Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    hahahaha... ze bestaan nog, de echte juli mama's met die rare tik ;)

2. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

koeky: van harte gefeliciteerd met jullie minikoeky Rianne. Tjee, wat een uitputingsslag moet het geweest zijn!

Evelien: ik vloei nog altijd een heel klein beetje. Eerst leek het snel over te gaan, maar het blijft steeds aankwakkelen! Misschien doe ik ook wel gewoon te veel, ben niet iemand die snel gaat rusten, helaas....

Miep: hoe is het bij jou meid! Volgens mij ben je nu gewoon al aan het bevallen!

Tanya: en zet het nu door?

Welkom aan alle nieuwe die ik voorbij heb zien komen. Leuk dat jullie er nog ff bijkomen!

Ik ga nu Zoë eens uit bed gooien. Ze ligt al 4 uur te pitten en 3 uur mag, maar 4 uur moet! hihi......

twinny

3. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Pst... wij zijn hier allemaal al gestoord. Dus worden we ook graag door jou gestoord hoor ;)
    Dus als je wil inbreken dan mag dat altijd! Ik zie het nl. niet als inbreken maar als iemand met interesse in deze rare juli dames!

4. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    HOERA!
    Koekies met muisjes!
    Van harte met Rianne!
    Grappig... qua tij 1 uur eerder dan mijn meisje (jer had op de geboortekaartjes de tijd verkeerd neergezet), 1 cm langer en toch 25 gram lichter.

Geniet lekker van haar en laat je lekker in de watten leggen!
    KUS

(eigenlijk moeten we even de laatste bevallingslijst boven water toveren en Elma en Koekie erbij zetten. Vind dat Elma dit wel verdiend heeft)

5. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    *zwaai*
    Hoi! Weer een nieuwe! Welkom!

Hihi, het is echt tijd voor Hollandse nieuwe!
    Er komen er echt veel bij. Gezellig hoor!

6. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    koeky gefeliciteerd met Rianne.

7. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    het wordt hier tijd voor rommeltjes wil ik morgen bevallen. kom op beeb

8. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Mag ik brutaal zijn en vragen waar het probleem ligt?
    Informeer eens bij je verzekering. Vele verzekeringsmaatschappijen met extra paketten vergoeden tegenwoordig ook vaak een persoonlijk consult van een lactatiekundige bij jou thuis.
    Wedden dat die je ook goed op gang kan helpen. Het is het echt waard.
    Ik had het geluk dat de persoon bij wie ik de informatieavond over borstvoeding had, op maandag ook in het ziekenhuis werkt. Dus die heeft mij afgelopen maandag in het ziekenhuis heel erg goed geholpen. En ik weet dat ik bij een dip haar zeker om raad vraag. Ook als ik het zelf moet betalen. Want die blikken kunstvoeding kosten ook geld. Dus vind ik dat ik in borstvoeding ook mag investeren!

KUS

9. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ehm... rusten?
    Dat doe ik ook niet.
    Ik denk ook dat ik af en toe na zal blijven vloeien. Maar het is dus in ieder geval niet dat ik hier ernstig bloed.

En mijn grote nachtmerrie... uitscheuren, dat is dus ook niet gebeurd.
    Dus wellicht hebben Jer en ik wel al heel snel al weer hele hevige sexpartijen ;)

10. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    HELEMAAL BIJ! (leugenaar... je moet het hele stuk van vrijdagavond 13 juli tot je dinsdag hier weer ging posten nog lezen!)

Oke... voor nu ben ik bij.

Net lagen kruimeltje (zo noem ik haar tegenwoordig vaak) en Jer heerlijk op de bank te slapen. Ik heb er mooie foto's van gemaakt, zal ze straks posten.

11. Irena

Irena Actief lid

Apr 15, 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Nou een laptop heb ik niet, maar gelukkig is ook bij mij mijn man thuis de eerste tijd. Goed idee om niet zodra je thuis bent weer bezoek over de vloer te hebben!

