Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Hmpfz..ik had een probleem met internet..sorry, had nog een heel bericht gepost/getypt maar dat ging dus niet door, toen bleef 'ie hangen en had ik vervolgens de hele middag geen internet meer..en nu ga ik hem niet opnieuw schrijven gnagna :)

Wilde nog wel effe zeggen dat ik bij het UWV geholpen ben en dat die man heel lief en begripvol was en dat ik toen dacht : ja zó ga je met hoogzwangere vrouwen om..dara kan mijn hoofd een puntje aan zuigen..(en nee, hou de dubbelzinnige opmerkingen nu effe voor je! ;) )

Ijsjesverslaving is hier nog steeds in volle gang. Maar ik eet er nu standaart elke dag wel twee en dat is al zó normaal geworden dat ik er niet eens meer over [praat haha. Liefst waterijsjes (van die staafjes die mega goedkoop zijn om zelf in te vriezen) Hoe wateriger hoe beter.

En bij de aldi hadden ze laatst een bak met schepijs, dat was soort sorbetijs. Meloen/citroen/mango -> echt zooo lekker, dat ga ik morgen nog twee bakken van halen.

Vandaag is mijn vriendje jarig. Had geen kado want hij had twee weken geleden zijn verjaardag gevierd (die bbq weten jullie nog?) en van dat geld plus heel veel door mij bijgelegd geld een videocamera gehad. Maar ik heb toch even slingers opgehangen, kaartjes opgehangen, harinkjes klaargelegd en vanavond eet ie zijn lievelingseten (mosselen -> gatverdamme) Dus hij is toch wel echt jarig!
    We hadden verwacht dat ons beepje er wel zou zijn of zou komen op zijn minst vandaag..Dus vandaar twee weken geleden al gevierd..Maar nee hoor..Niks.

Voel me wel lekker vrolijk en energiek vandaag..die goeie nacht slaap heeft wonderen verricht!

Jacquelien: Klinkt prettig dat je er zo weinig uit hoeft! Geniet je een beetje van je ventje?

Kar: ik denk echt serieus dat het doooodnormaal is hoor zoals je je nu voelt. Die roze wolk wordt altijd zo 'gedwongen en opgelegd"Daar kun je ook bijna niet aan voldoen..en dan valt alles tegen en is alles moeilijk en die twijfels..Ik snap je heel goed hoor meid, zag dit bij mn zus vorig jaar toch ook wel. Voel je vooral niet schuldig..en praat er es met L.de vries (aka: Lex) over.. Kop op, dikke knuffel !

Jody: wil je nog steeds wel mijn sms buddy zijn? ik laat wel erg lang op me wachten en ik kan me voorstellen dat je er helemaal geen zin meer in hebt nu..

leafs

2. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    hoest met elma?

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik voel me alweer iets beter.. En ik heb ontdekt dat ik ook moet huilen als mensen lieve dingen zeggen/schrijven, dus dat wijst wel op 'gewone' kraamtranen.. ;)

Nog niets van Elma gehoord, helaas..

Sverre heeft nog net zo vaak als in mijn buik de hik trouwens. Wel schattig, maar ook beetje zielig. Weet niet zo goed hoe ik hem er vanaf kan helpen.

4. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Niva: Gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje! (jek! mosselen.....)

Even snel een update van mij: Heb net APK gehad.
    Alles was goed, op mijn bloeddruk na. Die was te hoog (zelfs na de tweede keer meten). Vandaar dat ik dus gisteren de hele dag hoofdpijn had. Ik moet nu vrijdag weer komen..... Even goed in de gaten houden dus.
    Kan zijn dat mijn lichaam 'op' is en zo voelt het ook de laatste tijd....

Groetjes Miep

P.S. Lees en reageer vanavond wel weer verder hoor.

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik had precies hetzelfde de laatste weken; hogere bloeddruk, mijn lichaam gaf ook echt aan dat het tijd werd dat de baby geboren werd. :( Ik begon ook af te vallen en had ook heel veel hoofdpijn.
    Dus ik weet hoe je je voelt! Dikke knuffel..!

6. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Niva, gefeliciteerd met je mannetje! ..enne.. mocht je nog mosselen over hebben... ik weet er wel raad mee... jammie!

7. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    overigens....
    sorry dat ik nu zo langzaam typ.
    Maar iemand met bruine kijkers ligt me vanaf mijn linkerarm aan te staren.

Ze heeft last van krampjes.
    En geloof me, niet door mijn eten want ik mocht maandag pas weer eten en ik eet alleen appels en bruin brood...

Wat kan ik overigens doen tegen die krampjes?

8. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Genieten? Wat heerlijk dat dat het toverwoord is, Eef, maar kan je me dan even weer helpen herinneren wat dat ook alweer is? Ik ben momenteel niet zo aan het genieten, soms wat fijne momenten als ik aan het voeden of met de wagen aan het rijden ben, maar verder huil ik zowat nog meer dan die kleine en snijdt het me door het hart als ze zo'n last van die krampjes heeft...
    Heb nu iets gehaald bij de apotheek, vriendin van me zwoer erbij maar zou het wel helpen? En zo ja wanneer dan? Of zou er wat ergers zijn? Ik kan haar toch niet de HELE tijd bij me houden? Ze valt wel in slaap tegen me aan, maar dan vreselijk korte slaapjes en ik kan dus niet bijtanken.

KUTZOOI! :( :( :(

9. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    venkelthee, venkeldruppels, buikje masseren...

10. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Oei oei ..Volgens mij zijn er een aantal mama's die een flink dosis hans teeuwen nodig hebben..of ..euhm...zou die het alleen maar erger maken?

Lex en Kar een heeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel voor jullie, ik vind het zo enorm rot voor jullie dat je zo weinig kan genieten en zoveel zorgen / tranen hebt. Ik kan helemala geen bemoedigende woorden verzinnen..want immers, ik heb nog geen beepje in mijn armen.
    Maar ik denk/weet wel dat jullie beide topwijven zijn en dat jullie beebie's het enorm getroffen hebben om bij jullie geboren te zijn..

Miep: oooeps, dus toch een te hoge bloeddruk...Je zegt inderdaad al een paar dagen dat je echt 'op'bent, dus dat zou wel veel verklaren inderdaad.
    Wat kun je daar verder aan doen? Rust nemen enzo? (da's namelijk makkelijk gezegd..) Misschien MOET je nu op recept wel van vriendjelief vragen oftie bloemen voor je koopt en meloenen snijdt enzo..immers, jij hebt dat nu nodig :) *grijns*

Ook een knuffel voor jou

11. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    of dit, maar ja, Julianadorp ligt natuurlijk niet naast de grens

12. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Als ik het wist dan zei ik het je DIRECT... Ik wacht nog steeds op het tovermiddel, niets werkt en ik ben inmiddels hard op weg een psychisch wrak te worden... En ik eet dus ook heel gewone dingen hoor!

13. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Gat in de markt voor je melanie..laat je familie dat spul importeren uit duitsland en dan hier gaan lopen venten/ verpatsen in het forum :)

14. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Trouwens..Om effe tranen te trekken:
    Kennen jullie: nu jij er bent, van trijntje Oosterhuis?
    damn..

En dat terwijl ik zoooo niet van dat soort muziek hou! ik heb echt een hekel aan trijntje..maar dit liedje is zo mooi voor onze kleintjes...

15. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    (Tanya kent het wel volgens mij ;) )

16. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    ...ik ga eten...kuzzzz dames!

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Van mijn kraamverzorgster kreeg ik de tip Cinababy te kopen, van VSM, tegen krampjes. Gelukkig nog niet nodig gehad zelf.

Genieten: ik kan het wel hoor! Net Sverre gevoed en als hij dan zo ligt te lachen met zijn oogjes dicht en een vol buikje.. *smelt*

Lexi, ik wou dat ik je kon helpen.. Lijkt me doodvermoeiend zoals het bij jou nu gaat. Knuffel!

18. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    * Ik breek hier ff in! *

Ruben had ook gigantische last van krampjes 24 uur per dag waren we met hem bezig en dat vreet energie!

Wat bij ons super heef geholpen is Sab Simplex en ja dit komt ook uit Duitsland maar dit kun je via internet ook bestellen. ( ik woon aan de grens dus dat is handig) Echt dit is wonderspul!

Enne, wel genieten hoor verder, het gaat echt snel!

19. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    cinababy werkt ook prima alleen nadeel dat is op basis van alcohol en daarom raadt het cb hier venkelwater aan ipv cinababy

20. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hoiiii

Ben echt heeeel erg benieuwd hoe het nu met Elma gaat.... Ze is vast druk bezig nu want anders zou ze haar SMS-buddy (Kar) wel op de hoogte brengen toch. Ik ga er maar even vanuit dat geen nieuws goed nieuws is....

Tanya: Nu lees ik dat berichtje van jou dat je aan het lopen was en de viskar er niet stond. Het zit je ook echt maar dan ook echt niet mee he! Dikke knuffel voor jou! (En hou in je achterhoofd: Nog max. een week!) Hoe was het bij de buuf?

Lexi: Heb je nu een nieuwe verslaving nu je ijsverslaving weg is? (kunnen we misschien alvast wat gaan inslaan voor na de bevalling)
    En ik vind het zo sneu om je zo verdrietig te zien (eh, te lezen). Ben je zo verdrietig omdat je kleine zo moet huilen? Dat bewijst in ieder geval jouw liefde voor Elin! Ik weet ook niet zo goed hoe ik je op kan fleuren. Misschien met een dikke knuffel? Ok dan, komt ie: *HUG HUG HUG HUG* En vergeet niet dat je een topmoeder bent die het echt super doet!

Eveline: Sorry hoor, maar moet wel lachen om wat voor 'leuke' kraamhulp je hebt.... Ik ben ook bang dat ik zo'n ouwe taart krijg of een andere stomme koe. Maar goed, daar hebben we niks over te zeggen he, is gewoon afwachten. Ach, nog een paar dagen en dan (4?) ben je er weer vanaf toch?

Kar: Lief dat je mij een dikke knuffel geeft... Ik geef er ook een heeeele dikke terug aan jou. Jij hebt het ook nodig lees ik

Hoi Jacquelien! Ben jij er ook weer eventjes? Mooi dat Harrie het zo goed doet en dat je er 's nachts maar 1 keer uit hoeft om te voeden.

Eveline: Zo voelt dat bij mij ook.... Dat we met zijn allen een hecht groepje zijn geworden. Dat we er allemaal een heleboel vriendinnen bij hebben gekregen. We delen zoveel met elkaar en geven elkaar raad en peppen elkaar op als dat nodig is, heeeeeerlijk toch!

Niva: Is het nu dan opgelost met het UWV?
    Hier ook nog steeds een ijsverslaafde hoor. Heb vanmiddag warm appelgebak met ijs en slagroom gehad.... *smul smul* Ennuh, nogmaals gefeliciteerd met je mannetje!
    Ja die hoge bloeddruk van mij was ook wel te verwachten eigenlijk. Omdat ik er inderdaad al een paar dagen doorheen zat en gisteren de hele dag al hoofdpijn had. Tsja, rustig aan doen en vrijdag weer komen, meer kan ik er niet aan doen.
    Mijn mannetje is nu aan het eten koken! Dat is al heeeeel wat he, straks gaat ie nog watermeloen snijden voor me, mjammm. Ennuh, ik zal hem es een hint geven over een mooie bos bloemen ofzo, dat ik daar vast van opknap en opfleur.....
    Nee ik ken het nummer niet van Trijntje Oosterhuis. Ga het nu ook maar niet opzoeken, want dan begin ik toch te huilen....

Ik ga nu ff eten, mannetje heeft chili con carne gemaakt. Tot vanavond!

Groetjes Miep

Deel Deze Pagina