Ik kan ook nog wel wat meer van mezelf vertellen. De hele zwangerschap gaat enorm goed. Meteen vanaf het begin. Ben niet misselijk geweest, steeds heel goed geslapen, tot vorige week dus. Was de enige op zwangerschapsgym die geen opgezwollen benen had daar ben ik wel heel blij mee. Ben ook niet echt veel gegroeid, alleen mijn buik is dikker geworden echt in een bolletje naar voren. Als je foto's ziet van mij op mijn rug gezien kun je niet zien dat ik zwanger ben. Ik voel me dus heel erg goed. Het is gewoon dat ik vooral het actief bezig zijn zo enorm mis. Fitnessen, spinning, mountainbiken en bovenal motorrijden. Dat mis ik echt enorm! ](*,) Maar ja, ik ga verder niet klagen, ik heb juist weer een heel goed humeur.
Bij mij braken de vliezen en daarna heb ik niet meer gelekt. Ik heb het bed verschoond, schoon broekje aangetrokken en geen drup meer gezien. Pas uren later maar toen zat ik dik in de ontsluitingsweeën.
Oh, zie je wel, dat kan dus wel. Dat je daarna helemaal droog bent. Nou ja, bij mij zijn er daarna helemaal geen weeen of zo gekomen. En de gyn zei dat het echt geen vruchtwater was, dus ik geloof het maar. Ben nu toch al weer twee dagen verder en Kindje dobbert nog vrolijk in mijn buik rond.
*Check album* Hier is ze 1 dagje oud, serieuze blik. Want ze had er totaal geen zin in en eigenlijk alleen maar honger.
Oke ik ben weer bij! Koeky gefeliciteerd met jullie dochter Rianne! Wat een mooie foto in bad! Elma gefeliciteerd met jullie zoon Brennan. (ik ken de naam brennan alleen als achternaam van dokter Brennan uit Bones ) Ik vind het wel echt een stoere naam, ik hou daar wel van. Kraamtranen: in het ziekenhuis kon ik regelmatig even huilen. Meestal omdat ik het zo zielig voor Nicci vond hoe ze in de couveuse lag. Maar ook als ik andere moeders zag/hoorde huilen ging ik helemaal meedoen. Sinds ik thuis ben zijn de tranen weg gebleven en heerst er een gelukzalig gevoel! Gelukkig ook geen onzekerheden t.a.v. de verzorging etc. Ik ben hier wel blij mee! Welkom aan de nieuwe meiden! Gezellig! Nicci update: (voor de geïnterreseerden) vandaag 2570 gram en 45 cm! Kinderarts helemaal tevreden! Ze heeft 2 keer per dag een wakker uurtje en kan dan heerlijk de wereld inkijken! Echt gaaf! Ze kijkt voornamelijk nog over ons heen maar zo nu en dan maakt ze oogcontact. Ik ben zo verliefd! Koosnaampjes: Eveline schreef dat ze Demelza vaak kruimeltje noemt. Wat zijn jullie koosnaampjes voor de hummels? Ik gebruik heel vaak het woord poppetje. Komt omdat ze ook zo'n poppetje is! En ik zeg vaak 'patatje'. Daar wil ik vanaf! Het komt van 'schatje patatje' maar is weinig charmant! Haha!
Oooh nog meer: Gisteren zijn we naar Drenthe gereden, een ritje van 2 uur. Normaal blijven we slapen maar dat vonden we nu nog niet handig. Mevrouw heeft het zo goed gedaan! Ze heeft voor het eerst haar overgrootmoeder ontmoet en de rest van de familie ook verblijd met haar aanwezigheid. Mama kon tussendoor even naar de kapper terwijl haar tante haar lekker knuffelde! We vertrokken veel later dan gepland en ik had een flesje mm mee voor in de auto want we verwachtten haar al snel, maar nee hoor, tot thuis aan toe geslapen! Gelukkig mag er 6 uur tussen de voedingen in zitten als ze zelf niet komt. Wat denken jullie hiervan: Vanmiddag til ik Nicci uit de kinderwagen om haar in de maxi cosi te doen komt er een stel aan: "Ooooh wat klein! Hoe oud?" Wij: "4 weken". Wat blijkt; hun baby was ook 4 weken en hing in de baby bjorn buikdrager. vertelde die man meteen heel trots dat ze zich al omdraait! Van rug naar buik! Dat kan toch niet? Ik geloofde er helemaal geen zak van!
