Dan moet hij weer gewoon op de kazerne aan het werk, in Weert. Dat is bijna 3 uur rijden vanaf hier... dus als er dan wat gebeurt, dan duurt het ff voordat hij er kan zijn. En je weet nooit hoe snel het kan gaan.
goede middag Melanie: bbbrrrr tandarts! Doe me dan nog maar een paar keizersnees! Ik moet helaas begin sept. weer! Niva: vervelend dat je zo veel pijn hebt meissie. Miep: hopelijk slaap je vanacht wat beter en anders ff tukkie tussendoor hoor! Tanya: wat ontzettend balen meid. Laat je tranen maar lopen, dat is beter dan opkroppen. Tis ook allemaal niet leuk en een beetje veel! Lexi: fijn dat elin zich vandaag voorbeeldig gedraagd, hihi! Femke: jij moet gewoon doen waar je je toe instaat voelt hoor meis. Beeb dient zich waarschijnlijk toch op het meest onmogelijke moment aan! Wij zijn vandaag voor de eerste keer op het consultatiebureau geweest. Zoë was weer heel veel bijgekomen en nu zeggen ze dat ze nu niet meer zoveel mag bijkomen! Ach....... Verder was ze ook 2 cm gegroeid. Mevrouw is nu 50cm en weegt 3240gr. Moet wel zeggen dat ze net gegeten had, hihi! Vandaag is mijn vriendinnetje jarig, dus krijgen we gedurende de dag wel wat bezoek. Eerlijk gezegd ben ik nu al moe.......pppfffff Vandaag is gelukkig minder warm. DEnk nu een graad of 25, vanacht heeft het ook eindelijk geregent! twinny
Twinny, niet zoveel van aantrekken wat ze op het cb zeggen.. Gewoon op je gevoel vertrouwen! Ikzelf ga er alleen heen voor de prikken en voor de rest kunnen ze mijn rug op met hun mening en adviezen! Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het die lui van het cb wel! Die krijgen het steeds weer voor elkaar om iemand onzeker te maken en een complex aan te praten! Fijn om te horen dat het goed gaat met Zoé (krijg die puntjes niet ) en gefeliciteerd met je vriendin.
melanie: je typt gewoon de z, dan de o en vervolgens druk je op shift en terwijl je shift ingedrukt houdt op " . Dan laat je ze beide los en duwt op de e! zoë twinny
Mijn mannetje zit nu in Assen op de kazerne. daarbaalde hij al van want dat is zo'n anderhalf uur. Maar hij komt elke avond thuis. Is die van jou binnenslaper dan?
Twinny: Gefeliciteerd met San! Hoe kan je meissie met 50cm en nog geen 7 pond te zwaar zijn? Belachelijk. Ik werd ook al gewaarschuwd door de kraamhulp voor het CB. Tanya: het zit echt niet mee bij jou. Ik denk vaak aan je en hoopte dat het nu echt zo ver mocht zijn voor je, maar helaas. Natuurlijk zitten de tranen hoog, gooi het er maar uit. Mick vindt het nodig om nu binnen de 3 uur te komen, terwijl hij eerst keurig om de 3 uur kwam en s nachts na 5-6 u. Maar deze nacht niet dus en ik was al zo moe. Ruud krijg ik bijna niet wakker, dus dan doe ik hetzelf maar. Misschien hoort dit bij de regeldagen (daar zullen we wel bijna aan zitten toch?). Hij wordt weer wakker, ga even voeden. Tot morgen!
Hoi Irena, Heel die keizersnee is als een film aan me voorbij gegaan. Ik heb me er niet op kunnen voorbereiden, maar ik vond het niet eng of vervelend. Ik vond het erg bijzonder! Al die mensen om je heen die je gaan helpen en je proberen op je gemak te stellen. Ook bij ons heeft iemand van het ok personeel de foto's gemaakt en ik was hier erg blij mee. Het gaat allemaal zo ontzettend snel, dat je geen idee hebt wat er nu precies gebeurd. Door die foto's heb je toch een beetje een idee wat er zich allemaal heeft afgespeeld. En ondanks dat ik nog steeds 3 of 4 paracetamollen slik op een dag kan ik Jeroen vanaf de eerste dag dat ik thuis was redelijk goed zelf verzorgen. Ik droeg hem alleen niet de trap op en af (nu wel) en als ik eenmaal beneden was, zorgde ik ervoor dat ik luiers en doekjes beneden had liggen. Het badje werd gevuld door de kraamhulp (schoonzus) en nu vul ik het zelf alleen laat ik mijn vriend het 's avonds legen. (lekker makkelijk!) Maw, maak je geen zorgen, het valt echt reuze mee.
