ja het was pienie haar dochter met waterpokken zei is nog niet weer online gewees na de bevalling dus afwachten nog. dames ik wil ook voor de 20e gaan verjaardag van mijn opa dus bijzondere dag voor mij. moet ik dan nog 6 dagen volhouden. moet te doen zijn lijkt me. maar de 16e kan hier ook nog Eva is ook op een 16e geboren. balen dat Eef een ks moet alle pijn voor niks in feite.
Tuurlijk was dat de bedoeling! Ik heb zo genoten van carpaccio en filet americain! Nog ff meid en je mag alles weer eten!
Er zijn nog meer gegadigden voor deze datum, Niva wil ook meedoen op de 20e, gaan we toch gezellig met zijn viertjes bevallen op 20 Juli?! Gezellig....
Nee, ben d'r helemaal klaar mee. Dat eigenwijze kind! Ben al 3 dagen aan het "voorweeen" en gisteren me slijmprop verloren. Ik denk nou dan wordt het morgen. Nou vandaag helemaal nix, ze ligt weer in een soort van coma.
koeky: hihi, je hoeft toch nog maar een weekje! Beebie: moet nog ff wennen dat je me echte naam hier schrijft, vergeet steeds dat je het dan tegen mij hebt! Nog niets van evelien?
Kaartje: Gefeliciteerd met Lois Elisa!! Volgens mij zijn er al drie babys op 11 juli geboren, toch? Beebie: Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Evelien wordt dus vandaag mama. Hoera eindelijk. Zijn jullie nou ook zo benieuwd naar hoe Pinda in het echt gaat heten? Is het ergens 30 Graden, behalve bij Ana? Lexi: Ken je gevoel heel goed.. Ik verlangde er ook altijd zo naar om weg te kunnen, al was het maar ff boodschappen doen en niet aan de tijd te denken....
Nou ja weekje, weekje klinkt nog zo lang en dan krijg ik gel. Maar na al die enge verhalen wil ik geen gel meer. En hopen dat ze dat dan volgende week willen doen anders ga ik over de 42 weken heen. En als ik nog zo'n week heb als deze week heb ik denk ik geen vriend meer.
Ja was heerlijk! Oh, mac is ook lekker! Wil een milkshake NU! O en "bloos bloos" heb adine met alina verwisseld. Weet dus niet of Adine bevallen is!