Hihi Lma en loltsje..Het is inderdaad wel gezlelig zo ja maar ik wil niet straks op mijn kop krijgen van de rest van de meiden dat we teveel postten en of we dat niet op msn kunnen doen nahjah..Bij deze bied ik dan alvast mijn excuses aan aan de meiden die zich straks door deze hele zooi moeten/ willen wurmen om up to date te blijven
Dat zal toch allemaal wel meevallen. Over dit soort berichten kun je gelukkig vrij snel heen lezen... Nu moet ik jullie helaas wel gaan verlaten , ik ga ff eten, de hond uitlaten en daarna proberen wat slaap in te halen. Vanmiddag/vanavond ben ik zeker weer terug. Misschien dat Tanya dan goed nieuws heeft? Liefs Elma
Vrees dat beeb opmij lijkt. Het is gewoon 10 voor 12 geworden. Ben dan nu echt over tijd. ook al is het maar een uurtje Ach, goed zwanger worden duurde een eeuwigheid (50 rondes) Een miskraam krijgen duurde lang (zette pas na 5 weken door) Dus die bevalling zal ook wel op zich laten wachten. Hoop nu stiekempjes op vrijdag. Is een mooie datum Niva!
Gezellig Femke! Wat zal het hier rustig zijn op het forum op vrijdag de 20e. Er zijn heel wat meiden van plan te bevallen.
hihi, ot wy sa troch geane yn it Frysk, don tink ik wol dat de oaren us ferwinskje.... (vertaling: Hihi, als we zo doorgaan in het Fries, dan denk ik wel dan de anderen ons verwensen (is dat een Nederlands werkwoord? Ik bedoel dat dan de rest ons wel graag weg wil hebben.) Groetnis miep
Hoe bedoel je "een miskraam krijgen duurde lang?" Vreemde zin, denk dat ik hem niet begrijp. Maareh..wauw wat fijn dat jullie uiteindelijk toch zwanger zijn geworden. 50 rondes/ dat is dan euhm..effe denken..zo'n dikke 4 jaar? Ik was een paar dagen over tijd, dus besloot toch maar eens met vriendje te babbelen. Die gaf me net diezelfde dag een boek "jouw zwangerschap dag voor dag" en daarmee wilde hij zeggen dat hij wel een kindje met me wilde. Dus die avond uitvoerig gepraat en besloten dat we het echt heel graag wilden..dus als ik nu alsnog ongesteld zou worden, zouden we vanaf die avond in elk geval proberen zwanger te worden. Ik werd inderdaad de dag er op ongesteld... Maar de maand erop niet..en vanaf toen was ik dus zwanger.. bij ons dus meteen de eerste ronde raak. (overviel ons eigenlijk wel) Dus ik kan me uit mijn ervaring niet voorstellen hoe rot het voelt als het niet wil, maar bij mijn zus en zwager duurde het ook 5 jaar..dus ik heb wel meegemaakt hoe zwaar het dan wordt/is. Wat fantastisch dat het bij jullie dus toch ook gelukt is..!
Mannetje is van bed af, ik ga even achter de laptop weg.... Hmmm, schaam me eigenlijk wel een beetje, heb vandaag echt nog niks gedaan.... En dan ook echt NIKS. Tot later vandaag! Groetjes Miep
De baby was al na een week of 5 opgehouden met groeien. Ik heb tot 10 weken nietsvermoedend met mijn hoofd in de wolken rondgelopen. Dinsdags de intake bij de vk gehad. Donderdagmiddags zou ik de termijnelukkig niet geecho krijgen. Werd 's ochtends een spoedecho. Bleek dat er al helemaal niets meer te zien was. Allle cellen waren al "opgelost". Deze zomer is het 5 jaar geleden dat ik ben gestopt met de pil. we hebben eerst met heel veel geduld afgewacht. door de miskraam kwam ik in de medische malle molen terecht. Uiteindelijk maar 1 IUI nodig gehad. Ook hier heeft het lijf dus weer even een zetje in degoede richting nodig gehad.
Er zitten veel Friezen bij de julimama's zeg! (ben er zelf ook één). Kom zelf uit midden Friesland maar woon nu op Het Bildt. (vlakbij de Waddenzee, dus heel blij dat hier vrijwel geen neefjes zijn door de zoute lucht)
Jee Femke wat een verhaal, wat rot voor je dat het eerst zo misgegaan is. Gelukkig is het met de eerste IUI poging meteen gelukt! En is het kindje blijven zitten! Nog een paar dagen en dan mogen jullie je langverwachte beepje ook vasthouden..geweldig toch? p.s. ik ga nu even iets eten enzo..tot zoo
Oehw mooi omgeving..heerlijk ik zou ook graag nog iets dichter bij de waddenzee wonen. Mooi klein huisje daar kopen en dan heerlijk met ons kindje en wat kippen en een hond daar gelukkig worden.lovely En inderdaad..geen neefjes!
Nog een groot voordeel: Voor naar verhouding weinig geld heb je hier niet een klein huisje maar een groot huis. We zitten binnen een kwartier in Leeuwarden en binnen 20 minuten in harlingen. Dus geen middle of nowhere.. We hebben hiervoor in Leeuwarden gewoond in een tig onder 1 kap. (jaren 30 met zo'n erker) We hebben nu voor een halve ton meer een groot 2 onder 1 kap huis van 6 jaar oud! Voor hetzelfde geld heb jein midden Friesland een hondenhok met veelachterstallig onderhoud. Dus kom maar hier heen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!