Ook bij ons in de slaapkamer waren neefjes vannacht, maar wij hebben een klamboe. Dus ze komen niet bij je, ideaal! Een aanrader voor iedereen! Pfff en inderdaad, die hitte vannacht! Raam wagenwijd open maar geen zuchtje wind. Niva: Erg leuk die commode! (Ik hou wel van hout)
Oh ja, windjes laten: Afgelopen nacht had ik er ook last van (gelukkig was vriendje niet thuis; nachtdienst). Maar op zich valt het nog mee, dit was eenmalig denk ik. Ik laat wel eens windjes, maar niet meer dan 'normaal'.
Karlijn, waar is je verhaal? Ik lees 'em graag! Tanya, spannend! Heel veel succes meid! Voor de zwangeren, wat balen dat jullie zo slecht slapeb meiden ! Sterkte!
Thnxx Ben er ook erg trots op Hij is gemaakt van sloophout, dat wilden we graag. (onder het mom van daar hoeven we geen nieuwe bomen voor te slopen haha, nee hoor we vonden geleefd hout gewoon mooier dan nieuw hout) Ik heb inderdaad vandaag een Klamboe op ons boodschappen lijstje gezet..Het lijkt me niet echt lekker slapen (ik woel nogal) maar goed..alles beter dan dit!
Owjah en Tan: ik duim voor je hoor (al krijg ik die dikke enorme opgzwollen duim amper in beweging hahahaha) Zoooo spannend!
Ow jah ik zal even reageren daar op: Volgens mij ben ik hem ook verloren (weet het wel zeker) Bij mij was het echt een grote bol met sliertjes (zoals een kwal hihi) Ik heb gehoord dat er bloed in kán zitten, maar hoeft dus niet. Ik ben geen deskundige, maar was het niet gewoon heel veel afscheiding? Omdat je echt moest blijven''vegen' Dat lijkt toch meer op afscheiding denk ik..
Normaal gesproken lig ik 's nachts ook niet stil. Maar op dit moment lig ik waar ik lig en kan ik me niet omdraaien in mijn slaap. Ik draai me misschien 3 keer per nacht om op de andere zij (nadat ik naar de w.c. geweest ben) en ben dan dus weer klaarwakker. Dus die klamboe die hangt waar ie hangt. 'Vroeger' (toen ik niet zwanger was) woelde ik soms zoveel dat ik per ongeluk een neefje binnen liet en dat is echt erg! Dan zit ie constant om je heen te zoemen en te prikken. Dan moet je dus eerst wel weer het licht aan en dat beest zien te vermoorden. Maar ik kan niet meer zonder een klamboe!
zo, ik ben dus niet de enige die zo beroerd geslapen heeft. Nou ja, geslapen..Ben om kwart over drie weer naar bed gegaan om het vervolgens half vier, vier uur, half vij, vijf uur, half zes zien te worden. Dan nog ff eruit geweest. Alarm bij de overburen ging af, helaas geen inbreker gezien, alleen de krantenjongen. Niet dat ik ze een inbraak toe wens, maar dan had ik tenminste nog een nuttige bijdrage kunnen leveren misschien . En toen viel ik eindelijk in slaap, maar ja, moest natuurlijk vroeg eruit om de kinderen naar het zomerkamp te brengen... Van de top 10 meest beroerde nachten staat deze wel met afstand op de eerste plaats! Nu ben ik dus net terug uit Castricum en het is ^&%^*%^*%weer. Hangt hier ook weer een onweer boven de stad. Hoop echt dat het beter wordt en de kids lekker naar buiten kunnen. 4 dagen in de regen is toch ook niet leuk! Ik duik zo nog ff mijn bed in, denk ik.. Boodschappen ed komt later wel. Tanya, je bent waarschijnlijk al in het ziekenhuis. Ik duim ook heel hard voor je dat dit nu het echte werk is! Vandaag is mijn allereerste vriendje jarig zou wel grappig zijn als ik vandaag zou bevallen.. maar dat zal wel niet. 0,0 voortekens hier nog! Irena: ik ben ook de oudste van 4.. dus hebben we nog iets gemeenschappelijk.. Groetjes, Melanie
Ik heb geen idee. Ik had aan het eind sowieso wat meer slijm, maar niet met bloed. Ik ben de prop niet bewust verloren. Hoewel ik van alles verloor tijdens de weeën.
Ik had het idee dat toen ik geplast had, ik daarna een plop gevoel voelde (alsof er nog iets uitplopte ) en toen begon ik dus met afvegen. Als dit afscheiding was, dan was het wel heeeeel erg veel hoor. Tsja, ik weet het ook niet, maar ik heb de hele zwangerschap al last van veel afscheiding, maar dit was toch wel heeeeeeeel veeel. Beetje moeilijk en onsmakelijk om te omschrijven, haha.
Thnxx *glunder* \/ Ben wel blij dat jullie hem mooi vinden! Ja hij zal inderdaad een keer komen.. Zoals iemand het eerder over het militaire regime van d'r man had..zo hoop ik ook maar dat ons kleintje een beetje op papa lijkt wat tijd betreft en dus netjes de 20 ste, zoals afgesproken, keurig op tijd (uurtje of 1 wilden we graag) zich aan komt melden Lijkt ie op mij (wat ik dus echt vrees) dan komt ie na 42 weken met een grote vacuumpomp op zijn hoofdje
ja lastig he? Zijn we natuurlijk ook niet gewend, dat soort dingen met elkaar te bespreken. dat "plop'gevoel herken ik wel..dat was bij mij toen ook zo, dáárom keek ik ook toen (doek normala nooit) Dus ja wie weet.. maar dan nog zegt het niks he? (behalve dat ie binnen nu en twee weken komt, maar dat wist je al toch? hihi)
Ohhh ik ben zooo moe! Ik kijk steeds meer op tegen de nachten, omdat slapen gewoon niet wil lukken.... Ik voel me echt uitgeput nu en dan NOG niet kunnen slapen, hoe zou dat toch kunnen... Voel me echt een zombie, heb niet eens fut meer om te douchen ofzo. Zelfs hier zitten is al te vermoeiend.... Ik wil de komende 4 nachten heeeel goed slapen en dan is het 20 Juli en ben ik er helemaal klaar voor om te bevallen. Ik heb er op dit moment ook schoon genoeg van! (zoals meer hier) *klaag, klaag, klaag, klaag*
Wat ik altijd zo zielig vind is dat die beebies de eerste dagen na de geboorte hoofdpijn hebben. Vaak huilen ze veel en kun je er niets aan doen. Voor ik zwanger was dacht ik altijd dat ze van een pomp 'alleen' een 'cone head' kregen die vanzelf weer verdween. Nou werd Nicci ook geboren met een cone head, maar dan aan de zijkant omdat ze gedraaid door het gaatje probeerde te komen. Lukte ook wel, maar haar hoofd leek wat misvormd de eerste dag!
Haha, ja inderdaad, dat wist ik al. Maar als het wel de slijmprop is dan doet mijn lichaam tenminste iets. Net als dat ik gisteren constant harde buiken had, dat zegt verder nog niks. Maar dan heb ik tenminste het gevoel dat er iets 'gebeurd'.