Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Een Rus?..wauw stoerr! Ik vond een rotterdammer al stoer, maar een Rus is natuurlijk nóg stoerder :) :)
    ...Ik heb, net als jij, weer verschrikkelijk geslapen. Wat een rotnacht weer..Zit nu gewoon te janken omdat het zo ellendig was...Wéér de hele kamer vol met neefjes (nog geen klamboe gehaald, ik had hele dure anti muggen stick gehaald gister..maar dat hielp dus geen drol)

Het was zooo warm en mijn rug deed zo zeer.
    heb gisteravond voor het eerst sinds twee maanden 9ofzo) weer sex gehad..heeeeeeel voorzichtig maar het ging godzijdank. Maar daarna dus de hele nacht vreselijke pijn gehad..en dus ook in mijn rug.

Om 4 uur vanacht onder de douche gaan staan..tot half 5 en rond uurtje of 5 ben ik badend in het zweet in slaap gevallen. 7 uur weer wakker, en daarna niet meer geslapen.

Moest net voor APK. Alles was prima. De beep ligt óf heel diep, óf juist heel ondiep aangezien ze iets kon bewegen maar ze twijfelde of het de schoudertjes of zijn hoofdje was..Maar dat was geen punt zei ze. Ik zelf denk dat ie dan heel diep ligt, want ik heb zoooo'n pijn *klaag klaag klaag* Die rugpijn en harde buiken zijn voortekenen zei ze...
    Tja..

ik zat trouwens net ook al te huilen bij Kim d'r bevallingsverhaal. En dat terwijl ik normaal altijd best stabiel en emotioneel heel sterk ben..

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Yep een memke.

Dat middelwordt al jaren gebruikt door een vlos in het zuiden van het land. Hij heeft nog nooit iemand door hoeven sturen met 42 weken om in te leiden. Dus succesvol is het sowieso. Ik zou zoiets natuurlijk nooit op eigen houtje (kunnen) doen. Wil alleen iets doen op advies van de experts.
    Anders zou ik ook wel naar mijn acupuncturist kunnen gaan. Die kan de naaldjes ook zo zetten dat het op gang komt. Maar dat is weer geen vlos dus daar beginnen we niet aan.

3. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Hier in Amsterdam heb je een dagtaak aan vormfoutjes.. en ik ben nogal een taalpineut!
    Kan niet tegen einigste ipv enige, als ipv dan en nog erger, als ons ipv dan wij, hun gaan ipv ze gaan... En ga zo maar door! Bij het laatste oudergesprek op school van mijn oudste zoon betrapte ik zelfs de meester erop dat hij enigste ipv enige zei. Moest echt op mijn tong bijten! En die man moet dus mijn zoon Nederlands leren? AAAAAAHHHHHHHHHHHH!

4. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    welke talen spreek jij dan?

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Pfffff sex. Hoe ging dat ook al weer?
    We slapen momenteel niet eens in hetzelfde bed. Heeft maar één groot voordeel. Ons beider incasseringsvermogen is overdag dermate groot dat het me het momenteel wel wat waard is.

6. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Dat had ik dus ook Niva, dat ik bij Kim haar bevallingsverhaal zat te huilen...
    Oh jij ook alweer zo'n vreselijke nacht! Bah bah bah. Ik ben nu zo uitgeput, maar slapen lukt me gewoon niet. Ik snap er niks van. Ik kan toch niet nu al (voordat het echte werk begint) al uitgeput zijn?

Ik ben zo jaloers op mijn mannetje die op dit moment nog lekker ligt te slapen.... Op de buik, op de zij, op de rug, lekker draaien en lekker 'koesen'. En ikke..... wakker liggen, wakker liggen, plassen, wakker liggen.....

Nu heb ik zo'n hoofdpijn! *klaag klaag*

7. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Grinzzz :D

8. Irena

Irena Actief lid

Apr 15, 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Gheh, ehm, Nederlands, Engels, Papiamentu, beetje Spaans, Frans. En natuurlijk van school nog Duits. Die eerste 3 talen kan ik goed, de rest is meer 'voldoende voor op vakantie'.

