Sonya, wat is Chedella al een grote meid aan het worden! Vind haar ook echt een lief meidenkoppie hebben, dus een Shirt met grote letters "GIRL" erop is eigenlijk niet eens nodig
hahha thanks...ik vind zelf dat ze een jongens koppie begint te krijgen verder vind ik ze ook echt al groot en je merkt al goed dat ze ouder is want de momenten dat ze wakker is worden er steeds meer.. jij nog succes bij de laatste loodjes he!
hoi beebie... ja dankje ... ze krijgt nu 4 keer per dag flesjes en nog 3 keer bortvoeding. gelukkig doet ze her er prima op!
Meiden willen jullie nog een mooie meid zien? Dan moeten jullie even naar de weblog van Eef gaan. De trotse papa Jerry heeft de eerste foto's geplaatst!
WAUWIE! Wat een gave foto's! Het lijkt net alsof Demelza lacht op die derde foto! Hmmm, dan smelt je toch helemaal als kersverse papa en mama....
Volgens mij wel, want het zit natuurlijk allemaal nog helemaal los en het is geen gemakkelijke route die ze moeten afleggen.
Bij haar www onder haar berichtjes of via haar profiel. http://inmijnbuik.web-log.nl/ Of zo natuurlijk ...
ja, lijkt idd alsof ze lacht op die ene foto. Mooi meisje ook... dus Kar (toch?) kan tevreden zijn met zo'n schoondochter
owwwwwwwwww wat is ze mooi Jeetje, het lijkt wel alsof ze meteen al lacht Vreemd trouwens om die foto's te zien van de 'operatie' Zoiets verwacht je nooit bij bevalling/bevallingfoto's Maar geweldig om even foto's van haar te zien, het is echt een droom meisje! Loltsje...Zullen we samen effe een flinke pot janken ? Ik kan ook niet meer..ben echt op..doodop. Voorheen duurden dagen steeds te kort..en nu kan ik niet wachten tot de dag voorbij is..en dan? Dan komt er weer zo'n rotnacht..met weer opnieuw zo'n dag waarvan ik wil dat 'ie voorbij is..bah wat kun je daar nou aan doen?/ Oh ik was nog vergeten te vertellen dat Vir (vriendje dus) vrijdag ineens met een enorme bos zonnebloemen thuiskwam (zijn mijn favorieten) Lief he? Ik vond het zooo lief van hem. En hij had geboortezegeltjes gehaald, geheel uit zichzelf..dat was ook enorm fijn Maar ondanks die lieve vent van me..zit ik hier toch enorm te balen..
Jaaa, ik kan ook wel janken! Ik ben ook helemaal op, leeg, OP! Ik kan niet meer! En inderdaad, als eindelijk de dag om is volgt er weer zo'n vervelende nacht gevolgd door nog meer saaie vreselijke dagen.... Dit is niet leuk meer!
Ohhh Niva, wat ontzettend lief van je mannetje! Daar kun je dan misschien weer een heeeeeeeel piepklein beetje energie uithalen. Pfff, zou mijn mannetje nou nooit doen.... snik snik snik....
Ja dat was wel heeeeel lief van 'm en toen ik vroeg wrom zei ie omdat ik het zo moeilijk had en hij het niet altijd op- kon brengen om superlief enzo tegen me te doen, maar dat ie wel veel respect voor me had en dat ik het verdiende dat ie zoiets af en toe voor me doet.. Tja..daar werd ik wel effe stil van inderdaad. Gelukkig issie altijd al wel 'romantisch'geweest, maar dat was het laatste half jaar inderdaad een beetje weg... Helaas als het er niet in zit, krijg je het er ook vaak niet in, maar jouw man doet vast weer andere dingen voor jou waaruit blijkt dat ie zoveel van je houdt denk ik loltsje... (en anders eens een hint?..OIf gewoon eens heel duidelijk zeggen dat je het jammer vindt dat ie zoiets nooit doet? misschien denkt ie er dan ineens binnenkort aan)