Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Zou ik ook doen... dat geblaf in huis...
    Zet mijn kids ook altijd op de gang als ze een driftbui hebben en de boel bij elkaar krijsen...
    Komt gelukkig niet zo vaak voor... ;)

2. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Lexi, ik mis je schaap!
    Leuke foto van Elin, daar niet van, maar nu moet ik altijd 2x kijken van wie het berichtje is... Dat schaap was gewoon zo duidelijk aanwezig!

3. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Volkomen normaal.

Ik heb ook de tranen gehad en dat was voornamelijk toen mijn schoonzus (kraamhulp)wegging iedere middag. Niet omdat ik bang was het alleen niet te kunnen (integendeel) Maar meer omdat we ontzettend veel plezier hebben gehad, en ze me geweldig geholpen heeft iedere dag. Ik heb daar echt van genoten en iedere middag/avond vond ik het weer jammer als ze weg ging.. De laatste officiële middag was helemaal erg. Maar toen heeft ze lekker mee zitten brulen... omdat zij het zelf ook zo leuk vond en zo speciaal om weer mee te mogen maken.

Ik had ook nooit verwacht dat het mij zou overkomen die kraamtranen, maar jawel zelfs ik heb ze gehad, dus Kar, ook jij bent volkomen normaal!

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Kan Tygo dan niet even los om het op te lossen?
    Doet 'ie anders nooit hoor!

5. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Aangezien ik al enige tijd overtijd ben is et een hulpje bij et wachten ;) heb ik wat te doen in tussentijd...........

6. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0

Ohhhhhh ! :)

7. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hé Eef!

Nog proficiat met Demelza, wat een mooie meid zeg! Ik was nog niet bijgelezen dus vandaar dat ik je nu hier alsnog maar even feliciteer...

Gas in mijn darmen, een paar dagen...
    Pijn in mijn rug, klein beetje meer van het lange rechtopzitten in het ziekenhuisbed.

8. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0

ooohhhw, Elma spannend! Ik ga snel verder lezen.. Zo begon het bij mij ook. Ik ben benieuwd hoe het je verder vergaat!

9. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    aan het bijlezen waar ik gisteren was gebleven, de rest komt nog wel. lig nu op bed met de laptop.

elma... spannend!

tan... ook jij weet het spannend te maken

mona... ik ben afgelopen zaterdag via een ks bevallen. de oorzaak dat het een ks werd is iets 'unieks' wist mijn vk me vanmorgen te vertellen. Die kwam langs voor een gesprekje en wat controles. Dus maak je niet teveel zorgen. En ga er blanco in. Een ks is niet leuk, maar je overleeft het wel. Belangrijkste is de gezondheid en gesteldheid van jou en je kindje. Ze beslissen zoiets niet voor niets.

Cimbolu, tnx voor je felicitatie!

Jammer dat Adine er dus echt voor kiest het hier niet te melden. Vooral omdat ik toch best goed contact met haar had. Maar goed, daarom de niet minder gemeende felicitaties! GEFELICITEERD! Geniet ervan!

Niva... je lichaam kan zich inderdaad al gaan reinigen. Ik hoop voor je dat het spoedig doorzet. Enne... tnx voor je lieve woorden over onze mooie Demelza. Ze was alles dubbel en dwars waard. En mocht ik ooit anders besluiten, dan plak ik haar wel achter het behang of als het heel erg is dan huur ik een stucadoor in ;)

Melanie :D Wat ben je gevat en grappig. Over die opmerking van dat k*thoofd en over 'van mij krijg je 100 euro' Ik gok dat tantan aan levenlang dacht en niet aan een beloning :D

ijsverslaving... is al even weg. Al voor de bevalling. Ik wil geen zoetigheid meer maar hartig. Ook mijn theegevoel is terug. Ik dronk altijd liters thee. tijdens de zwangerschap ging 1 bakkie al met moeite en nu drink ik het spontaan weer heel erg veel. Maf hoor...

Kar... laatste dag kraamhulp. Pffff, wat gaat dat snel. Wil je de mijne hebben?

Ik erger me dood aan haar. Ben nu helemaal niet moe, wil helemaal niet rusten, maar zo ontsnap ik aan haar. Ik heb net tegen Jer gezegd dat hij haar op wat dingen mag wijzen en dat anders ik het ga doen. En dat gaat niet goed. Ben natuurlijk al Rotterdams en nu ook nog bomvol hormonen!

Vissie, tnx voor je felicitatie en reactie op mijn vragen.

