Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    We waren wandelen en daarna was ik strijken en daarna was ik voeden en daarna was ik met mijn pink in Elins mondje zitten en daarna was ik mcleod's daughters kijken en daarna was ik fles voeren aan wurm en nu gaan we pizza bestellen.

:( Er is een of ander concert op de markt en natuurlijk staat de wind verkeerd en hebben wij dus vast de hele avond die klereherrie deze kant op... Getver ik haat geluidsoverlast, en al helemaal als het f*cking Jan(tje) Smit is! :evil:

2. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Het is inderdaad spannend hier! Jullie houden ons toch wel op de hoogte van eventuele vorderingen?

Voel je je al wat beter Lexi? Blijf erover praten hoor!

Twinny, wat kan jij nog goed reageren op iedereen! Complimenten. Dat lukt me nu echt even niet.

We zijn vandaag even op het honkbalveld geweest en iedereen vond het een prachtig ventje (hoe kan het ook anders!). De kraamhulp is inmiddels weg en we zullen haar wel gaan missen. Wat kon die werken joh en zoooo lief voor Mick en gewoon erg kundig. Nu moeten we het zelf doen. Zal ook wel goed komen, maar nu gaat het allemaal nog redelijk gemakkelijk en ik zie wel een beetje op tegen de momenten waarop het niet zo gaat. Maar dat hebben jullie vast wel tips om ons er door te helpen, toch?

Ik ga eens kijken of ik nog een foto kan plaatsen.

3. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ja voel me al wel beter, maar ben nog wel erg onzeker over dingen, vooral als ze zo aanhoudend huilt... Dus maar eens kijken hoe het morgen gaat als ik alleen ben en Marcel weer werken is...

4. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    wauw Jody wat heeft mick een bos haar zeg! Heb het wel al bij een aantal meisjes hier gezien (nicci geloof ik? en raven?) maar vind het bij Mick wel erg opvallend..Cool kuifje heeft ie!

Ik was trouwens de R in het peter r de vries gebeuren ..had het vanaf dag één al vermoedt :) Mjah sommige mensen vallen zo snel door de mand..Ik blijf erbij dat de bedoelingen vast niet kwaad waren..maareh..dat gebeuren van stef is dan weer wel heel verdacht en daar heb ook ik nog geen antwoord op....Je kan zelf geen berichten wissen toch? Zal dan dus een mod moeten zijn geweest? *iekss spannnnend*

Ana leuk dat je wat vaker hier bent trouwens de laatste tijd, hoe kan dat? Ben je zo 'stoelgebonden'of bedgebonden? Of heb je eerst nog zolang doorgewerkt ofzo?

Bij wie was het vandaag 37 graden?..My god, wat een ramp moet dat zijn..hier veel regen en onweer en gelukkig iets afgekoeld daarna. (maar de 37 haalden we bij lange na niet)

Doordat het vandaag weer 3 graden warmer is zijn mijn voeten weer enorm opgeblazen..ik vond het net zelfs eng, was bang dat ze gingen scheuren of bleven groeien ofzo (haha, stom he? Maar het ziet er zó angstaanjagend uit..zo totaal uit zijn verband gerukte frodo (lord of the rings) voetjes)

Mijn voorgevoel voor wat betreft de komst van ons beepje was dus niet juist..Niks gebeurd!

Mijn ouders kwamen de tweede commode brengen vandaag 9voor boven)..En ook deze pastte niet door het trapgat. Heel het nieuwe behang aan flarden..maar het ergste was toch wel dat het zooo sneu voor mijn moeder was (die heeft zich kapot gewerkt op die commode)
    Uiteindelijk heeft ze een heel stuk uit elkaar geschroefd en geboord en weet-ik-wat-niet-meer en hebben mijn pa en broertje en vriendje hem uiteindelijk boven gekregen.
    daar heeft ze hem opnieuw in elkaar gezet! Super!
    Maar vooral allemala zo heartbreaking...Vriendje stata beteuterd omdat die al zijn behang werk naar de knoppen ziet gaan.
    Mamz is verdrietig omdat die commode uit elkaar moet
    Papz is kapot omdat die een 80 kilo wegend ding de trap op moet sjouwen terwijl ie enorm last van zijn rug heeft

Alleen mijn broertje kon het geen f*k schelen allemaal :)

Maar goed, al die mensen houden zich goed en gaan niet vloeken of geven niet op..nee ze bleven allemaal stuk voor stuk heel dapper oplossingen zoeken enzo..Omdat ik zonodig een zelfgemaakte commode daar boven wil :( Ik voelde me zoooo schuldig.
    Maar ben er wel trots op. Ik zal binnenkort foto's plaatsen!

Oke dit wordt weer een veel te lang bericht..solly..

