Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Kaartje gefeliciteerd met Lois Elisa

Landa78 Gefeliciteerd met Bente

Eveline Gefeliciteerd met Guilietta Demelza

2. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    joepie eef! Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje......... geniet er maar lekker van en rust goed uit, dan zijn jullie snel weer thuis......
    Ben heel benieuwd naar verhalen en foto's hoor!

twinny

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ons meisje is geboren op 13 juli om 15:00 uur.
    Ze heet Elise Nathalia (roepnaam = Elise)
    Ze weegt 2920 gram en is 48 cm lang

4. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Voor jou wordt het nu zo onderhand ook eens tijd, Zanoni.. al 9 dagen overtijd. Trek je het nog een beetje?

5. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    HAHA, Foutje.... :oops:

Gefefeliciteerd met jullie dochterje!! Wat een plaatje!!

6. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Evelien, gefeliciteerd met jullie meisje!

7. babylicious

babylicious Actief lid

Jun 26, 2007
    291
    0
    0
    owh ja dat is niet duur nee, nooit heb ik daar over nagedacht eigenlijk. hoorde ook al dat wierook schijnt te helpen, in iedergeval eentje halen voor die kleine meid. heb nu wel een hor, en me badkamer raam dicht. dus het zou moeten betekenen dat ze niet meer naar binnen kunnen vliegen. en anders moet ik echt is uitzoeken waar ze anders vandaan kunnen komen, oud pand amsterdam centrum. lekker broederig warm.
    maar het is zeker een goed idee. dus erg bedankt ligt straks wel in iedergeval me kleine ukki mug vrij.

hoe is het met minimiep? komt er al wat schot in? in iedergeval hier dus nog niet

8. babylicious

babylicious Actief lid

Jun 26, 2007
    291
    0
    0
    hey koeky,

zo ook mini koeky laat op zich wachten. je weet al wanneer ze die kleine willen halen, dat is best snel zeg... wat is de reden? ik ben al 41 wkn en bij mij gaan ze dinsdag pas een besluit nemen, maar dan heeft die kleine t ook nog erg goed en voel ik me erg goed. heb je het al een beetje gehad, en heb je ergens last van?

9. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Hey Babylicious, ik woon ook in Amsterdam... Kadoelen

10. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Hey Zanoni en Eef:

Gefeliciteerd met jullie meiden! Goed gedaan hoor! We lezen graag de verhalen binnenkort, maar ga eerst maar eens lekker genieten van jullie kindjes.

Bedankt voor alle oppeppende woorden en tips. Vannacht ging het al een stuk beter en ik heb nu ook het gevoel dat hij genoeg binnen krijgt, want het bleek dus dat ie echt honger had (arme jongen, wordt verwaarloosd door zijn moeder :( ). De borstvoeding is goed opgang en het kolven gaat ook wat gemakkelijker (ik had echt dat elke druppel voelde als goud voor mij, niemand had een flesje om moeten gooien, want ik had ze vermoord :x ). Gisteren heeft Mick om 2 uur nog gehad en vanmorgen kwam ie om 8 uur pas weer. Wij hebben dus even kunnen bijtanken (en dat was nodig :rolleyes: ).
    Gisteren hebben we al even buiten gelopen met hem (klein rondje in de stad en dan snel weer naar huis lopen). HEERLIJK was dat \:D/ , mama was helemaal happy! Ook kreeg Mick gisteren zijn hielprikje (zag ik echt tegenop :pale: ), maar we hebben een hele stoere 8) vent want hij heeft niet eens gehuild (zo klein en nu al voor zijn moeder zorgen). Wat was ik apetrots op mijn kleine man :thumup: ! Morgen ga ik even bij het honkbalveld kijken, want mijn team moet spelen en Ruud zelf ook. Even showen en dan weer snel naar huis, want alles is nog best vermoeiend.
    Zo, dat was het weer even.

11. babylicious

babylicious Actief lid

Jun 26, 2007
    291
    0
    0
    owh leuk zeg, krijg je een drieling omdat er staat drie boys?

12. Niet meer actief

Eveline Jihaaaaaaa! Eindelijk is de pinda-terreur voorbij![​IMG]
    GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE GUILiETTA DEMELZA!

Zanoni OOK JULLIE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE ELISE NATHALIA!

Oké, de tranen stromen alweer over mijn wangen (ook van blijdschap voor Eveline, maar ook beetje boel van jaloezie, sorry :oops: ), hebben ze gelukkig vandaag nog niet gedaan :( :( :( . Ik denk dat ik een terug slagje heb van de afgelopen 2 hectische weken...

Zometeen lekker knoeien, heb er zin in dat wel...

Liefs, Tanya

13. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Nee, gelukkig niet :) ..
    Ik heb al een dochter van 9, een zoon van 7 en een zoon van 2 1/2.. dus dit wordt de derde jongen!

14. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    YES! Zanoni GEFELICITEERD met jullie dochtertje! Wat een scheetje! En erg leuke namen (staan beide ook bij ons op het lijstje.....)

Geniet lekker!

Groetjes Miep

15. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Bedoel je mijn minimiep? :)
    Hmm, die zit nog zo lekker bij mama in de buik. Wil er voorlopig nog niet uit volgens mij... Maar de 20e moet minimiep wel! ;)

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nou ja weten wanneer ze het willen halen. mwah ga d'r een beetje vanuit. Want woensdag gaan ze strippen. Ja dan pas :confused: en dan moet ik sowieso de dag erna naar het ZH om te kijken hoe mini d'r onder is. En ga er dan vanuit als het niet helpt dat het dan die vrijdag wordt of die maandag erna. Denk ik. Hoop ik. Nee dat moet gewoon.

17. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Kaartje, gefeliciteerd met Lois!

Zanoni, gefeliciteerd met Elise!

EEF: GEFELICITEERD met Demelza! Eindelijk!

18. babylicious

babylicious Actief lid

Jun 26, 2007
    291
    0
    0
    jah jouw minimiep. hoezo moet ze dan al, gaan ze je inleiden dan?

19. babylicious

babylicious Actief lid

Jun 26, 2007
    291
    0
    0
    owh ok, ja bij mij gaan ze ook a.s dinsdag een beslissing nemen wanneer ze wat willen doen. ze hadden het ook al over strippen. maar ja dat helpt vaak meer niet dan wel, dus heb ik zoiets van, het is niet prettig en waarom zou je op die paar dagen erna dat ze het moeten halen. het verschil is dan alleen dat we dan overgedragen worden naar t ziekenhuis, gynacoloog in plaats van dat ze dat proberen en ik mag thuis bevallen met de vk. dus ik weet nog niet hoe en wat precies. kan best zijn dat ze het dinsdag doen. maar ken iemand toevallig bij wie het niet werkte en dat zeggen ze er ook bij.

20. babylicious

babylicious Actief lid

Jun 26, 2007
    291
    0
    0
    jah de mijn ukkie wil ook nog niet, woont graag in mama, en mama vind en voelt zich wel ok, dus heb ik niet echt problemen mee maar nieuwschierig ben ik wel. dat absoluut heerlijk spannend

Share This Page