Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik heb nog steeds weeën cq krampen cq voorweeën. Heb net ruim een half uur in bad gelegen en dat heeft niet veel geholpen. Dus dan zou je zeggen echte weeën toch? We wachten gewoon maar weer af.

2. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Ik heb inmiddels even gespiekt bij Eef.

Eef VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLI PRACHTIGE DOCHTER !!ze is beeldschoon :D

Ik wil ook ! Wordt alleen wel erg nerveus van al die keizersnedes !

3. Niet meer actief

Ik zag net in de Lounge bij het topic mosselen dat Adine 3 weken en 3 dagen geleden bevallen is van een dochter genaamd Marleen. Adine als je dit leest GEFELICITEERD!

4. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Evelieveling: gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!

Alle juli-mama's die al bevallen zijn: proficiat! :whistle:
    Alle juli-mama's die nog moeten: zet m op he! En t huis goed schoon hebben hoor, na de bevalling heb je daar voorlopig echt geen zin in... :thumup:

5. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Meid zet em op! had zondagn8 ook loos alarm, mn VK vertelde dat als de weeen constant doorgaan, dus zonder pauzes et zowiezo loos alarm is.
    Dit heb ik dus regelmatig. Ik verlies wel mn slijmprop. Hoe zit dat bij jou?

6. Niet meer actief

Hmmm daar heb ik nu al geen zin in hoor, ik heb hier heel weinig last gehad van nesteldrang...

7. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Juist! Dat is 'm! :)

8. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Nou, dan zie ik het somber in..... :( Kruip nu pas achter de computer, dus....

9. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    zoooooooooo, wat heb ik opeens een nesteldrang zeg! Ben hier maar aan het poetsen en opruimen....

Hallo allemaal, by the way :oops: ...

Denk alleen dat mijn poetsdrang niks met een aanstaande bevalling te maken heeft maar meer met het feit, dat mijn moeder zondag a.s. komt ;)
    Als bummetje geen spelbreker is en toch vrijdag al komt, dan zal ze namelijk bij de bevalling bij zijn. Bij Meallán was ze er ook bij, maar Maura en Myron heeft ze gemist omdat ze eerder kwamen. ;)
    Verheug me er al op dat ze komt, natuurlijk ook omdat ze me een hoop werk uit handen neemt, kids, koken, opruimen ed....
    En bovendien neemt ze weer heel veel lekker eten voor me mee uit Duitsland! jammie!

Mona, leuk dat je ff van je laat horen. Ook al een week over tijd..

Vind het toch jammer, dat Adine niet ff gemeld heeft dat ze al bevallen is. Geldt natuurlijk ook voor de andere zwangeren die op de lijst staan, maar niet meer hier posten.
    Desalniettemin (geweldig woord vind ik dat, weet alleen nooit of het als één woord geschreven wordt: Gefeliciteerd met je dochter, Adine!

Tanya, balen dat het weer zo beroerd ging vannacht en de douche nu ook niet echt geholpen heeft. Laten we maar hopen, dat het dan nu toch voor het echie is..

ELMA!!!! We zijn nieuwsgierig!!!!!

10. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Adine: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Marleen!

11. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Helleuw allemaal,
    Ben ik ook weer eens..

Wietske, volgens mij heb ik je zegeltjes binnen, klopt dat? (stond geen afzender bij hihi) In dat geval: super bedankt, wat zijn het er veeeel zeg!! :)

Elma: Oke, ik ben dan erg emotioneel enzo de laatste dagen, maar ik zat wederom met tranen in mijn ogen..Dit keer omdat je vliezen zijn gebroken net op de dag dat je mannetje eerder naar huis mag en vanaf die dag 3,5 week vakantie heeft. Ik vind dat zoooooo mooi..alsof je kleintje heeft gewacht tot de kust veilig is en papa ook thuis is...*snik snotter*

Tanya: Ik hoop zó voor je dat het dit keer doorzet....Je zal er wel een beetje moedeloos van worden zo onderhand denk ik..kan me je frustratie goed voorstellen hoor.

MelanieM: ja ik vind het ook jammer dat die ex-juli mama's niet komen melden dat ze een kindje hebben. Ik krijg er steedds het gevoel bij dat we enorm ruzie hebben gehad ofzo, maar dat was toch helemala niet zo?
    Ik vind het heel lullig om er zelf steeds naar te moeten zoeken of het hier te lezen van één van jullie en dan wel heel enthousiast en blij te feliciteren. Ik denk dan: Volgens mij zitten ze helemala niet op onze felicitaties te wachten..anders kwam je het wel even vertellen toch? Jammer want het zijn zulke leuke meiden, en er is niks ergs gebeurd..en dan toch..

Evelien
    : Eerlijk is eerlijk, je dochter is prachtig!
    Dat w\as het allemaal wel waard he? :)

Loltsje: hoe heb je geslapen vanacht?..Ik had eindelijk een iets betere nacht!!