Slaap lekker en beval-ze :)

5. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Hmm..Ik heb ook zoiets van": luister naar je eigen intuitie! Mijn nichtje huilde ook steeds, dachten ze ook aan de darmpjes. uiteindelijk bleek dat ze niet of nauwelijks meer wilde poepen omdat ze kleine scheurtjes bij dr anus had en dat deed dus pijn. Maar door niet te poepen werd het steeds erger..En de artsen enzo namen mn zus niet echt heel serieus "zijn darmpjes, gaat wel over"
    Maar zus bleef doorzoeken en uiteindelijk vonden ze dit dus. na bijna 4 maanden. Toen kreeg ze een zalfje tegen de scheurtjes en was het klaar...tja....

6. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Moet je even een mod pben, had ik ook gedaan namelijk, gewoon naar Lotte gepbt. Ben ook wel benieuwd namelijk naar het Stef verhaal...

Groetjes van Lexi De Vries ;)

7. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Aaahhh dat is echt VET ZIELIG zeg! Maar die meid van ons poept wel hoor, van die 'fijne' dunne oranjeachtige zooi, hihi.
    Aww ik ging net even kijken of ze nog sliep en ze is ZOOOO'N LIEF poppetje zoals ze daar ligt!

Ow en ik HAAT die herrie vanaf de markt :( Nu volgens Marcel trijntje oosterhuis, ik heb er geen idee van, voor mij allemaal een pot nat, ik kan alleen maar klassieke muziek uit elkaar halen ;)

8. Ana

Ana Actief lid

May 28, 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    Kar: fijn die update van Eef en wat een HEERLIJKE fotos van Sverre!! oooooh, *zwijmel, zwijmel* wat een lekker ding...

Lexi: uffff, die onzekerheid kan ik me voorstellen, je leest en hoort zo veel en als je er zelf voorstaat dan lijkt me alles toch anders, maar ik ben zelf van mening dat het erg vermoeiend maar wel gezond is --> kan het toch niet laten, bij deze mijn favoriete opmerking over onzekerheden en twijfels (van de middeleeuwse theoloog/filosoof Pierre Abélard, sorry, kon zo snel geen nl vertaling vinden): The beginning of wisdom is found in doubting; by doubting we come to the question, and by seeking we may come upon the "truth".

Niva: haha, ik kan me de consternatie voorstellen onder aan de trap! Maarrrrr, als die half zo mooi is als de andere commode, dan is het zeker de moeite waard geweest!! Je banner is trouwens uit de lucht? Mbt je vraag: pure verveling dat ik hier nu vaker zit, heb alles inmiddels klaar, kan overdag (tussen 12 en 21 uur) de flat niet af door de hittegolf (40º), ga niet meer op reis (naar dorp van schoonouders bv) en zit inmiddels 2,5 weken met m'n moeder en vent hier dus de conversatie is ook wat bedaard. Ik zit nu zowaar wat vaker achter de computer voor de lol (toen ik nog werkte was dat ondenkbaar, haha). Dat zal dan wel weer over zijn na de bevalling ben ik bang... :(

Heb net 5 verdiepingen van ons pand (oud gebouw met hoge plafonds dus veel trappen per verdieping) af gelopen, weer opgelopen (beetje bij beetje) en tussen de 4e en de 5e een keer of tig op en neer. Je moet toch wat om die wurm er uit te krijgen. Ga zo alle ramen open gooien en kijken of het inmiddels wat afgekoeld is.

9. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Zo heee… niet normaal ik heb een paar dagen niet gereageerd en ik kan gelijk een hele waslijst feliciteren, geweldig!

Marilyn gefeliciteerd met Sienna Lois Dayenne
    Marloes22 gefeliciteerd met Joey Dylano Jason
    Jody gefeliciteerd met Mick
    Pienie gefeliciteerd met Siebe
    Kar gefeliciteerd met Sverre
    Kim gefeliciteerd met Aidan Quinn
    Landa gefeliciteerd met Bente
    Zanoni gefeliciteerd met Elise Nathalia
    Eef gefeliciteerd met Guilietta Demelza

Ik ga vanaf hier weer zoveel mogelijk reageren, nu kort wat reacties over wat ik me nog kan herinneren.

Lexi, dikke knuffel.
    Ik weet precies hoe je je voel, Pepijn huilde ook heel veel.

Tanya, petje af voor jou.
    Dat je nog steeds met de kleine in je buik rond loopt.

Babylicious, toen ik een verhaal las dacht ik ook gelijk aan Melissa maar toch dapper want je komt toch terug en reageert nu wel op andere.

Steff, wie is dat????

Aan alle bolle buiken, heel veel sterkte deze laatste loodjes.

10. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Nu even over ons.

Woensdagochtend kwam Lieve bij mij op de kamer en s'avonds kregen we te horen dat we naar huis mochten, dat was echt een verassing.
    Jeroen een beetje in paniek want die had het huis nog willen opruimen en een bos bloemen willen kopen.
    Maar dat maakte me allemaal niet uit, we mochten naar huis.

