Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    jij bent dus nu ook eindelijk onze grunniger. die hadden we hier nog niet. ik ben wel grunniger maar woon tegenwoordig in drenthe dus dan geld het niet meer he?

2. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Hallo tomenjerry/wietske (welke naam is om je mee aan te spreken?), het is maar net of je je ondanks je Drentse adres nog Grunneger voelt denk ik ;) Ben zelf geboren in Stad en wil echt niet weg daar!

En ik kan me voorstellen dat je baby vandaag maar even moet wachten, anders heb je meerdere verjaardagen op één dag. Bij mij is zowat de helft van de directe familie tussen 15 en 20 juni jarig, dat is gewoon niet leuk meer; zo druk met verjaardagsfeestjes!

3. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ik voel me grunniger hoor maar wil niet terug. ben geen stads mens welke wijk woon je?

4. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    enne zeg maar Wietske hoor dat is mijn naam

5. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Groningen
    Selwerd! Lekker groen en rustig, en tòch in de stad! Precies goed voor mij. Woon jij in een dorp of ècht buiten?

6. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Emmen is echt een dorp. ik zelf heb in de oranjewijk gewoond tot mijn 17e. ook leuke buurt maar wil toch niet terug kom nog geregeld in grunn aangezien mijn zus in de buitenhof woont

7. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Groningen
    Ow ja, die nieuwe wijken aan de rand. Ben zelf opgegroeid aan de rand van Vinkhuizen, in het mindere gedeelte. Wat wel tof was, was dat je zó in de weilanden en een soort bos was. Daar kon je konijnen en fazanten en vossen enzo zien. Ik kan me wel voorstellen dat buiten de stad wonen fijn is, want die beestenboel mis ik wel nu. Nu weet ik niet of je daar veel van hebt in Emmen, maar je hebt in ieder geval een zoo ;)

8. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Vinkhuizen ken ik ook wel, heb daar altijd paardgereden. beestenboel zeker weten 2 poesjes vandaar mijn nickname en doggie. maar voor meer zullen we eerst moeten verhuizen wonen nu nog op een klein flatje en zijn druk op zoek naar eensgezinswoning maar wij hebben nog al wat wensen wat hier vrij moeilijk te vinden is. wij wonen hier super mooi met 2 stappen zitten we midden in het bos. kunnen dan zowat tot Groningen aan toe lopen.

9. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Droog weer? Hier alweer onweer gehad hoor... :(

Ow en Tan, ik heb je gepbt hoor!

10. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    this hier super mooi. goeiemorgen btw Lex hahhaa

11. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Mogge Wietske!

Heb wel lekker geslapen mocht iemand dat boeien: wurm heeft geslapen van half 10 tot 3 uur zo'n beetje, en daarna heel goed gesuckt.

Ik ga naar de wc en dan luiers vouwen, zie jullie wel weer!

12. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    goed zo meis door de tijd komt alles ook steeds een stukje beter. vouwze meid en tot later

13. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Uit jouw lieve woorden naar Tanya kon ik niet opmaken dat jij wist van haar psychische achtergrond. Dat ik die opmerking maakte was inderdaad goed bedoeld. Verder heeft ieder zijn eigen mening. Ik heb verder geen behoefte aan uitleg via PB, ik denk dat ik het heel goed snap.

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Welkom meis! En heel veel sterkte met de laatste loodjes! Weer een meisje! :whistle:

15. Niet meer actief

Zo ben ik weer. Heb net weer heerlijk gepo*pt op de WC, wat kan een mens daar blij van worden zeg. Nu ik me zo bedenk, het was wel veel de afgelope dagen, een voorteken zeggen ze toch?

Lexi Heb je PB gelezen! Ik zal je straks even terug PB-en! Voel je je al wat beter nu en blijft Marcel vandaag wel thuis? Enne, jouw verhalen boeien me altijd hoor!
    Hier is het nog wel droog, maar duurt niet lang meer vrees ik zo. Het is al wel warm...

Ana Ben je blijven hangen in je dweilwerk? ;)

Wietske Gefeliciteerd met je uitgerekende datum! Nog een mama-to-be overtijd! Nou ja, morgen dan hè?

Irena Welkom hier! Beter laat dan niet/nooit toch? Ik zal me ook even kort voorstellen. Ik ben Tanya, 30 jaar (over 3 weken alweer 31 jaartjes), 2 jaar getrouwd met Marc. In bezit van 1 labrador Tygo en 2 katten. Zwanger van de 1e, was uitgerekend voor 11-07-2007. Heb 2 weken geleden 2x een inleiding gehad (vanwege gebruik bloedverdunners), beide keren niet aangeslagen (had alleen maar weeënstormen zonder resultaat), loop nu rond met totale verweking en 2 cm ontsluiting. Heb vorige week een klein weekje in ziekenhuis gelegen vanwege overmatig spugen en uitdroging (reactie op de inleidingen waarschijnlijk). Mag nu wel uiteindelijk spontaan bevallen (wel in zhuis) ondanks de bloedverdunners. Ik heb zelf ook nog eens borderline wat dingen nog eens extra complex maakt. Ukkie wordt heel lang geschat, is niet gek want ik ben lang (1.84m) en Marc ook (2.04m). Ukkie liep steeds voor op groei. Ben zelf helemaal niets nadda noppes aangekomen tijdens deze zwangerschap, ben ehhhhh, 22 kilo afgevallen,... Ik ben tot aan 39 weken en 6 dagen lang elke ochtend misselijk geweest en spugen. Nu heb ik maagtabletten en ik ben zowaar niet meer misselijk (een hele rare gewaarwording!). Oké, dit was geen kort verhaal, maar ach, ik ben ook een complex gevalletje hihihi. Oja, wij weten niet wat voor geslacht ukkie heeft, dus het is heel spannend!

Liefs, Tanya

16. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Oooh ik mis Groningen soms zo! Top stad!

17. Niet meer actief

Beebie, je hebt toch PB, maar dan met een hele andere uitleg ;) . Ik ga hem nu aan je schrijven!

18. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Spannend Tanya! ;)

19. Niet meer actief

Hij is geschreven en staat klaar om ontvangen te worden!

20. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    :D Hoe groot kan een grijns zijn!

Deel Deze Pagina