Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Als heftige menstruatiepijn onderin de buik.

Denk jij maar aan jezelf, ooit zullen wij ook wel bevallen! Probeer nog een beetje slaap te pakken voordat de weeën echt gaan beginnen (terwijl je waarschijnlijk nu zit te stuiteren van opwinding of niet?)

2. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Ik liep met de derde ook overtijd. Had al een afspraak in het ziekenhuis, voor de intake. Heb nog nooit in mijn leven in zo korte tijd zoveel gelopen, ananas gegeten en bitter lemon gedronken. En toen, uit het niets begon het toch spontaan met 40w8d...
    Kan me wel voorstellen hoe je je voelt, maar geef de moed nog niet op..

3. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    ik ga nog ff een was ophangen en dan ook naar bed!

Elma, succes vannacht!
    Tanya, don't worry, think positive! onze dag komt ook nog wel!

Slaap lekker allemaal!

4. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    :oops: oh ja, sorry, maar de 100 berichten vandaag al niet gehaald, dus dat wordt nu hoeveel vóór de 20e? :confused: ;)

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Oooh Elma spannend! Heel veel succes meid! Prettig he, dat het met gebroken vliezen begint. Dan weet je tenminste zeker dat het binnen 24 uur zover is. Geen kans meer op een valse start! Ik ben benieuwd naar morgen en te lezen hoe het is verlopen...

Goed om je hier weer te zien Eveline. Je laatste update via sms is niet geplaatst, dan weet je dat vast. Ik was pas na jou weer online en zag dat het er nog niet stond. Ik ben heel benieuwd naar je kaart! Ik ga dus niet naar je weblog. (bedenk me ineens dat ik nog iets moet versturen voor de 3 keer maar nu naar het goede adres... :oops: )

Wietske, mooie APK. Grappig dat hier enkele weken geleden veel APK's waren. Dat is door de bevallingen natuurlijk veel minder geworden.

hmm wat was er nou nog meer... Ooh ja, poepen na een keizersnee. Trust me, daar hoef je geen keizersnee voor hebben gehad! Ik heb nog steeds pijn! :(

Vandaag hebben we eindelijk een lamp en gordijnen voor Nicci haar kamer gekocht. Ja de kamer is nog niet helemaal af! :D Als het af is, ooit, dan plaats ik wat foto's.

Morgen gaan we een lange rit met Nicci maken. We gaan naar mijn familie in Drenthe, 2 uur rijden. Als verrassing. Wel spannend! En dan merk je ineens hoe je moet plannen: hoeveel flesjes gekofde melk, hoeveel kleding, hoeveel luiers, flessenwarmer... Pfff planning!

meiden welterusten!

6. Niet meer actief

heel veel... eens kijken 2 dagen nog voor de 20e, dus nog 286 te gaan, is 143 per dag. Of als je weer slechte nachten hebt, ongeveer 70 per dag en 70 per nacht hihihi

7. Niet meer actief

8. Niet meer actief

Oké dames, ik ga ook naar bed!

Elma ik zal aan je denken vannacht als ik weer eens de zoveelste plaspauze heb. Zet hem op meid!

Liefs, Tanya

9. Niet meer actief

Ohja Eveline GEWELDIGE KAART!

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Niet van die moeilijke vragen stellen hoor! ;)

11. Niet meer actief

Zal ik mijn berichtje van afgelopen maandagochtend 5 uur even kopieren ;) ? Exact hetzelfde. Killing rugpijn en buikpijn, weer een soort spierpijngevoel. Darmen zijn al geleegd. In bed kon ik niet meer liggen, kon er zelfs amper uitkomen :( . Alleen had ik Marc nu gewaarschuwd mocht ik vannacht onder de douche gaan dat dat niet persé iets hoeft te betekenen en hij niet hoeft te schrikken. Nu moet hij er over een uur toch uit dus nu maakt het niet meer uit. En ik geloof ook dat de sex gisteren :oops: iets gedaan heeft, want ik voel weer iets van krampen/voorweeën. Eens kijken of het afzakt nu ik rechtop zit en anders volg ik het advies van Brigitte de vk op die ze gaf in het vk-topic op oa het topic van Eveline (minimaal een half uur onder de douche of in bad zitten). Het zal wel weer niets zijn, maar ik hou jullie op de hoogte.

Elma hoe is het nu met jou? Slaap je lekker of ben je al weeën aan het wegpuffen?

Liefs, Tanya

12. Niet meer actief

Ik ga weer even naar bed, kijken of het door wil zetten

13. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    HEy Lma aan het voorkruipen ;) ben ook jaloers. Sex heeft hier niet geholpen:( Tanya duimen en Lma natuurlijk ook succes . misschien dan weer 2 beebs erbij. gisteren ik ook veel gelopen maar nada noppes niks aan het handje. pfff wordt moe van mezelf ga zometeen maar ff boodschappen doen. voor de beesten en dan vanmiddag knutselen met Eva heb toch nog niks beters te doen. de mazzel

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik vertel het je zodra ik het weet.
    Je kan het niet via de natuurwinkel krijgen. Het is wel iets op recept. Een gyn gelooft er niet in omdat het niets met de wetenschap te maken heeft. Als morgen te lang voor je duurt, neem dan eens contact op met een homeopatisch arts. Weet dat er in Heerenveen een hele goede zit. Weet alleen zijn naam niet meer.Die kan je natuurlijk altijd bellen voor advies. Zal het ongetwijeld ook weten.
    Mijn vlos krijgt het via een homeopatisch arts uit het zuiden van het land.
    Maar zoals beloofd: morgen vertel ik het je meteen zodra ik het weet.

15. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Goeiemorgen meiden!

Hmmm, had gehoopt op een update van Elma, ben zooo nieuwsgierig.

Nog effies geduld dus.

Groetjes Miep

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hoe zou het nu met Elma en Tanya gaan?
    Goed nieuws dat we Elma nog niet weer gezien hebben toch?
    Hoop toch echt voor Tanya dat het nu eindelijk eens doorzet!

17. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Hey Elma,

Zet m op!

18. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Weer lekker rustig hier.
    Ga maar eens douchen denk ik....

19. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    hallo allemaal, niet helemaal bijgelezen, maar is Evelien nu inmiddels bevallen?

Hier nog steeds niets :cry: wordt nu echt verdrietig. Ik ben wel mn slijmprop aan het verliezen er komt steeds grote hoeveelheden taai slijm naar buiten (sorry :oops: ) herkent iemand dit?

groetjes Mona

20. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hoi Mona

Ja Eveline is inmiddels bevallen van een hele lieve kleine meid: Demelza.

Hier ook last van ontzettend veel slijm.... maar of het de slijmprop is of gewoon afscheiding, geen idee.

Groetjes Miep

Deel Deze Pagina