Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Irena

Irena Actief lid

Apr 15, 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Goh, bedankt voor alle welkomstbetuigingen!

Wat leuk dat ik in al in de lijst sta! En ik zie dat er al meer een keizersnede gehad hebben. Ik ben benieuwd naar hun ervaringen. Oh, en we krijgen waarschijnlijk een meisje, dus dat 'surprise' kan wel weg ;)

Nou, ik heb me al een beetje ingelezen. Maar mijn armen worden nu te slap (krijg ik altijd na een tijdje achter de PC), dus ik ga liggen. Bye!

2. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    pff Tanya kan nog wel meevallen hoor grote baby, bij mijn vriendin zeiden ze ook loopt 3 week voor op zwangerschapsduur en wordt erg grote baby zei is ook 1,85 en hij 2 meter wat krijgen ze een ukkie van 49 cm en net 3,5 kilo. dus inschatten kan heel goed meevallen.

3. Niet meer actief

Hé Marloes! Wat leuk dat je je ook weer even laat zien! Weet jij iets meer over Peetje ofdat ze vrijdag nog bevallen is?

4. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ik vraag me trouwens wel af wat ik nu krijg. loop nu al 3 week langer als met Eva zei was 2865 tegen 46 deze wordt dus wel stukje groter. heb ik dus minder lang baby aan.

5. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hoi Marloes!

Tanya: je hebt PB (2 stuks zelfs)

6. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hey Marloes jij ook alvast succes. alles goed met jou?

7. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Tan, dan ben jij Petra, ben ik De Vries, ok? ;) Whahahahaha.

8. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ik moet zeggen zou mij niks kunnen schelen als babylicious wel of niet dezelfde is als Melissa, wat mij betreft is Melissa ook gewoon welkom als ze maar normaal doet en mensen hier respecteerd en elkaars mening aanvaardt.

9. Niet meer actief

Ik zou je graag willen vertellen of ze gelijk hadden ;). Maar op alle groeiecho's die ik gehad heb bleek dat er wel uit. Ach ik zal het wel zien toch? Ooit...

Liefs, Tanya

10. Niet meer actief

Oké, maar wie is R dan?

11. Niet meer actief

Oké dan gooi ik het in de groep. Na enig speurwerk is gebleken dat babylicious en 1984Melissa een en dezelfde persoon zijn. Voor mijn part is ze ook welkom, maar net wat Wietske zegt, respect...

12. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    tanya bij haar bleek het ook uit verscheidene echo's dat kind groot was en bij geboorte dus niet. dus this altijd afwachten

13. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Precies Tanya!

(je hebt weer PB trouwens)

14. Niet meer actief

Als hij er nou eens uitkwam kon ik je het zeggen ;) . Ach maakt mij niet uit hoor hoe groot tie is, uitpoepen doet toch wel zeer hihihi.

15. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Nou inderdaad, uitpoepen doet sowieso wel zeer, 5 pond of 10 pond....

Soms ligt junior zo vreemd dat ik zoiets heb, volgens mij is ie 70 cm... Zit ie met het kontje tegen mijn ribben aan ofzo. Pfff soms best pijnlijk.
    Ik heb dat nu toch wel meer dat de bewegingen van ukkie steeds pijnlijker zijn. Ukkie wordt ook sterker want soms steekt er een voetje zo ver uit mijn zij.... haha, niet een klein stukje....

16. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ben eigenlijk best wel benieuwd hoe het de kersverse mama Eef bevalt om mama te zijn!

17. Niet meer actief

Daar ben ik ook heel benieuwd naar!

Meiden ik ga me nu echt eens nuttig maken! Ik zit al vanaf half 9 op dit forum en het enige wat ik gedaan heb ik me aangekleed en even gestofzuigd. Dus hoog tijd voor wat actie! Oja, het weer hier, de regen en onweer vielen heel erg mee, geen onweer gezien en een paar spetters regen. Wel heel erg benauwd warm...

Liefs, Tanya

18. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Nou das al heel wat Tanya, aangekleed en stof gezogen. Ik krijg het niet meer voor elkaar om te stofzuigen. Heb me vandaag al aangekleed (niet zien wat ik aan heb, moet vanmiddag op verjaardagsvisite en dus me weer omkleden, pfff vermoeiend) en heb 1 wasje gedraaid. (Wel beetje dubbel werk van gehad met die regen die hier om 1 uur begon, niet alles was droog dus hangt nu op zolder)

19. Niet meer actief

Ik weet al wat ik ga doen straks. Ik ga naaien! En nee, Marc gaat zo vissen met zijn broer, heb geen geheime lover dus het is naaien achter de naaimachine! Voordat jullie weer gekke dingen gaan denken... ;) ;) :)
    Ik heb nog stof liggen voor een overtrekje voor ukkie. Ikke zou ikke niet zijn als ik niet kon freubelen!

Liefs, Tanya

20. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Naaise Tanya! Goh, dat je daar puf voor hebt....

Share This Page