Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amle

Amle Niet meer actief

Goedemiddag alweer...

Tanya: hoe gaat het met jou? Gaat het vandaag doorzetten??? Ik duim voor je!
    Niva: de commode is inderdaad schitterend.

Heb weer veel mooie babyfoto's gezien; werkelijk allemaal schitterende baby's! Word een beetje jaloers.. :oops:

Hier: voor het eerst een slechtere nacht gehad. Veel wakker geweest omdat ik mijn draai niet kon vinden. Verder helemaal niets.....
    Duimen draaien overuren, hoop dat het eind deze week toch wel bijna zover is....

Liefs Elma

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ohhh Niva, en die toelichting van je mannetje erbij. Dat ie respect voor je heeft en dat je het zo moeilijk hebt.... DAT is toch echt wat je wilt horen! Klinkt als de perfecte man! (Bofkont!)

Ik heb wel eens een hint gegeven, maar zijn reactie is dan: koop maar als je dat wilt hebben..... Neeheee, daar gaat het me niet om, zoiets wil je graag krijgen van iemand die je lief heeft.... Maar dat snapt ie niet.... :rolleyes:

Ach je hebt gelijk, hij heeft vast andere goede eigenschappen.... :)
    (maar ik kan op dit moment alleen maar negatief denken....)

3. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Meid toch... kun je overdag ook niet slapen? Het is zo zonde dat je de laatste dagen balend doorbrengt! Gelukkig is er in ieder geval forum zodat je je niet de hele dag verveelt! ;)

***doet een poging je op te vrolijken maar snapt dat het niet makkelijk is***

4. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Join the club! Geen goede slapers vandaag op het forum... Ga je ook mee een potje janken met mij, Niva en Loltsje?

5. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hoi Elma

Ja tuurlijk, vrijdag de 20e is onze dag he (samen met nog een aantal meiden)

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Niet? Oooh meissie... je bent hoogzwanger, dan verdien je toch wat extra?! Sommige mannen moeten opnieuw worden opgevoed!

7. Amle

Amle Niet meer actief

Misschien hangt er wel wat in de lucht ofzo?
    Vanmiddag allemaal maar ff dutje doen ;)

8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    En terecht! ;) Maar nog een paar dagen en jouw mooie beebje mag er ook tussen! En dan mogen anderen daar jaloers op zijn!

9. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Hihihi, dan heeft ie in elk geval humor.."koop maar als je dat wil"..als je dat even gata 'relativeren'; is het op zich best grappig dat ie dus écht niet snapt dat je gewoon wil dat hij dat doet..Ook al is het een bosje crysanten van de supermarkt :)

Maar ik kan me voorstellen dat je daar wel af en toe van baalt hoor, ik zou het erg jammer vinden als mijn vriend dat helemaal niet zou hebben. maar misschien ontpopt je vent zich straks ineens tot een ware romantische papa als jullie uk er is..wie weet? (ik probeer je een beetje op te peppen..)

LMA Jou hebben we ook al een tijdje niet gezien. Je man was dit weekend een lang weekend thuis toch? Hebben jullie beetje kunnen genieten van elkaar en het zwanger zijn enzo?

Beebie: thnxx, lief van je dat je het probeert ..dat scheelt al een hoop. Ja ik kan misschien vanmiddag nog eventjes proberen te slapen, ik hoop dat dat lukt.

thnxx

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ga ik me bijna schuldig voelen dat ik tot het eind toe heerlijk heb kunnen slapen! Letterlijk tot het eind, zelfs tussen de weeën door! Maar meiden: het einde is echt zin in zicht! En dan gaan jullie slecht slapen door de gebroken nachten! ;)

11. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Tsja... misschien wel ja... Maar het valt niet mee om dat mannetje van mij op te voeden :) :)
    Ach, we zouden vanmiddag watermeloenen kopen, daar zijn we beide gek op namelijk! Dus ik ga gewoon de hele dag watermeloen eten, wordt ik misschien weer wat vrolijker van.... (tsja, het zijn de kleine dingetjes he ;) )

12. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Als hij het nou klaarmaakt voor je kun je hem daarna zeggen hoe enorm je dat waardeert! En dat je het fijn vind dat hij dingetjes van je overneemt die jou niet meer makkelijk afgaan! Complimentjes werken geweldig! 8)

(of hij het nou wel of niet doet, dan heeft hij in ieder geval misschien het idee en doet hij het de volgende keer misschien wel?)

13. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Haha Niva, ja humor heeft ie wel.... misschien is dat de reden dat ik van hem houdt?

Ja misschien wordt hij straks een 'echte vent' als junior er is..... Zou mooi zijn.

14. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Misschien zit er inderdaad wel iets in de lucht..

Melanie, Loltsje, Lma en ik zijn alle vier rond dezelfde tijd uitgerekend (melanie iétsjes later)..Misschien gaan we wel massaal bevallen vandaga of morgen en voelen we ons daarom zo k*t ...

(denkut niet, is al een paar dagen zo..)

Beebie niet schuldig voelen, juist blij om zijn! Weet je, die gebroken nachten op zich is het probleem niet..het is de pijn/ongemakken/warmte het ongeduld, wachten, onzekerheid, verveling, vermoeidheid en alles bij elkaar I guess..

Op zich doe ik het wel redelijk goed, dus ik mag niet klagen..Maar al die bovenstaande dingen bij elkaar gaan je opbreken..

15. Amle

Amle Niet meer actief

Ik val niet op :( , ik ben elke dag online en laat ook elke dag een berichtje achter hoor ;)
    Mijn mannetje had vorig weekend een dag extra vrij. Deze week nog werken en dan heeft hij 3 weken vakantie. Daarom hopen we ook zo dat de kleine zich dit weekend gaat melden, dan hebben we meer tijd met z'n 3en!

16. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    haha beebie, dat soort trucjes werken inderdaad vaak zeer goed. Complimentjes zijn echt goud waard! Net als met hondjes, die moet je ook belonen bij goed gedrag :) (ik bedoel dat niet denigrerend naar onze mannen, maar zo werkt het nou eenmaal..)

P.s. post ik ook teveel? dan moeten jullie het zeggen hoor

17. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hihi, hij wil het wel klaarmaken maar alleen vanavond als toetje na het warm eten (lees: als hij ook watermeloen wil). Dus als ie toch aan het snijden is snijdt ie ook wat voor mij.... (ja, tis me er eentje hoor, dat mannetje van mij ;) )

Ach, genoeg over mijn mannetje. Hij moest eens weten, hihi. Hij ligt nu lekker onschuldig op bed te slapen (nachtdienst).

Groetjes Miep

18. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Owwwww wat stom van me! sorry :( Dat ligt aan mij hoor, niet aan jou ....Ik dacht toch echt dat ik je al een paar dagen niet had gezien. *shame on me* Heeeeerlijk dat je mannetje bijna vakantie heeft..dat zou helemaal geweldig zijn als de beep dan komt! Nog even een paar daagjes doorbijten dus ..

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Nee hoor Niva, je post niet teveel. (Als jij teveel post zou ik dat ook doen want ik blijf ook maar posten). Ik vind je wel gezellig.....
    Zo krijgen we de dagen toch nog om he.

20. Amle

Amle Niet meer actief

Geeft niets hoor, ik begrijp het wel ;)
    En nee..., je post niet teveel hoor.
    Zoals loltsje al zegt: het is wel gezellig zo

Share This Page