Haha zolang Lemmer nog maar wel in Friesland is? Ik ben hopeloos in topografie van verwegge provincies... Onze beeb moest en zou namelijk in Zeeland geboren worden en niet in een andere provincie (ik ben tenslotte zelf al import ) dus ik wilde ook niet te ver weg. Maar laat je inderdaad maar lekker niet zeggen wat je moet doen, beslis je toch mooi zelf?
Hahaha..ja..waar bemoeien ze zich mee he? Mijn ma is ook al zo..Terwijl ik dan steeds roep: Hallooooooo als de weeen beginnen, begínnen ze ook pas echt..dan heb je nog tijd zat om thuis te komen. (kan wel 12/24 uren duren) Maar dat gata er erg moeilijk in. Laatst met vriendin naar terrasje..in leeuwarden notabene. Zegt ze: we moeten zo dicht mogelijk bij het ziekenhuis want als de weeen beginnen dump ik je daar zo snel mogelijk.. Ik heel droog: nou nee, dan wil ik graag naar huis aangezien ik daar ga bevallen en niet in het ziekenhuis. Hihi..ze kijken allemaal veel te veel films..Weeen betekend kind binnen een uur in je armen..Nou was het maar zo. bedankt voor de tips..ik ga inderdaad even douchen want dit trek ik niet.. Ow en De Vries..bedankt voor de vertaling, kwam niet eens in de buurt van wat ik zelf dacht dus!
Vind ik ook ja. En Lemmer is helemaal linksonderin Friesland. We wonen zelf helemaal middenbovenin. Zo'n 6 km vanaf de zeedijk. Maar de vluchttas staat gewoon achter in de auto. Dus at kan me nou gebeuren. Alsof dit kind er in een uur uitvalt ?!? (knap met die 9 pond, zie het al hangen/bungee-en aan de navelstreng )
Nicci was iets vroeg (bijna 38 weken), maar vooral klein door die placenta inderdaad. Onderfuck Ondersteek klinkt logisch maar nee. Het is een onderbroek! Toen ik het woord hoorde dacht ik ook meteen in het Engels en in 'die richting'. Haha!
Ik wil gewoon een Amsterdammertje! Mijn vriendin moest destijds naar Zaandam uitwijken omdat ze van een tweeling beviel en er niet genoeg couveuses meer in het ziekenhuis waren. Vond ze wel balen!
Nou, Niva, bij mij zou het best wel eens in een uur gebeurt kunnen zijn... Meallán was ook maar anderhalf uur..
je hébt natuurlijk altijd uitzonderingen maar die laat ik even achterwege bij mijn omgeving..ik word nu al gek van ze (zo panisch doet iedereen) stel je voor dat ik ook nog ga zeggen dat het in anderhalf uur zou kunnen ik ga echt even nu...tot straks ladzzzz
Afhankelijk van de wijze waarop het gebruikt wordt betekent het volgens mij knuffelen/kussen. "Give me a snug" (weet niet zeker hoor, maar dat lijkt me. Mijn schoonmama is Engelse en manlief is 2talig opgevoed. Ik zal hier eens vragen als het onduidelijk blijft)
Tanya, als jij een echte beta bent.. (mijn wiskundekennis is waardeloos) Hoeveel berichten moet ik dan nog per dag plaatsen wil ik de 1000 nog vóór de bevalling halen ? Ben vandaag aardig mijn best aan het doen, he?
hmmm, als jullie nu allemaal weg gaan, dan heb ik, vrees ik, ook geen excuus meer om nog hier te zitten. Dan moet ik ook maar eens aan de slag... Babykleertjes wassen en de vaatwasser uitruimen
Geen dank! De Vries at your service voor alle vertaalklussen Enne kijk uit wat je zegt met die weeën: bij mij begonnen ze net na de middag en kreeg ik ontsluitingsweeën rond 3en, om 6 uur was Elin al geboren dus je kán nooit weten hoe snel het gaat!
Mijn wiskundekennis is ook ruk, maar als jij met de meiden meedoet en op de 20ste gaat bevallen moet je 100 per dag plaatsen.
Kind van Marcels nicht (ze wonen aan d'noverkant (=zeeuws vlaanderen)) is in België geboren want daar was het dichtsbijzijnde ziekenhuis. Die noemen ze nu dus altijd de reservebelg...
Op de valreep: een goedemorgen! Tanya: wat balen dat het weer vals alarm was/is. Ik kan zo goed begrijpen dat je het nu toch echt helemaal gehad hebt.... succes!! Kim: wat een verhaal zeg... snap dat je nu nog niet zo goed kan zitten. Doe verder rustig aan en geniet lekker van jullie mannetje! En gaat verder alles goed met de nieuwe mama's? Ik neem aan van 'geen bericht, goed bericht!'. Iedereen is vast heerlijk aan het genieten... Hier: vannacht wel weer goed geslapen. Slechts 1x wakker geweest voor een toilet-bezoek. Vandaag geen grote plannen; er is zomermarkt in het dorp. Maar ff samen met mijn zusje en moeder kijken of het weer wat is (toch elk jaar hetzelfde, maar wel gezellig!). En het goede nieuws..... mijn mannetje komt vanavond alweer thuis en heeft dan 3,5 week vakantie. Ik hoop dat de kleine man dit binnenin ook doorkrijgt en snel besluit om zich te laten zien; des te meer tijd hebben we straks met z'n 3en! Liefs Elma
Ik ga even wat aan de was doen, ik doe wel braaf allerlei wasjes maar dan heb ik daarna steeds weer geen tijd voor de strijk of voor luiers vouwen... Nu dat Elin zo braaf slaapt zal ik mijn tijd maar goed benutten. Ik zie jullie dus nog wel eens, maar nu ben ik effe pleite (zolder). Laturrrzzzzz! L. de Vries.
En jullie zullen dan wel flink gek van me worden... 100 berichten per dag.. nou, daar kan niet veel zinnigs in staan
Hoi Elma, is idd te hopen, dat je dan nu snel bevalt. Moet je man dan na die 3,5 week weer voor lang weg en ver?