Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH!
    Het is weer 'one of these nights'..........!
    Zit vreselik te gapen, ben supermoe en mijn benen lopen de aondvierdaagse!

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hoi iedereen!

Even een update:
    Mijn vliezen zijn gebroken! Vannacht rond half 1....
    Dus ik denk dat ik de volgende wordt....

Sorry Tanya en anderen.... :oops:

Ik probeer jullie op de hoogte te houden.

Groetjes Miep

3. Niet meer actief

Loltsje Nee hè, steek jij ook al voor! ;) ;) Neeihoor meid, het is je gegund, binnen 24 uur (nu 23 uur) heb jij je beebje vast! Succes vandaag!

Lma GEELICITEERD MET BRENNAN!
    Ik ben heel benieuwd naar je verhaal maar dat komt nog wel, geniet maar eerst lekker!

Ana Nu ben jij toch wel aan de beurt hoor, jij loopt nu het verst overtijd van de club hier! Jij bent van 9 juli en ik van de 11e, mijn beebje wacht vast op die van jou!

Ikke Gisteren het ziekenhuis gebeld omdat ik niet wist of ik nu moest spuiten of niet. Ik heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ik het idee had dat het door ging zetten. Om een uur of 3 kwamen de weeën weer terug, eerst 1x per half uur en 's avonds tegen 9 uur had ik ze om ze 8 minuten, vooruitgang dus. Tegen het naar bed gaan om 23.30 had ik ze om de 6 minuten. Had een kladblokje naast me gelegd met het idee om ze 's nachts ook bij te gaan houden, maar ik was zo moe dat ik elke keer vergat om ze op te schrijven. Als ik een wee had keek ik wel op de klok om vervolgens na de wee weer even hard in slaap te vallen. Maar ik heb het idee dat het stagneert nu en dat ze om de 7 a 8 minuten blijven komen. Ze zijn best heftig, heb af en toe moeite om ze weg te zuchten. Als ik zit zijn ze beter op te vangen en als ik op mijn rechterzij lig zijn ze het heftigst. Mijn gevoel zegt dan dat ik op mijn zij moet gaan liggen, dat ze dan misschien eens goed gaan doorzetten. Maar ja, als het maar weer voorwerk is heb ik ook geen zin om mezelf voor niets zo te pijnigen, dilemmaatje :rolleyes: . Ik ben een kwartier geleden toch maar uit bed gegaan om ze te gaan timen. Ik ga dan een stompzinnig spelletje doen op de PC (voor de liehebbers, Bubbles schieten) want dan kan ik het meteen in Kladblok bijhouden. Ze trekken ook door naar mijn rug en in tegenstelling tot die weeënstormen vind ik het nu wel prettig dat Marc tegendruk geeft. Ik hoop zo dat het door gaat zetten en dat ik geen taferelen krijg a la Eveline, want dan trek ik aan de bel bij het ziekenhuis, dan prikken ze mijn vliezen maar door ofzo. Ik ga zo nog geen week doorlopen...

Liefs, Tanya

4. Niet meer actief

Oja, vraagje voor de dames die al bevallen zijn. Ze zeggen dat de ontsluiting pas begint als je een uur lang om de 3 minuten een wee hebt en dat je dan pas het zhuis of vk moet bellen. Maar is dat echt een uur lang strak om de 3 minuten? Of mag er ook wel eens een paar minuten verschil inzitten? Zoals de ene keer om de 5 minuten en een paar weeën later weer om de 3 a 4 minuten? Wanneer zijn weeën bijvoorbeeld onregelmatig?

5. Niet meer actief

En hadden jullie tijdens de weeën ook dat jullie ukkie zo ontzettend wakker was? Je ziet nu gewoon echt mijn hele buik op en neer bewegen en voetjes en handjes voorbij komen!

6. esther 7

esther 7 Bekend lid

Jan 18, 2007
    628
    0
    0
    van harte gefeliciteerd!

wat een leuke naam...

7. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    als de modjes dit even onder de juli mama's wil plaatsen?

Gefeliciteerd Lma en Man mooie naam.

8. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    goeiemorgen jemig wat een voorkruipers hiero. Tanya hier houden ze geen tijd aan bij de vk om te bellen. tegen mij is gezegt volg je gevoel als je het idee hebt serieus bezig te zijn bellen. Met Eva was alles in 3 uur gepiept dus voor hetzelfde geld gaat het heel erg hard.
    Miep succes vandaag zet hem op.

Ik had gisteravond ook het gevoel dat het ging beginnen maar helaas weer niet. volgens mij wil ukkie er zo beneden eruit wurmen zonder weeen het ligt zo gigantisch te drukken in mijn bekken en dan gisteravond ook steeds moeten plassen door die druk dacht echt dat mijn vliezen op breken stonden maar helaas niks meer. mijn bekken doen alleen maar pijn. Lma hier ook nog eens gefeliciteerd met je zoon. goed gedaan.

9. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Tanya dat drukke kan ik me met Eva niet meer herrineneren maar gisteravond dat ik dacht te gaan beginnen is ukkie echt gigantisch druk geweest werdt helemaal horendol van uk kon niet slapen en voelde me helemaal beurs van het schoppen

10. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hallo

Ben ik weer even.
    Ja sorry dat ik ook aan het voordringen ben....

Klinkt goed Tanya. Ik hoop zo ontzettend dat het dit keer wel doorzet bij jou en dat het geen voorwerk is.
    Antwoord op je vraag: Volgens mij is het een uur lang om de 4 tot 5 min. weeen hebben. Als het de ene keer 3 min. en de andere keer 4 min. is zou ik zeggen dat het nog steeds regelmatig is, toch? (weet het ook niet zo goed hoor)

Ennuh, binnen nu en 16 uur heb ik junior in mijn armen (om half 1 braken mijn vliezen)

Groetjes Miep

11. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hey miep geintjuh hoor laat maar lekker vlug komen kun je genieten.

12. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hey Tan, sorry kan ik me niet meer herinneren... Was denk ik tijdens mijn weeën heel ego met mezelf bezig en niet met (wat toen nog heette) Bocco. (ben ik ff blij dat we die naam nu helemaal kwijt zijn!)

Ik weet wel nog over die weeën dat toen ik ze inderdaad ongeveer een uur regelmatig en kort op elkaar had gehad (ik voelde toen echt mijn baarmoedermond pijn doen, vaag joh!) dat ik toen al 5 cm ontsluiting bleek te hebben aldus de VK, dus gewoon bellen, voor je het weet is je beeb er al... ;)

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ow weeniemeer wie erom vroeg, maar ik heb weer een schaap als foto hoor! Alleen een andere want deze vond ik leuker voor nu :)

Ik ga badderen met wurm, en daarna (hoi hoi hoi) naar de appie en de prenatal! Jeeeej eindelijk weer eens onder de mensen :)

14. Niet meer actief

Loltsje Is het nou bij jou al bezig of niet, de weeën? En het geeft echt niet hoor dat je voorkruipt!

Tegen mij hebben ze gezegd dat de ontsluiting pas begint als je dus weeën hebt om de 3 a 4 minuten, en ikheb ze nog steeds om de 7 a 8 minuten, dus ga ik er eigenlijk niet vanuit dat ik al bezig ben. Maar ik weet wel dat dit niet dagen moet doorgaan, dan ben ik helemaal gebroken. Want ik slaap dan 7 minuten om vervolgens weer een wee weg te zuchten en weer in slaap te vallen. Houdt toch geen mens vol? En om dan maar te zwijgen over de pijn in mijn muts...

Liefs, Tanya

15. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik heb een vreemde vraag :oops:

Ik zit hier dus nu te lekken met mijn gebroken vliezen. Geen maandverband of kraamverband kan hier tegenop! Dan drupt het gewoon bij mijn benen langs.
    Dus ik heb nu (heel charmant) een opgerolde handdoek tussen mijn benen en zit op een plastic zak..... Ja je moet toch wat he.

Maar eh, hoe doen 'normale' mensen dit? Ook zo professorisch iets tussen de benen douwen? Of is er een andere oplossing voor?

Groetjes Miep

16. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Vannacht om half 3 (toen zaten mannetje en ik even Mister Bean te kijken, haha) had ik wel een half uur lang om de 5 minuten erge kramp die steeds pijnlijker werd. Maar het was nog wel uit te houden. (dus w.s. geen weeen) En toen ik wat ging lopen was het ook zo weer voorbij.
    Nu geen weeen meer, het is nu helemaal rustig. Heb net de VK gebeld en ze belt me in de loop van de ochtend terug.

Groetjes Miep

17. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Weten jullie nog dat ik gisteren schreef dat er nog niemand op de uitgerekende datum is bevallen en dat ik dat wel kon doen..... Nou het lijkt er heel erg op dat dat ook nog gaat gebeuren! Grapsig hoor!

18. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hoeveel vruchtwater zit er ongeveer in de baarmoeder? Ik verlies nogal wat en zie het al helemaal gebeuren dat ukkie straks droog ligt.....

19. Niet meer actief

Dat gebeurd niet zomaar, je maakt nog steeds vruchtwater aan. Ik denk dat die handdoek de beste oplossing is. Heb je al wat opgevangen voor de verloskundige?

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Maak je geen zorgen Loltsje. Het vruchtwater wordt constant aangevuld. Je zal dusnog wel even blijven druppen. Handige oplossing trouwens met die handdoek. Anders zit je een dag op de wc te lekken en dat lijkt me ook niets.

Ik hoop voor Tanya en jou dat het vandaag erg rustig wordt op het forum.
    Ik wacht nu op een telefoontje/bezoekje van de vlos voordat wondermiddel. De 20e is voor mij nog steeds in zicht.

Elma: gefeliciteerd met jullie knul. Fijn dat manlief nu 3,5 week vrij is. Lang leve de 100% periode toch? (En je baby heeft ook meteen mooi windloos weer meegbracht, waarvoor mijn dank)

Share This Page