Gisteravond kreeg ik heeel erg kramp, niet normaal. Ook met pieken en daarna zakte het weer af. Na een half uur (en kotsmisselijk van de pijn) voelde ik enorm veel geborrel in mijn buik. Naar de wc gegaan, dara tien minuten gezeten maar er kwam niks. gaan douchen (20 minuten) en toen weer naar de wc en toen weer enorm in de...euhm..*diaree*
    Daarna was de pijn een stuk minder heftig. Ben met lichtere krampen in slaap gevallen en vanochtend was alles weg...Dus geen weeen, maar misschien toch wat voorwerk?

Net nog met mijn hoofd gebeld, omdat er iets niet klopte bij het UWV Ik had haar een hele nette mail gestuurd met de vraag of zij dit voor me uit kon zoeken.

Belt ze me net, en dan moet ze toch even zeggen dat de toon die ik in de mail heb haar niet aanspreekt en blabla..AaaAArGgHh t is zo'n rotwijf! ik heb het echt heel netjes gedaan (met zinnetjes als: ik zou het fijn vinden als..zou je alsjeblieft...volgens mij ..en wellicht zouden we) Ze vindt gewoon ALTIJD iets om me het gevoel te geven dat ik het niet goed doe.

Ik kan het zo niet uitleggen, is een te ingewikkeld verhaal..maar laten we het er op houden dat zij erg dominant is, dat ze mij niet mag (omdat ik haar vanaf dag één doorzag en dus nooit vriendinnetjes met dr werd) en dat ze elke kans grijpt om me onderuit te halen of onzeker te maken.
    Gelukkig zijn de collega's er na 4 jaar ook achter hoe ze in elkaar zit, en krijg ik het afgelopen jaar eindelijk bijval en begrip van anderen die ook zien hoe ze is..Maar toch..het lukt haar telkens om me te kwetsen.
    K*TwIjF

sorry, moest het even kwijt...

12. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ja dat kan, ben ik dat vergeten *schaam* veel plezier ermee

13. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Heb vannacht redelijk goed geslapen. Sliep rond 12 uur. Ben 1 keer wakker geworden toen mijn vriend op bed kwam (half 3) en 1 keer naar de w.c. geweest om 4 uur. En toen om 6:20 uur weer wakker geworden en toen alleen nog wat gedommeld.... Maar goed, toch 6 uren geslapen vannacht! En dat is al heel wat!
    Toevallig, ik had gisteravond ook geborrel in mijn buik (heb ik hier ook wel gepost gisteravond) en ik was misselijk. Maar helaas was dat ook allemaal niks.

Vanochtend voelde ik me niet zo lekker, het zweet brak me uit toen ik even op de bank lag. En was weer misselijk. Wat zou dat toch zijn....

Vanmiddag moet ik weer naar de VK.

Groetjes Miep

14. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Oh, Niva, zo'n collega heb ik ook ooit gehad, vreselijk. Gaf ik bij de leiding ook aan, vertele dat ze de rekeningen niet uitbetaalde, post niet open maakte, iedereen zwart maakte en niemand geloofde me. Toen kreeg ik een andere baan en toen pas kreeg de leiding door hoe zij in elkaar zat. Binnen no time was ze dan ook ontslagen. Is toch ook raar als iemand 30 is en op d'r cv staan tig banen op, waarvan geen langer dan max. één jaar.

15. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Niva: Maak je niet druk om je k*thoofd! Je hebt nu andere dingen aan je hoofd. Goed dat je je frustraties uit hier!

Ik ben ff weg. Even kappertje spelen (lees: haar van mijn vriend knippen)

Groetjes Miep

16. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Nou, dat vind ik niet erg aardig om zoiets tegen Niva te zeggen, Miep! ;) :)

17. Niet meer actief

By the way, wat staat er op moord van een klein hondje? Er zit hier zo'n klein ding al een uur de buurt bij elkaar te blaffen, vind het eigenlijk wel zielig voor dat beestje maar ik heb het wel even gehad met dat gekef!

Liefs, Tanya

18. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Van mij zou je 100 Euro krijgen! Heb er zo'n hekel aan... vooral die mini-cavia-achtige schootblaffers met het liefst nog een strikje op hun kop die zou ik vaak het leifst een rotschop onder hun lijf geven. Loop je ergens niks vermoedend langs een hek, gaat opeens zo'n ding af!

19. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Alle meiden die bevallen nog van harte gefeliciteerd met jullie baby's hoop dat jullie er van genieten.

@elma; jij heel veel succes, maar mischien is de kleine er al wel!

Voor de meiden bij wie het rommelt, heel veel sterkte hoop dat jullie niet al te lang meer hoeven te wachten.

Hier alles ok, vanmorgen naar het cb en alles was goed. Met mij gaat het ook ok, maar ben wel moe van de gebroken nachten, maar je moet er wat voor over hebben.

Gr Jacquelien

20. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Dank je wel. Hoe vaak moet je er 's nachts nog uit voor Harrie? Ik heb 2 keer mazzel gehad. Maura en Meallán sliepen met 6 weken door, Myron pas met 13.
    Maar ja, ik ben er nu wel al aardig aan gewend omdat ik toch 3-4 keer per nacht eruit moet om te plassen...

Deel Deze Pagina