Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    Succes ermee Femke! Ik hoop voor je dat het doorzet en dat je maar snel je ukkie in je armen hebt!

Eef! Iemand weet hoe zij ervoor staat, ligt, zit, hangt?¿¿ Oooohh, ik ben zó benieuwd...............

2. Niet meer actief

Tjee Eef, ik ben gewoon jaloers op je! Voor zover je jaloers kunt zijn natuurlijk, maar ik denk dat jullie me wel snappen... ;). Je wordt gewoon vandaag mama!

SMS-buddy Ik ben/was een sms-buddy van Zanoni, maar ik weet niet of ze me op de hoogte houdt (mag natuurlijk altijd!)

Ana de laatste update van Eveline was 8 cm...
    En dat bij mij de inleidingen niet gelukt waren wil niet zeggen dat dat bij jou ook niet gaat lukken hè? Toen ik in het zhuis lag lag er opok een vrouwtje die precies evenver was als ik. Zij is op 7-7-7 ingeleid om 10 uur en om half 3 had ze haar kleine vast, dus zo kan het ook!
    Enne ik vrees dat Adine ook weggegaan is na al die toestanden...

Hoe zou het met Peetje zijn? Ze hield me regelmatig up to date via email maar als ze gisteren bevallen is ligt ze nu in het kraamhotel.

Femke Dan hoop ik dat het bij jou ook gaat doorzetten!

Ikke Nog geen signalen hier. We zijn al een wedje aan het opzetten. Marc denkt dat ukkie dit weekend geboren wordt, ik denk ergens volgende week en mijn ouders denken dinsdag. Psychisch gaat het redelijk, alhoewel de jaloezie steeds meer de kop op gaat steken. De dames van de cursus schieten ook allemaal voor, hier in de buurt is er ook 1tje voorgestoken, hier gaat het ook lekker hard. Het is bij mij echt de vraag of ik er een kreeftje uitpoep of een leeuwtje. Kan alletwee nog.
    Marc gaat vanmiddag lekker vissen hier een klein stukje verderop en ik ben van plan om dan lekker mijn bed in te duiken. Met de warmte valt het hier nog wel mee. De thermometer geeft 24 graden aan maar het voelt nog koeler. Maar de zon schijnt hier ook nauwelijks. Net wel een lekker ijsje op, zo'n goedkope van 10 voor €0,50.

Liefs, Tanya

3. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Mwa het gaat. Vanmorgen vroeg nog ruzie gemaakt met Marcel, en vreselijk gehuild toen ik een uur met Elin had opgezeten omdat ze maar wilde drinken (lees: sucken) in plaats van slapen... Werd er zo kriegel van dat hij overal naartoe kon (werk, ook al wil hij daar liever ook even niet zijn, en zijn hobby) en allerlei mensen ontmoet, terwijl ik thuis zit met alleen Elin om mee te praten en soms Marcel of zijn moeder... Maar tis geloof ik al weer redelijk opgelost en twas vooral frustratie van mij omdat ik soms best eenzaam wordt van alleen zijn met wurm. Want ik hou echt heel veel van haar, maar soms wordt het alles alleen doen met hooguit 'nuttige' tips van schoonmoeder me wel een beetje veel...

4. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Help, wat heb ik gedaan! Ik maak er aan de lopende band nieuwe woorden bij...! Ook die bolliebroeken al... ;)

5. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zucht ik helemaal 5 blz bijlezen, en NIKS geen nieuws van Eef...

Ik lees vanmiddag nog wel even bij.

Kus...
    Lex.

6. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Kaartje: gefeliciteerd met Lois!

Kim: Gefeliciteerd met Aidan (mooie naam! stond bij mij op nummer 3 )

en ik lees ineens dat mensen mijn datum van plan zijn in te gaan pikken! *gRrRmBl* dat mag best, áls dat maar niet inhoudt dat ik op moet schuiven. Dus 20-07-2007 is de datum dat ik ga bevallen en wie mee wil, mag mee..maar ik laat me niet zomaar wegduwen! :)

Wat k*t dat er nog geen goed nieuws over Eef staat hier..maar on the other hand..als het al 2 uren stil is..kan dat ook weer vanalles betekenen toch? ;)

Babylicious ik snap je 'frustratie'wel hoor, maar eigenlijk moet je denk ik maar blij zijn dat je niet ingeleidt wordt..daar gaat namelijk (wat ik hier heb gelezen) enorm veel ellende aan vooraf.

