weeën. Ik moet bewegen anders denk ik dat mijn benen eraf vallen. Verder breekt het zweet me aan alle kanten uit. Ik moet na zo'n pijnscheut even bijkomen en dan heb ik zo'n anderhalve minuut de tijd voordat de volgende komt. Ben nu snel de wc's aan het schoonmaken terwijl Jer stofzuigt. Daarna gaan we de tijd nog maar eens opmeten voor we de vk bellen. Jullie zijn lief!
Lieve Eef, ook hier draaien mijn duimen voor jou! Ana Het weer wat wij komend weekend krijgen zit jij al weken in, en wij klagen hier over een paar dagen warmte. Petje af voor jou hoor! Enne tegen die tijd dat jij in Roosendaal bent in augustus is die kleine er al van Eef en mij, dus dat komt wel goed! Lexi Heb je het gelukzalige gevoel van vanmiddag nog vast kunnen houden? En is je huis lekker schoon en je koppie lekker fris van het fietsen? Ikke kan ook niet stilzitten, maar dan van het poetsen. Marc bindt me nog net niet vast op de (schone) bank hihihi. Ja sorry, mijn lichaam wil dan wel niet meewerken met poetsen maar mijn koppie gaat gewoon door! Weet je waar het weer weer voor is en wat hier al een tijdje niet is gevallen? IJS! Liefs, Tanya