Ja dat is zeker raar, dat zien ze dan toch zelf ook wel? Ik ben zelf nogal hypergevoelig..en ik had eigenlijk na een week al door dat mijn nieuwe hoofd (waar iedereen zo enthousiast over was) nogal achterbaks en vooral onecht/onoprecht was. Dus ik heb me nooit zo aan d'r gehecht. dat beviel haar niet, want iedereen liep dr ass te luikken (bij wijze van) en ik niet zo. Op gegeven moment heb ik zelf een collega bij haar moeten 'verlinken"(heb ik heel correct gedaan door hem eerst zelf de keus te geven etc etc) wat heel erg moeilijk was, maar in mijn ogen de enige juiste (lees: professionele) oplossing. Laat ik zeggen dat zijn houding naar de kinderen niet door de beugel kon. (evenmin naar zn collega's en hij sjoemelde met geld en roosters e.d.) Dit heeft ze me nooit in dank afgenomen aangezien hij veel dingen van haar overnam. maar goed..de bejegeing naar de kids vond ik belangrijker. Dus ze moest hem 'overplaatsen" Vanaf dat moment heeft ze besloten mij t leven zuur te maken..En grijpt ze dus elke kans aan om me te 'pakken" Maar inderdaad, gelukkig zien AL mijn collega's nu dat het al die jaren niet aan mij lag, maar aan haar. Die erkenning geeft veel rust en wat dat betreft staan ze ook volledig achter me..maar ja, t blijft je hoofd en je blijft afhankelijk van haar... Ik bala er gewoon zo van dat ze me tóch weet te raken, ondanks dat ik haar als mens een heel naar persoon vindt en eigenlijk boven haar sta. . T zal die machteloosheid/afhankelijkkheid zijn denk ik....blegh. Maar indetrdaad loltsje, ik moet me om andere dingen druk maken nu..maar ja, dit gaat wel over mijn verlof/salaris dus is ook wel belangrijk
ARGHHHHHHHH! De weeën/krampen zijn gestopt! Ik word er zo moedeloos van.... En het begint hier ook nog eens te regenen, net nu ik met Tygo wil lopen! En dat hondje is nog steeds aan het blaffen...
Ik heb een besluit genomen, ik ga gewoon in de regen lopen, gewoon mijn jas aan, fris ik misschien wel van op en koel ik misschien wel van af!
Nou, dat belooft dan nog wat voor ons hier. Het is hier straalend mooi weer, maar geheit dat het deze kant straks opkomt. Tanya, maar met kramp de hond uitlaten is ook geen pretje, toch? Ff flink stappen, misschien als je terugkomt..
Hoe zit het eigenlijk tegenwoordig met de ijsverslaving? Zijn alle junks al bevallen of zijn er nog liefhebbers? Ik kick helemaal op Spidermanijs!!!! Heeft ook nog eens de vorm van de torso van een zwangere vrouw!!
Ik kreeg gisteren van mn man een megastuk "wachtchocolade" van Milka. Aangezien we nu ipv in VERwachting in AFwachting zijn heb ik er net een heel stuk van op....... Om ijs geef ik niet zoveel helaas
Tuuuurlijk is dat belangrijk. Maar ik bedoel: maak je niet druk om haar reactie. Jij hebt je fatsoen gehouden en hoe zij dan reageert moet zij weten. Gaat bij jou toch het ene oor erin en het andere er weer uit. Op dit moment zijn alleen jij, je mannetje en je ukkie belangrijk! (en wij natuurlijk ) Groetjes Miep
Lees ik IJS?!?!?! Dat lust ik niet hoor :^o mmmm, heerlijk! En het is hier ook ijsweer! Misschien kom ik straks wel in de verleiding en eet er 1 op. (heb nog van die mini-magnums van de Lidl en roomijsbekertjes.
wachtchocolade? Ik vind ijs heerlijk. Hier komt twee keer in de week de ijscoman door de straat en dan haal ik altijd een 'portofino' met verse vruchten...mmmmm Vanavond komt ie weer Bovendien ben ik sinds een week of twee gek op kauwgomballetjes.... na 3 minuten zijn ze keihard.. dus er gaan wel 'n stuk of 20 er doorheen op een dag Maar sindsdien heb ik ook minder last van maagzuur....
Door die kauwgomballetjes minder last van maagzuur? Das ideaal! Ik ben ook gek op die dingen, alleen heb ze niet in huis..... Ennuh, wat is wachtchocolade? Of is dat een zelfbedachte naam voor chocola? (ben gek op chocola)
Als je kauwt denkt je maag dat er eten aankomt, dus gaat hij werken, wil zeggen de maagwanden gaan wrijven om ruimte te maken. Ik denk dat dat de reden is, dat ik minder last heb.. Werkt met gewone kauwgom waarschijnlijk ook, maar ik vind gewoon die balletjes zo lekker...
Volgens mij is er nog geen enkele juli-mama bevallen op de uitgerekende datum. Hmmm, 4% bevalt op de uitgerekende datum, dus moet er toch iemand van ons op die datum uitkomen.... De meesten van ons zijn al 'over datum' dus misschien ben ik wel net degene die precies op DE datum bevalt. Dat zou morgen zijn! Hmmm, dan mogen de rommeltjes vandaag wel vast beginnen of mijn vliezen breken.... (praat mezelf gewoon moed in hoor, wees niet ongerust.... hihihi)
Ik had geen kramp tijdens het uitlaten, heb wel iets tever gelopen merk ik nu want ik heb nu weer last van mijn buik. Echt alles zit tegen vandaag. Ik was naar het centrumpje hier gelopen met de bedoeling een lekkere hollandse nieuwe te halen, staat de visboer er niet! GRMBL! En het regende ook niet meer dus daar kon ik ook niet van afkoelen. Ik ga zo maar even buurten bij de buuf, even afleiding. Ik denk dat Elma aan het bevallen is nu, we hebben sinds gisteren niets meer gelezen hoe het was gegaan. Liefs, Tanya
ik ben van het ijs af... maar ja ik ben dan ook al van mijn bollie af, zal er toch mee te maken hebben!
Ik weet niet precies welke schutting ik moet hebben, hij is nu nog steeds bezig. Ik vind het echt zielig voor dat beestje, volgens mij hebben ze hem buiten gesloten ofzo.
Nou Tanya, hoop dat je afleiding kunt vinden bij je buuf en straks weer wat beter gehumeurd bent.. Stel je voor dat de kleine komt en jij bent zo chagarijnig.... dan zou ik ook eieren voor mijn geld kiezen en lekker binnen blijven zitten... Niet boos bedoeld, hoor..... De frustratie druipt gewoon echt uit je berichten (en terecht!), kon het ff niet laten!