LMA zal ongetwijfeld bezig zijn. Gaaf... weer een ukkie erbij.

Tantan... ik ben zo met je mee teleurgesteld. Ik gun het je verdorrie zo erg. Iedereen hier gun ik het, maar jou op dit moment toch echt het meest. Hang in there lieverd.

Enne... die hond vermoorden is moeilijk als je niet weet waar ie ergens is. Ik zou als ik jou was net doen of je van de hondenbelasting controle bent. En dat beest in beslag nemen. Is vast wel ergens iemand die dat beest een pijnloze dood wil geven (maar mag ook een langzame pijnlijke, maar dan zit je langer met dat gekef!)

Zo... een beetje bij. Nog 45 minuten dan is dat wijf weg. dan ga ik foto's maken van mijn meisje, feest vieren en voeden. Dan krijgen jullie vanavond verse foto's.

KUS

10. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    En je mooie banner aanpassen Eef ! ;)

11. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Zanoni gefeliciteerd met jullie dochtertje Elisa :baby:

12. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    oeps, daar komt mijn ware aard naar boven... ;)
    I'M EVIL!

13. Niet meer actief

Waarom denk je dat ik zo gefrustreerd ben, juist omdat ukkie niet wil komen...

14. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, dat weet ik wel. Vind het ook net als iedereen hier echt ontzettend sneu voor je. Vooral ook omdat het er in het begin erna uitzag dat jij juist een van de eersten zou zijn die haar kindje vasthoudt en nu zijn er inmiddels al zoveel bevallingen geweest en jij loopt nog met je dikke buik. En niet alleen dat, dan zit ook nog eens van alles tegen.
    Maar moest ondanks alles toch een beetje grijnzen om je berichtes met de regen, de hond, de haring...
    Maar in het echt zou ik je een dikke knuffel geven als je hier was, hoor!

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hee wat leuk om Eef weer te zien! En dat je zowaar reageert op iedereen.. Goed hoor!

Ik heb nog niets van Elma gehoord; dus ik weet ook niet hoe ver ze is qua bevallen. Heeeeeel veel succes in ieder geval meid!

Adine, gefeliciteerd met je meisje!

Hier is de kraamhulp weg... Ik kon het heel goed met haar vinden, vond haar echt super. En het was zo heerlijk, wakker worden en dat de koffie dan klaar staat enzo.

Heb net alweer eventjes gehuild. Ben zo ontzettend bang om in een zwart gat te vallen en knetterdepressief te worden.. :( Ik huil niet omdat ik zoveel van Sverre houd maar echt van verdriet en angst en dan vraag ik me meteen af of dat wel normaal is.. Tranen stromen nu ook weer.
    Het is niet zo dat ik niet gelukkig ben, want als ik aan het voeden ben en ik kijk naar zijn gezichtje smelt ik helemaal. Hij doet het zo geweldig, is zo tevreden. Pffff... Ik moet gewoon gaan genieten! Het is vakantie! :)

Ik geloof dat ik mijn ouders eraan zie komen. Hoop dat ik wat van Elma hoor en dat hier kan posten dan.

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Tanya, van mij krijg je ook een grote knuffel hoor!

17. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Ik hoef er maar 1 keer uit om hem de fles te geven, meestal rond een uur of 3. Sinds 4 dagen slaapt hij ook redelijk snel in na de laatste fles van 11 uur, daarvoor huilde hij aan 1 stuk door totdat hij de volgende fles kreeg. Gebruik nu voor de laatste avondfles friso extra met de normale friso, en dat helpt.

Gr JAcquelien

18. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    dat gaat al de goede kant op.. voorbeeldbaby ;)

19. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    JUIST!
    Genieten! Dat is het toverwoord.
    Lieve Karlijn... jij bent zo jezelf hier op het forum. Als je vrolijk bent lezen we dat, als je onzeker bent of gefrustreerd.
    Dus als jij echt in een zwart gat zou vallen dan zal het bij ons opvallen en dan zullen we je echt wel op tijd waarschuwen.
    We hebben elkaar hier allemaal zo goed leren kennen.
    Ik denk dat we hier allemaal wel over elkaar waken. En dat is juist heerlijk. Ik heb echt het idee dat ik er een hoop vrienden bij heb!

20. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    He, ik lees net hierboven dat Zanoni is bevallen. Weet niet waar jullie dat gevonden hebben, dus ik ga even speuren.
    Maar voor nu...

ZANONI... VAN HARTE!
    Lekker gevoel he?

Deel Deze Pagina