Bij mij krijg ik gewoon een e met puntjes als ik eerst de " toets indruk en dan de bijbehorende klinker tiep. Dan komen er bij mij vanzelf puntjes op. Succes!
Ik wil jullie vertellen dat eindelijk, na een bevalling van ruim 32 uur. Rianne op 17-07-2007 om 13:58 uur. Ter wereld is gekomen. Ze is ongeveer 49 cm lang en weegt 3105 gram.
Koeky GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER RIANNE! Jippie minikoeky is geboren! Ben heel benieuwd naar je foto's! Kriss Welkom hier! Er is hier genoeg te beleven! Eveline Ook ik krijg die puntjes door eerst " in te drukken en dan meteen een a/o/e/u/i En anders zit er een knopje Numlock op je laptop waarmee je numeriek kan toetsen, of anders ALT-codes, maar die weet ik niet uit mijn hoofd. Als ik een streepje wil zoals é, dan toets ik eerst ' en dan de e, en voor è toets ik eerst ` en dan de e. Als ik de tijd tussen de weeën opmeet doe ik dat altijd minstens een uur. Voor alle nieuwelingen, ik had een tijdje geleden een woordenboek der juli 2007-mama's aangemaakt. Ik zal hem nog een keer plaatsen, dan weten jullie waar we het over hebben . Oja, en de algemene verslavind hier was/is IJS! Het juli 2007 mama woordenboek! Bosnegergevoel: Het beurse gevoel wat je in je muts hebt, oftewel dat je genomen bent door 10 bosnegers (of met je muts op een stang van een herenfiets geklapt bent) Bolliebroeken: positiebroeken tepelsientje: borstvoeding op zijn rotterdams : recht voor zijn raap zeggen aardbeien: vaak wordt daar echt het fruit mee bedoeld maar soms ook aambeien witte paard infectie: schimmelinfectie APK: afspraak bij verloskundige of gynaecoloog Freggel(hoofd): dan heb je het gevoel of je er als een freggel uitziet (voor vergelijkingen, zie http://www.freggel.nl/freggels_wie.htm) Streepjescode: straie op je buik/benen/billen/overal Mutsenprutser: verloskundige, gynaecoloog of huisarts Ontplofte egel: je muts na de bevalling Ikke nadat vanmorgen de weeën weer even weg waren voor een paar uur zijn ze nu weer terug, om de 10 minuten, was eerst een half uur. Zou het nu wel doorzetten? Ben benieuwd, maar ga er niet meer van uit want dan wordt ik niet weer teleurgesteld. Liefs, Tanya
Eveline Hier een link met de ALT-codes: http://www.pcuitleg.nl/word/alt_codes.html Dus eerst het knopje met numlock zoeken en dan de ALT-codes gebruiken.
En dit is berichtje nummer 1300, gaat goed zo. Zit alleen in het luchtledige te lullen nu . Is iedereen aan het voeden of aan het bevallen ?
nee hoor, je kletst niet in het luchtledige..ik lees met je mee Mijn eerste post hier trouwens. Ook ik ben aan het wachten... en vind het spannend om alle andere verhalen hiero te lezen.
En toch niet je laatste hè? Vertel eens wat meer over jezelf als je dat wilt, en je zwangerschap enzo. Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :^o [-( O , lijkt maar zo hihihi Liefs, Tanya
BOE! Goed, ik ga eens opzoeken waar ik ergens was en uitgebreid bijlezen. Jer is de eerste brief van Demelza aan het posten. Mijn meisje heeft net een kaart aan iemand geschreven. Demelza ligt op bed en ik lig lui op de bank met druiven op mijn schoot en een laptop. Vanavond weer visite dus ik ga even lekker rustig bijtanken. Dus... ik zoek op waar ik was en ik reageer. Ik ga geen megalang bericht meer maken maar reageer via quote op de stukjes waarop ik wil reageren! TOT ZO!
vertel eens wat meer over jezelf...hmm... *Tweety steekt hand uit* Hoi ik ben Tweety, alias Diana Ik ben 32 jaar en ik doe roadrunner na...miepmiep..zoefffff hehe sorrie, beetje melig Ik ben nu al 5 weken thuis, en sinds vorige week toch wel een beetje aan het wachten...kben het zat dat een kleine fysieke inspanning mij zo kan uitputtten, beetje jammer. Ik probeeer wel dagelijks even te fietsen, om toch nog wat beweging te krijgen zo. Even naar het dorp hiero fietsen, is nog geen 5 minuten hier vandaan. Een korte boodschap doen, maakt me dan ook niet uit wat, als ik maar ff een doel heb, en dan weer rchting huis, neerploffen op de bank. Zo ook vanmorgen, en tot mn verbazing helemaal geen last van onderbuik...terwijl ik dat voor kort wel had. Misschien ben ik smorgens op mn best...hahaha Mijn kindje ligt al helemaal vast in mn bekken en ja ook dat voel ik goed..vooral snachts bij het lopen naar de wc, lijkt wel of dan alle spieren ook stijf zijn...ik waggel dan echt. Mijn vriend maakte me gister al belachelijk door mn waggelloopje na te doen...ach hij bedoelt het humoristisch, en tis ook een scheet, maar ik wil helemaal niet waggelen! wat willen jullie verder van mij weten? vraag maar!
hihi, ben jij niet normaal dan? Ik zie jou daar al helemaal zitten met die handdoek. Hoe is de status nu? Nog steeds aan het lekken of is het aan het doorzetten?
Maar ik wens je wel zo'n spoedig herstel. Het is niet normaal hoe weinig ik vloei. En hoe snel ik alweer van alles kan en wil doen. En nog meer wens ik je net zo'n fantastisch hoopje mens toe als dat ik heb. Echt waar... Demelza is geweldig! Die was alles waard! Dat doe je goed... gewoon je gevoel volgen en niet wat hun willen. Dat zijn richtlijnen voor gemiddelde kindjes. En jouw kindje is niet gemiddeld... dat is een minimuts Fijn dat je jezelf weer een stuk beter voelt!
Ehh, woonplaats/provincie, hoe je de zwangerschap beleeft heb, of je prettige afwijkingen hebt ( ), thuis bevallen of ziekenhuis of medische indicatie, ehm ehm, huisdieren, hobby's, werk. Ja sorry ben gewoon nieuwsgierig en verveel me hihihi (en ben ook melig, maak er maar gebruik van want het kan zo weer omslaan... )
Ik woon in het Westland, ligt tussen Den Haag en Hoek van Holland in. Ik werk al jaren in de kinderopvang, op een verticale groep (van 0-4 jaar, 12 kindjes bij elkaar varierend in die leeftijd, per dag) Huisdieren: jaaa we hebben guppies en we zijn ze aan het kweken..alleeen dat wil nog niet zo vlotten... Ik wil in het ziekenhuis bevallen, wel gewoon thuis beginnen natuurlijk en dan als de weeen om de 3/4 minuten komen richting het ziekenhuis in Delft. Pff daar moet ik eigenlijk nog niet aan denken; t zal wel een hel-ritje worden denk... Dus er is geen medische indicatie voor hoor, de zwangerschap doorloop ik eigenlijk prima, ja alleen 2 weken trug op de ehbo afdeling beland door ineens opgezette getrombolyseerde aardbeien..dat wens ik ook niemand toe hoor; er werd in gesneden...en verdere details bespaar ik jullie Ik ben weer hersteld dus laat nu de kleine maar komen....