Nu thuis gaat het erg goed, zo'n verschil dan met Pepijn (hij huilde alleen maar), ik pak erg veel slaap tussen de voedingen door want vanaf morgen moet Jeroen weer werken.
    En na een ks is rust toch erg belangrijk.

p.s. er staan 2 fotootjes in mijn album. :)

11. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Wat heeerlijk sterre! Inderdaad dan doen die bloemen er even niet meer toe..niks is dan zo belangrijk als gewoon samen zijn met je gezinnetje!
    wat een prachtige foto's en ejetje ook Lieve heeft al zoveel (en zo donkere) haartjes...Kon je die ergens meebestellen ofzo? :)
    Wat een prachtig vertederend lief en mooi meisje zeg!
    Rust maar lekker uit, zo te lezen lukt je dat aardig..gelukkig maar!

slaap lekker..

Ana: thnx voor je antwoord..ik snap het nu heel goed (ik bedoel, met je vent opgesloten zitten in je eigen huis..dat moet verschrikkelijk zijn..hahaha -> grapje hoor.)
    Dat traplopen enzo wat je hebt gedaan..ik kan het me niet voorstellen..ik kan hier amper de stoep nog opkomen hihi. (maar ik probeer wel zo veel mogelijk te blijven bewegen , maar "klimmen"of mn benen optillen ofzo..forget it)
    En dan nog geloof ik niet dat je daardoor iets opwekt..eerder dat je jezelf uitput met 40 graden in een flat met 40 weken zwangerschap een beetje te gaan lopen traplopen, You must be mad! :)

en de rest ook lekker slapen..ik ga echt nu,
    trusten!

12. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    P.s. dat was inderdaad enorm zielig...t kleine meisje :(
    Maar nu lacht ze alleen maar!

Ik kan me voorstellen dat je die muziek haat hoor..ik hou ook niet van tweedehands muziek (dus uit een auto, van een pleintje, van de buren oid) Wil altijd zelf die controle houden over wat ik hoor of niet (en dat is dan zeker geen jan smit..Hoe 'sympathiek"die ook is)

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Haha net of ik vertaling nodig heb ;)

Lief van je dat je zo aan me denkt, ik kan alle steun gebruiken vooral mentale! Het is echt een mooie quote, zal hem opslaan ergens zodat ik hem terug kan lezen als ik daar behoefte aan heb.

Succes met de hitte meid!

14. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Oooh Sterrekind, wat een PRACHTIG meisje! Zo lief! :) :) En wat heerlijk dat je weer thuis bent! Heel goed dat je zoveel rust pakt, dat schiet er bij mij nogal bij in..

Update van Eef: ze gaat al zelfstandig naar de wc. Morgen moet ze zelf douchen en als dat goed gaat mag ze dinsdag naar huis! Borstvoeding gaat steeds beter.

Lexi, ik heb het gemist waarschijnlijk :oops: maar geef jij fles- en borstvoeding? Omdat je het over de fles hebt enzo.. Werkt dat een beetje?

Hier is het jantje huilt, jantje lacht. Mijn kloven worden steeds erger; en de stuwing is ook pijnlijk. Ik verkramp tijdens een voeding helemaal, heb zelfs spierpijn in mijn handen! Dus huilen net.. :( Ik twijfel nu heel erg of ik door wil gaan want ik zie echt op tegen elke volgende voeding en dat is toch ook niet de bedoeling lijkt me. Morgen maar even overleggen met de kraamhulp.

THANKS voor de complimenten over Sverre! :) :)

15. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Wauwie! Wat een scheetjes allemaal! Om op te vreten die kleine ukkies!
    Begin nu ook bijna jaloers te worden hoor, hoe lang moet ik nog wachten..... *GRMBL*
    Het lijkt me zoooo fijn om je eigen kleine schatje te kunnen bewonderen.... *zwijmel zwijmel*

Maar moet niet zeuren, het is nog geen 20-07-2007 ;)

Ik vond het vandaag trouwens errug warm, zo benauwd (ja ok, onze temperaturen zijn niet te vergelijken met die van Janneke in Spanje).

Ik heb vandaag (vooral vanavond) vaak harde buiken en ze beginnen nu ook pijnlijk te worden. Zou het wat betekenen? Vast niet.... :(

Groetjes Miep

16. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Je weet het niet.. Bij mij begon het zondagavond ook zo. Natuurlijk wel valse start maandag, maar toch! Woensdag had ik een zoon!
    Ik duim voor je...

17. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ook op zondagavond begonnen? Toevallig.... Van mij mag junior komen (al denk ik dat ie nog niet komt hoor)
    Lief dat je voor me duimt....

18. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja, raar idee eigenlijk! Precies een week geleden zat ik hier te typen dat ik zoveel harde pijnlijke buiken had.. En moet je me nu zien. :confused:

Ik zal mijn bevallingsverhaal eens gaan opschrijven trouwens. Willen jullie het nog wel weten?

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Tuuuuuuuurlijk Kar!

domme vraag.... We willen die ervaringen van alle mama's graag lezen! (ikke wel tenminste)

20. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik ga nu mijn bedje opzoeken trouwens.
    Heb 2 slechte nachten achter de rug, dus vandaag maar niet te laat mijn nestje op zoeken.

Tot morgenochtend allemaal!

Groetjes Miep en minimiep.

Share This Page