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    moet wel toegeven dat ik wel wat last heb van friesismes (ofzo ;) )

10. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Mijn vriend wil nogal eens overbodig met t's strooien..Dan istie een rotterdammerT ipv een rotterdammer..enzo..Echt heel erg, dus daar loop ik hem stiekem ook altijd in te verbeteren..dan mompel ik even de goeie benaming. Vind hij erg vervelend, maar ik vind het vervelend als er ineens t's staan wara ze niet horen (en grappig is..bij woorden waar de T er wel achter hoort laten ze hem weer weg...Grmbl)

11. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Vreselijk zulke nachten, Niva! Kun je je mannetje vandaag niet ff om een klamboe sturen?
    *dikke knuf*

12. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    wat een cultuurverschillen he. Pascal komt uit Utrecht ik ben geboren in Grunn en woon dan samen met Pascal in Emmen maar dan merk je ook echt verschil in regio taaltjes hij komt dan met Utrechtse woorden waarvan ik denk ? jaja het zal wel en nu hij hier woont snapt hij soms ook niks van het taaltje hier. zo kan hij ook maar met klok kijken bv 11.40 is voor mij 20 voor 12 dat snapt hij niet moet tegen hem zeggen tien over half 12

13. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Hihi miep, het lijkt wel alsof je voor mij tikt ..ik heb exact hetzelfde en dezelfde ideeen daar over..Ik wil zooo graag eventjes op mijn buik kunnen liggen en gewoon lekker kunnen slapen.

Ik heb net een halve liter water gedronken toen ik opstond, tegen de hoofdpijn..heeft bij mij wel geholpen..misschien een idee? (je loopt je alleen vervolgens een ongeluk naar de wc hoor haha)

Zou dat wel goed komen als we al zo uitgeput moeten gaan bevallen?

(vooral ook mentaal moe..ik huil om alles sinds gister...ik huil om neefjes, om de warmte, om mijn voeten..om Kim ;) )

14. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    hihi, herkenbaar. Soms heb ik het zelf niet eens in de gaten dat ik met een Fries woord 'strooi'. En soms kan ik gewoon niet op het Nederlandse woord komen.... :rolleyes:

15. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Heb je dan in Suriname gewoont?

Ik spreek Duits en Nederlands vrijwel even goed (alleen mijn Nederlandse spelling is niet altijd 100% :oops: ), Engels, redelijk Arabisch en desnoods (school-)Frans.

16. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    buik slapen doe ik hier nog altijd. anders lig ik ook hele nacht wakker het doet bij mij gelukkig geen pijn ja na een tijdje als ik half slaap maar dan slaap ik op mijn zij verder

17. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Thnxx Melanie..
    Hij is aan het werk nu, pas laat thuis dus dat wordt m vandaag niet..morgen ook niet..Maar ik zal het iig aan hem voorstellen, misschien dat ie effe snel in de pauze naar de Xenos kan rennen :)

Hihi Wietske, dat met die klok is hier ook zo. Ik vind het zooo stom: tien over half?..sjeez, waar heb jij leren klok lezen? ;)

18. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik hoop dat er een flinke stoot adrenaline vrijkomt en dat ik het daarop kan doen.... Offuh dat we de komende 3 nachten ineens heel goed slapen en dan de 20e lekker fris kunnen bevallen.....
    Tsja, water drinken. Ik heb ook al een half glas gehad (jaja, das veel voor mijn doen) maar ik loop sowieso al constant naar de w.c. dus als ik een halve liter drink dan kan ik net zo goed op de plee blijven zitten....

19. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    zoals jij met 'neefjes' begon...
    en neefjes noemen zij dan weer muggen
    maar wat voor hun muggen zijn, zijn voor ons 'miggen"
    en miggen zijn eigenlijk weer in het nederlands "vliegen"..dus lekker duidelijk

20. Irena

Irena Actief lid

Apr 15, 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Neuh, geboren in Groningen... Maar mijn ouders komen van Aruba en Curacao, daar vliegen de talen je om de oren. Daar zijn ze toen ze hier kwamen studeren in de seventies gewoon mee doorgegaan. Dan krijg je dat ;) Enne, ik ben jaloers op je kennis van Arabisch, die wil ik ook nog wel bij mijn verzameling! :D

Share This Page