Tan en Marc, niet te geloven zeg, ik kan je nog steeds alleen maar sterkte wensen! Niva, Snuggly was het enige leuke café in Terneuzen. Helaas een paar jaar geleden gesloten... Maar dat bedoel je niet zeker??? Twinny, goh je eerste consultatiebureaubezoek! Bij mij zijn ze vandaag thuisgeweest. En Jeroen moet juist iets meer aankomen. Hij woog nu 3120 (geb gew: 3330). Het was verder absoluut niet zorgwekkend, maar er moet nu wel iedere week minimaal 90 g bij ofzo. Wij hebben thuis een weegschaal staan (uitleen) omdat we natuurlijk geen officiële kraamhulp hadden. Deze mogen we 3 maanden gebruiken, dus we kunnen het goed in de gaten houden. Ik maak me er ook helemaal geen zorgen over...
Regeldagen zitten ergens tussen de 10 en 14 dagen oud, duren enkele dagen. Dus op zich zou dat wel kunnen kloppen toch, bij Mick?
Melanie: En? Zijn de babykleertjes al gewassen? Elma: Ik hoop echt voor jullie dat junior niet te lang op zich laat wachten. Het zou mooi zijn als jullie een week of 3 met zijn drietjes kunnen genieten. Hoe dan ook, als je mannetje 3,5 wk. vakantie heeft, zullen jullie sowieso 1 week met zijn drietjes kunnen doorbrengen (dan ben je 42 wk.) L. de Vries: En? Heb je je tijd nog nuttig besteedt vandaag? Twinny: Gefeliciteerd met de verjaardag van je vriendin! Ach dat CB, daar hoor je wel vaker rare verhalen over. Niet te druk om maken wat ze daar zeggen. Femke: Misschien een gaatje prikken in je dikke teen? Dan kan het water er daar weer uitlopen.... Nee grapje hoor, ik weet hoe vervelend het is om zoveel vocht vast te houden. Je hebt vast al van alles geprobeerd (met de benen omhoog en in een koud voetenbadje). De kleine moet gewoon komen, dan kan mama ook weer herstellen! Groetjes Miep
1/3 van de babykleertjes zijn gewassen Maar daarna ben ik met Meallán naar de speeltuin gegaan, anders zit hij ook alleen maar de hele dag binnen..
Hij is de hele week op de kazerne ja, gewoon omdat het te ver weg is. Het is gelukkig voor maar een half jaar. Hij doet in Weert de KMS. We hopen dat hij daar in januari klaar mee is. Dan nog zijn functie-opleiding (waarschijnlijk 8 maanden in Amersfoort) en daarna hopen we dat hij in Wezep op de kazerne komt. Dan kan hij wel elke avond thuis komen! Babykleertjes wassen: doe ik niet... wel de hydrofiele luiers en rompertjes (dus alles wat gelijk met de huid in contact komt), maar de kleertjes laat ik gewoon zo.
De kraamhulp vertelde dat de regeldagen zijn op dag 10, 3 weken, 3 maanden en 6(?) maanden. Alhoewel ik van die laatste niet meer helemaal zeker ben. Maar het zou wel heel vreemd zijn als het ook precies op die tijden is, toch? Elk kind is anders....
Hey Vissie! Niks te danken hoor. Binnenkort draaien we de rollen misschien wel om, hopelijk duurt dat niet te lang meer..... Met mij gaat het wel hoor, op die slechte nachten na dan. En natuurlijk ben ik ook wel een beetje heel erg nieuwsgierig naar junior en mag ie er wel snel uitkomen. Ik kan bijna niet meer wachten, maar ik weet ook wel dat het nog wel dik 2 weken kan duren... Groetjes Miep
Ach, misschien is het ook niet nodig om ze te wassen... Maar ik keek er gewoon zo naar uit om die ienieminikleertjes op de waslijn te zien hangen! Waarschijnlijk ga ik de rest van de kleren die we kopen en krijgen nadat junior er is ook niet wassen hoor. Groetjes Miep