Hallo dames, Ik geef even een update, want Tanya ligt zelf te slapen. Vanmorgen om 5 uur werd ze wakker met buikpijn en last van haar rug. Om 6 uur begonnen de weeen. Ze kwamen om de 4 a 5 minuten. We moesten toch naar de gyn en na gebeld te hebben, of ze haar medicijnen in mocht nemen, zijn we er eerder tussen geschoven bij de gyn. Mochten gelijk door naar de afdeling voor een ctg en toucheren. Op de ctg was alles goed en ukkie was weer flink actief. Na het toucheren bleek dat er chter nog geen ontsluiting bij was gekomen. Het zijn dus voorweeen. We zijn weer naar huis gegaan en het rommeld nog steeds bij Tanya. Het is dus nog steeds afwachten. Het was wel een domper voor haar, omdat ze dacht dat het nu echt begonnen was. Gr. Marc
Bedankt voor je reply! Ik hoop inderdaad echt dat het bij mij ook zo zal gaan. Vond het vooral een vervelend idee dat ik misschien een hele tijd niet zelf mijn kindje kon aankleden of wassen... Nou, dan moet ik er wel aan wennen om paracetamol te slikken, normaal ben ik daar altijd heel zuunig mee. Dus ik herken me helemaal in Vissie: Bedankt voor die tip over de voorweeën! Ik heb het vanmiddag, toen het weer begon, uitgeprobeerd en inderdaad, toen ik eenmaal onder de douche zat op een krukje, ging het snel over Gelukkig maar, ik heb geen zin om het ziekenhuis 'voor niks' lastig te vallen. Aan de ene kant wil ik mijn kindje best eerder hebben, aan de andere kant wil ik gewoon die geplande keizersnede afwachten, dan kan ik me erop voorbereiden. Daarom was ik juist heel blij met die operatie-foto's van Eef, kan ik me er alvast iets bij voorstellen. En twinny, ik vind het dus echt een goed idee om een verpleegster op dat moment foto's te laten maken. Dan staat je man er ook op en kun je ook foto's hebben van dingen als het moment dat ze je kindje echt uit je halen. (Misschien wat creepy voor anderen, maar goed om jezelf een beeld te kunnen vormen achteraf ) En morgen hebben we een intakegesprek in het ziekenhuis, dan mogen we vast de operatiekamer zien enzo! Wel, ik ga hier zo maar eens helpen met tafeldekken. Wat kunnen jullie kletsen hier zeg! Leuk om mee te lezen, een hele klus om achteraf na te lezen. Ik heb zelf vandaag voornamelijk bijgeslapen van die *#*nacht Ik ben trouwens benieuwd hoe het nu met Tantan is...
Yep, dat is ook het enige verstandige wat we kunnen doen. Word met de dag charmanter. Zeker nu de waterhuishouding zo in de war is. Geloof dat vriendje ondanks dat alles toch nog wel steeds van me houdt...
Wat fijn om te lezen dat er ook kindjes zijn die gewoon wel om de 3, 4 uur komen... Elin wil vaker maar volgens mij is dat dus niet goed. Vanavond heeft ze ook wat gespuugd en weer erg gehuild (gelukkig is Marcel thuis) dus ik ga morgen maar naar de apotheek om toch maar iets te halen tegen die darmkrampjes. Weet niet meer wie er nou venkelthee had aangeraden, maar kan ik dat ook aan haar geven en zo ja hoe veel dan? Kan dat gewoon in een flesje al is het maar weinig? Hoop dat er iemand hier wat over weet...
Mijn zus gebruikte venkelthee voor haar mannetje, Heeft nooit weer krampjes gehad. Ze zette elke dag een pot, liet deze afkoelen en deed het dan in een gewoon waterflesje. Als ze zijn flessen klaar maakte, deed ze ongeveer een halve cm-1 cm in de fles (difrax). Ging verder prima. Bij borstvoeding kan je het met een theelepeltje geven. Hoeveel dan weet ik zo niet. Staat misschien wel op de verpakking. Ze kocht altijd het huismerk van het Kruidvat. Was ook nog een stuk goedkoper.
Ik las dat jekkia (?) ook als tip had gekregen om haar kleine wat water te geven in plaats van voeding als het nog geen tijd is. Dit om krampjes te verkomen. Ik heb mijn uk vanavond 20 ml water in een flesje gegeven, omdat ze 'trek' had maar het nog lang geen tijd was. En met dat warme weer leek me dat geen probleem. Wat jullie?
hallo! Kan nog niet lang zitten door de knip maar heb mijn bevallingsverhaal geplaatst voor de liefhebbers: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= kaartje gefeliciteerd met lois evelien gefeliciteerd met demelza tot snel!
nee hoor meid ik loop ook nog. Kim wat een verhaal pffff. loop nu al te klagen en als het net zo'n bevalling wordt als met eva heb ik niks te klagen
Wow, ook nog de stad in! Gezellig? Met zo'n dikke buik? Ik kan nauwelijks nog de auto in- of uitkomen!
ach ja moet wat he verveel me anders gek en er is vandaag zomermarkt dus ff lekker struinen en veel terrasjes pakken.
Goedemorgen allemaal, het is inderdaad rustig hier vandaag. Normaal wordt hier 's morgens altijd al vroeg gebept. Ik heb vannacht weer redelijk kunnen slapen gelukkig, maar moest helaas wel vroeg eruit. Had om 9 uur een afspraak bij de tandarts. Alleen voor controle. "Goh, dat jij nog tijd hebt om naar de tandarts te komen" zei ie. Ja, nu nog wel. Straks als de kleine er is heb ik daar echt geen zin meer in. Gelukkig was verder alles goed, dus hoef pas in Janurai weer Stond op met stralende zonneschijn, maar helaas, inmiddels weer aardig wat wolken en een frisse wind erbij. Verder geen bijzonderheden hier. Oh ja, Tanya, wat balen zeg gisteren. We gingen er echt allemaal vanuit dat het nu eindelijk ook bij jou ging gebeuren, maar het was dus toch weer vals alarm. Jammer! Groetjes, Melanie
Oh ja, veel zitten en mensen kijken. Dat is natuurlijk wel leuk. En jevervelen is niks. En als je dan ook nog echt zit te wachten tot je baby een keertje wil komen... Ik heb zelf nog het idee dat ik van alles 'moet' doen voordat Kindje komt. Geen tijd om me te vervelen, nou ja, in mijn hoofd dan, eigenlijk is alles allang af
Hoi meiden! Ik ben er ook wel hoor. Zat net het bevallingsverhaal van Kim te lezen.... pffff heftig hoor! Oh wat jammer dat Tanya nog steeds zwanger is.... WANNEER is zij aan de beurt?!?!?! Groetjes Miep
gek he dat het rustig is, onze grootste kwebbelkonten zijn bevallen 1 zaelfs nog in zhuis dus ja die hebben geen tijd meer. moeten wij maar overnemen