Ik maak me ook wel wat zorgen over thuis bevallen..omdat de vk vorige week de beep al op een DIKKE 7 pond schatte en ik toch echt nog voor mijn gevoel wel twee weken loop...Straks moet ik een kindje van 9 pond uitpoepen! :( Ik ben maar klein, dat gaat me nooit lukken..damnit!

Ik heb trouwens even de foto van Sverre bekeken..wat een heerlijk ventje zeg! Ik vind zowiezo dat we erg mooie baby's produceren hier! ;) (en godzijdank tot nu toe allemaal tot op zeer redelijke hoogte gezond)

En ik vind het van de mama's heel fijn en lief dat ze nog steeds meelezen en reageren enzo hier..super meiden!
    Er komen inderdaad steeds meer mama's bij en er blijft maar een klein groepje nog-te-bevallen-mama's over...(omdat inderdaad de meesten van die lijst al niet meer komen hier, is die lijst veel korter dan 'ie lijkt..)

Nou verder ook geen nieuws vanuit hier..

Knuffel

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Sorry Niva.... Elma en ik willen ook graag van 'jouw datum' gebruik maken als dat mag...
    Gaan we toch gezellig met zijn drietjes bevallen?!

Hier ook (2 weken geleden) een dikke 7 ponder geschat, maar toen ik vroeg of junior op dat moment al zo zwaar was of bij 40 weken, zei ze bij 40 weken. Het is ook zo dat de laatste weekjes ukkie nog maar heel weinig in gewicht aankomt hoor. Dus maak je geen zorgen!

Ik ga er vanuit dat geen nieuws, goed nieuws is bij Eef.... Misschien is ze nu druk aan het persen? Of heeft ze junior er al uit? Spannend hoor.....

8. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Weet niet of deze update van Eef al gepost is, maar hierbij:

Helaas.. Het wordt een keizersnee. De laatste cm wil gewoon niet. Hou jullie op de hoogte.

Oh Eef toch.. Het zit je niet mee. Hou vol!

(Chantal, ik krijg vanmiddag weer veel visite, zou jij het de rest van de dag weer eventjes willen doen?)

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Heb weer een fotootje toegevoegd..
    Ik ga er niet van elke dag eentje maken hoor, wees niet bang. ;)

Hij moet trouwens nodig wakker worden voor het voeden - vandaag is de stuwing gearriveerd.

Ik ga eens bij hem kijken of hij al zover is. Tot snel.

Sorry dat ik niet meer meeklets/bijlees etc. Heb er gewoon geen tijd voor met voeden, kolven, visite, slapen (TE weinig) etc.)

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik had hem express niet gepost. Laat maar weten wanneer je het weer overneemt. Als ik wat hoor post ik het.

Ik ben blij voor Eveline dat het einde in zicht is!

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ohoh.......
    Twee weken terug zeiden ze bij mij 9 tot 9,5 pond.... :confused:
    Ben dus eindelijk eens blij met mijn brede heupen.

12. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jeetje Femke, dat wordt een joekel! Haha, zijn die brede heupen toch nog ergens goed voor inderdaad....

Kar: Prachtig ventje! Kan er wel een hele tijd naar zitten te kijken. Het is zo perfect allemaal, alles erop en eraan.... Een echt wonder! Van mij mag je elke dag wel 10 foto's plaatsen hoor, geen probleem.

Ohh Eef.... Sterkte meid (al lees je dit niet natuurlijk) ik denk aan je!

13. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden
    kaarjte: van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje. Ben heel benieuwd naar de foto's hoor!

beebie: van harte gefeliciteerd met je 1-jarig huwelijk! Tja en je hebt gelijk, tis een mooi zonnig weekend! Ziet er hier alleen uit dat het dadelijk giga gaat onweren, hihi...

Eef: o zo spannend, wordt er helemaal zenuwachtig van, haha

Elma: tja meis, nog ff geduld dan maar. Tis tenslotte de bedoeling dat je eerst de hele bevallingslijst keurig afmaakt!