Ik moet een KS omdat ons Kindje heel erg dwars is (letterlijk) ;) Hoofdje onder mijn hart, kontje en soms ook beentje in mijn rechterzij (of ze sabbelt op dat beentje, wàt een yogi), één beentje bungelt in mijn bekken. Soms gaat ze even 'rechtop zitten' maar dan ligt ze dus in stuit. Beide is niet echt handig qua bevallen. Ze ligt al zo sinds de 20e week en we hadden al snel besloten dat we in ieder geval niet voor een stuitbevalling zouden gaan, daar hadden we teveel negatieve dingen over gelezen en gehoord. Nu ze dwars ligt hebben we die keus helemaal niet hoeven maken. Bijkomend voordeel: door mijn jarenlange gewrichtsklachten was een 'gewone' bevalling sowieso heel onzeker voor mij geweest. Nu weet ik tenminste een beetje wat ik kan verwachten...

En het wordt een ruggeprik. En ik had inderdaad aan de rugbyhouding gedacht, maar me niet gerealiseerd dat je dan misschien minder oogcontact hebt. Toch denk ik dat op mijn zij niet zal lukken (was altijd al een slechte houding voor mij) en zitten zal idd wel te pijnlijk zijn eerst.

12. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Rugbyhouding kan wel hoor. Is op zich geen probleem. En vooral in het begin dan is het contact toch wat minder. Ukkie heeft het al zwaar genoeg met zuigen, slikken, doorademen en niet in slaap vallen. Tenminste... mijn dame heeft vaak nog de oogjes dicht met het voeden. Maar als ze open zijn.... zwijmel!

Had ik al verteld dat ik verliefd ben op mijn meisje?

13. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ik ben gestopt met vloeien na dikke 3 weken (kan zelfs tot 6 weken na de bevalling duren heb ik gelezen)
    Rusten? Wat is dat, heb ik zelfs na de keizersnee in het ziekenhuis geen behoefte aan gehad

Zodra bloeden is gestopt mag je dan weer sex hebben?

14. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ow ja....
    wat is het minst leuke van borstvoeding?
    Ik vind toch wel die lekkende borsten als ik naar haar kijk als ik haar niet voed of als ik haar hoor huilen.

15. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Voor de nieuwe mama's: van harte!

Hier even wat minder tijd om te posten nu de kraamhulp weg is, de visite op gang komt en ik weinig nachtrust heb.
    Mijn borsten doen zeer van de stuwing, mijn tepels van de eindeloze behoefte van zoonlief om te drinken en ik ben moe door de nachten die allemaal erg kort duren.
    Verder geniet ik wel met volle teugen van mijn zoon en dochter. Vandaag het eerste leuke uitstapje gehad (daarvoor alleen naar het ziekenhuis, dus dat was minder leuk). Lekker met het mooie weer naar de speeltuin gewandeld. Dochter kon zich even lekker laten gaan, wij weer eens even buiten en Siebe voor het eerst in zijn wagen... Fijn dat het echte leven weer is begonnen na de kraamweek.

Sorry dat ik verder nergens op reageer (moet geloof ik 300 bladzijden bijlezen!)...

16. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Mag ik ook zo brutaal zijn en datzelfde vragen (dus waar het probleem ligt)? Ik worstel ook een beetje met het voeden dus misschien kunnen we elkaar helpen, Sterrekind?

17. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Is het jullie ook opgevallen dat Tanya al even stil is? Of heb ik iets gemist. Hoop zo voor haar dat het nu echt menens is.

18. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Kheb nog geen sms van haar gehad dus kan nog van alles aan de hand zijn... Maar ik ga zo slapen dus verwacht geen nachtelijke updates van me ;)

(Maar eerst nog maar even een potje janken...)

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Lekker slapen Lexi!
    Hoop voor je dat Elin zich vannacht koest houdt en jij even lekker uit kan rusten.

20. Kriss

Kriss Lid

Jul 19, 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Daar ben ik weer!
    Gezellig bij mijn schoon-ouders en -zusje koffie gedronken en gegeten.
    Hoefde ik lekker zelf geen eten te koken. Enne .... ze willen me altijd verwennen, dus maken altijd dingen die ik heel erg lekker vind ;)
    Kan ik wel waarderen!

Ben ook benieuwd hoe het bij Tantan is, heb de afgelopen weken zoveel zielige, en pittige dingen over haar/door haar gelezen. Hoop dat het inderdaad nu doorzet.

Ook van Loltsje heb ik nog niets gelezen of heb ik daar overheen gelezen?

Share This Page