Femke: jij ook heel veel succes, klinkt alsof het langzaam beginnen gaat.

Ana: hoop dat je weer goed door een dag hitte komt meid. Tjee, zou eerlijk gezegd niet met je willen ruilen. Ben blij dat wij met 15 graden in het ziekenhuis lagen! Weet verder niets van Adine, behalve dat ze bevallen was...

Tanya: rust maar lekker uit hoor. Enne IJSJES dat heb ik al een tijd niet meer gehoord hier!

Lexi: herken het wel hoor, wat je zegt over je eenzaam voelen etc. Lijkt me een heel gezond hoor ergens! Afgelopen donderdag was ik naar therapie, dus de eerste keer alleen weg. Was raar en onwennig, maar ook wel fijn. En vandaag heb ik de eerste keer weer auto gereden en ff naar het winkelcentrum geweest, San was thuis met Zoë. Vind wel goed dat je het gewoon bespreekbaar houdt!

Evelien: een ks. Hadden ze die dan maar veel eerder gedaan! Succes meid en ben heel benieuwd hoe het gegaan is allemaal.....

Waterpokken: weet ff niet meer welke mama het was met waterpokken dochtertje! Hoe is het er nu mee?

Hier vandaag ontzettend moe! San zorgt vandaag beetje meer voor Zoë, zodat ik ff kan relaxen. Ze vindt het allang leuk hoor, dat zij nu eindelijk een volledig mag.
    Verder zijn we van fles gewisseld. Had het idee dat ze te grote slokken nam en te veel lucht binnen kreeg, waardoor dan weer krampjes. Vanmorgen heeft ze de hele morgen gehuild. Vanacht heeft ze gelukkig bijna 6 uurtjes geslapen! Ben benieuwd of ze met deze fles wat minder krampjes heeft. Ze ligt nu wel al wat rustiger te slapen! Heb ook venkeldruppels gehaald, maar wilde eerst vandaag het resultaat van de fleswissel bekijken!

Ga nu maar weer eens wat strijken! Heb lekker alleen de baby kleertjes naar beneden gehaald. Buiten regent het inmiddels! Daar gaan onze barbiknoei plannen! Maar me pilsje drink ik vandaag toch echt wel hoor!

Twinny

14. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Dankje voor de update Twinny, over dat Adine al bevallen is. Weten we dat in ieder geval.

IJsjes? Mmmm, heb er net eentje op, zo'n klein roomijsbekertje. Hele kleine maar hoor, dus dat mag wel.

Volgens mij was het Pienie haar dochtertje die waterpokken had. (toch?)

Regen bij jullie Twinny? Hier is het heeeerlijk weer, wel bewolkt, maar heeeerlijk. Ik heb net buiten gezeten.

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Thanks Monique! Binnen een jaar getrouwd en een uk!

Geniet van je biertje! Hier gaan we straks de toplaag van de bruidstaart aansnijden en gaat er een heerlijke fles Moët & Chandon open! Ivm de borstvoeding moet dit na de voeding en houd ik het bij 1 glaasje, maar wat zal het lekker smaken!

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Kaartje GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE LOIS ELISA!

17. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hihi, jullie willen ons jaloers maken zeker met dingen te eten/drinken die wij nu niet mogen.... grrrr.....

Wacht maar! Onze tijd komt nog wel....

Heb al maaaaanden zo'n zin in leverpastei, maar daar zit veel vitamine A in dus eet ik dat maar niet (al weet ik dat 1 stukje brood per dag best mag) want dan kan ik niet meer stoppen....

Vind het hier zo rustig vandaag.... We missen vandaag een aantal kletstantes.

18. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hier waait het enorm! En maar af en toe zon! Ga maar niet wandelen, ben bang dat Nicci wegwaait!

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hey Koeky! Minikoeky wil er bij jou ook nog niet uit zie ik....

20. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hier waait het ook redelijk hard hoor, maar als het niet zou waaien zou ik wegsmelten.... Dus blij met een beetje wind. Haha, Nicci die wegwaait.... goed instoppen onder de dekentjes en de kinderwagen beladen met stenen?

Deel Deze Pagina