koos naampje voor mijn meisje...ik noem haar knorretje of siesje.. waarom ik heb geen idee, is iets wat ik al zeg vanaf dag 1..alle nieuwe mama,s HARTELIJK GEFELICITEERD...het genieten kan beginnen.. stop jullie kindjes toe met veeeeeeeeeeel liefdes vitamines
Hey meiden, Ik ben er weer; al is het kort. We zijn weer thuis. Helaas moest ik de bevalling in het ziekenhuis afmaken. Zodra ik weer normaal kan zitten zal ik het hele verhaal vertellen. Alles gaat verder goed, ook met Brennan.... Ik heb nu dus ook nog niets bijgelezen en alleen mezelf in de lijst toegevoegd. Ik kom snel weer online om bij te lezen en meer mensen aan de lijst toe te voegen.. ik meende gelezen te hebben dat Koeky ook is bevallen? Tot snel, Liefs Elma BEVALLINGSLIJST! BEVALLEN Naam (leeftijd) --> naam kindje geb. datum aantal weken gewicht lengte hoeveelste kindje ~ bijzonderheden 1.Sonya (29) --> Chedella ~ geboren: 1 mei 2007 ~ 28w4d ~ gew: 1250 gr. ~ lengte: ~ 1e kindje ~ bijz: veel te vroeg; 1 juli naar huis!! 2.Jekkia (31) --> Raven ~ geboren: 31 mei 2007 ~ 32w6d ~ gew: 1850 gr. ~ lengte: ~ 1e kindje ~ bijz: keizersnede 3.Alina --> onbekend ~ geboren: 7 juni 2007 ~ 34w3d ~ gew: ? ~ lengte: ~ 1e kindje ~ bijz. keizersnede, 5 wk. te vroeg 4.Kirby (24) --> Ana-Lucia Yvonne ~ geboren: 15 juni 2007 ~ ...w ~ gew: 3070 gr. ~ lengte: 50 cm. ~ 2e kindje 5.Jaquelien (25) --> Harrie ~ geboren: 19 juni 2007 ~ 36w4d ~ gew.: 3250 gr. ~ lengte: 50 cm ~ 1e kindje 6.Sjaantje (23) --> Jelle ~ geboren: 20 juni 2007 ~ 38w ~ gew: 3332 gr. ~ lengte: 48 cm. ~ 1e kindje ~ bijz: snelle bevalling 7.Beebie/Chantal (28 ) --> Jayden Nicole = Nicci ~ geboren 20 juni 2007 ~ 37w5d ~ gew: 1860 gr. ~ lengte: 40 cm. ~ 1e kindje ~ bijz. thuis bevalling, dysmatuur, couveuse 8.Lexi/Sigrid (33) --> Elin Rebecca ~ geboren: 21 juni 2007 ~ 37w ~ gew: 2815 gr. ~ lengte: 47 cm. ~ 1e kindje ~bijz: zeer snelle bevalling 9.Twinny (33) --> Zoë ~ geboren: 26 juni 2007 ~ 38w6d ~ gew. 2805 gr. ~ lengte: 48 cm. ~ 1e kindje ~ bijz: keizersnede 10.Pinkpuma/Astrid (?) --> Rick ~ geboren: 3 juli 2007 ~ 39w3d ~ gew: 4500 gram ~ lengte: ~ 1e kindje 11.Sterrekind/Esther (31) --> Lieve ~ geboren: 4 juli 2007 ~ 40w2d ~ gew: 3970 gr. ~ lengte: 52 cm. ~ 2e kindje ~ bijz: ingeleid, maar toch keizersnede 12.Vissie (29) --> Jeroen ~ geboren: 5 juli 2007 ~ 38w2d ~ gew: 3330 gr. ~ lengte: 48 cm. ~ 1e kindje ~ bijz: keizersnede 13.Marilyn (26) --> Sienna Lois Dayenne ~ geboren: 5 juli 2007 ~ 39w2d ~ gew: ~ lengte: ~ 1e kindje 14.Marloes22 (22) --> Joey Dylano Jason ~ geboren: 7 juli 2007 ~ 39w4d ~ gew: 3000 gr. ~ lengte: 45 cm. ~ 1e kindje 15.Jody (27) --> Mick ~ geboren: 8 juli 2007 ~ 39w ~ gew: 3480 gr. ~ lengte: 51 cm. ~ 1e kindje 16.Pienie (27) --> Siebe ~ geboren: 10 juli 2007 ~ 40w2d ~ gew: 4000 gr. ~ lengte: ~ 2e kindje ~ bijz: thuis bevallen 17.Kar76/Karlijn (31) --> Sverre ~ geboren: 11 juli 2007 ~ 40w6d ~ gew: 3655 gr. ~ lengte: 48 cm. ~ 1e kindje 18.Kimkivits/Kim (22) --> Aidan Quinn ~ geboren 11 juli 2007 ~ 40w4d ~ gew: 4120 gr. ~lengte: 54 cm. ~ 1e kindje ~ bijz: zware bevalling 19.Kaartje/Caro (30) --> Lois Elisa ~ geboren: 11 juli 2007 ~ 40w6d ~ gew: 3400 gr. ~ lengte: 50 cm. ~ 1e kindje ~ bijz: thuis bevalling 20.Landa78/Jolanda (25) --> Bente ~ geboren: 13 juli 2007 ~ 39w4d ~ gew: 3160 gr. ~ lengte: 48 cm. ~ 1e kindje 21.Zanoni (27) --> Elise Nathalia = Elise ~ geboren: 13 juli 2007 ~ 41w1d ~ gew: 2920 gr. ~ lengte: 48 cm. ~ 1e kindje 22.Evelieveling/Eveline (33) --> Guilietta Demelza = Demelza ~ geboren: 14 juli 2007 ~ 40w3d ~ gew: 3130 gr. ~ lengte: 48 cm. ~ 1e kindje ~ bijz: keizersnede na uitputtende slag qua normale bevalling; geeft bv. 23.Lma/Elma (24) --> Brennan Noah ~ geboren: 18 juli 2007 ~ 39w6d ~ gew: 3560 gr. ~ lengte: 52 cm. ~ 1e kindje ~ bijz: vacuum Geboren: 12 meisjes en 11 jongens UITGEREKEND Naam (leeftijd) geslacht kindje - uitgerekend - hoeveelste kindje bijzonderheden 1. Babylicious (?) meisje 07-07-2007 1e kindje 2. Koeky/Sandra (26) meisje 08-07-2007 1e kindje 3. Ana/Janneke (38 ) meisje 09-07-2007 1e kindje 4. Koekensopie/Gwen (31) jongen 10-07-2007 3e kindje 5. Tantan/Tanya (30) surprise 11-07-2007 1e kindje bijz: inleiden 2x mislukt 6. Mona (34) surprise 11-07-2007 1e kindje 7. Adine (37) surprise 12-07-2007 1e kindje al bevallen?? 8. Mesaana (35) meisje 12-07-2007 1e kindje 9. Kieteltje/ (27) jongen 13-07-2007 1e kindje 10. TomenJerry/Wietske (26) geheim 15-07-2007 2e kindje 11. Femke J (29) surprise 16-07-2007 1e kindje 12. Loltsje82 (25) surprise 19-07-2007 1e kindje 13. Niva/Mirjam (26) surprise 20-07-2007 1e kindje 14. Monique27/Monique (32) geheim 22-07-2007 1e kindje 15. Peeetje/Petra (28 ) jongen 24-07-2007 2e kindje 16. Irena (28 ) meisje 30-07-2007 1e kindje bijz: dwarsligger; keizersnede op 25 juli 17. MelanieM/Melanie (33) jongen 31-07-2007 4e kindje 18. Marloes80/Marloes (26) jongen 31-07-2007 1e kindje Verwacht: 5 meisjes, 5 jongens, 2 geheim, 6 surprise
Ik meen ergens iets te hebben opgevangen dat Ana morgen ingeleid wordt? Indien dit zo is... STERKTE EN SUCCES ANA! Denk aan je! KUS
Ik ben echt benieuwd welke baby de volgende wordt! Krijgen we een 20-07-2007 baby? Ik hoop het wel! En die foto van Raven! Hoe lief is dat?!
Dames, ik ben er nog en nog steeds zwanger en nog steeds niet aan het bevallen/ Ik had geen zin om jullie weer lastig te vallen met mijn verhaal over dat de weeën weer eens gestopt waren... Ik was zo pissig op mezelf dat ik flink ben gaan poetsen, de badkamer, de kinderkamer even een doekje doorgehaald, de slaapkamer. En rpompt begonnen ze weer. Morgen ga ik de poli gynaecologie bellen, kijken of ik morgen al terecht kan ipv maandag, want dit gaat gewoon zo niet langer. Is niet goed voor mijn koppie... Ze moeten maar eens ingrijpen vind ik. (heb ik er jullie toch weer mee lastig gevallen... ) Volgens mij is Ana bezig met bevallen! Ik had haar vanmorgen een PBtje gestuurd en die heeft ze nog niet gelezen. En de laatste dagen meldde ze zich wel even 's avonds. Zou al dat traplopen toch nog geholpen hebben? Ik hoop het voor haar, scheelt haar weer een inleiding! Heeft ze een SMS-buddy of niet? Enne klopt Eveline, dat ze morgen ingeleid zou worden! Ik ga zo mijn (warme) melk opdrinken en maar weer eens naar bed, kijken of het doorzet nu of dat mijn vliezen eens willen breken! Liefs, Tanya
Zo ben ik ook weer.. Hebben we al nieuws van Miep? Tanya: heb je nog een beetje uit kunnen rusten of had je nog meer onregelmatige weëen vandaag? Kriss en Diana: welkom hier Kar76: wat heb jij toch een lieve vader. En niemand neemt het je kwalijk als je het hier op het forum ff wat rustiger aandoet. Kan het wel begrijpen als je zegt, dat je gewoon je eigen ervaring op wilt doen. Hypermobiliteit: mijn oudste zoon heeft hypermobiele platvoeten. Dat betekend dat hij binnen no-time zijn schonen scheef naar binnen loopt, maar dat is verder niet erg. Hoeft dus geeen steunzolen o.i.d. En, de beste trapezespringers van de wereld hebben allemaal zulke voeten Koeky: gefeliciteerd met jullie dochter Rianne! Wat kijkt ze lief uit haar oogjes in die emmer.. Beebie: het verhaal van die 4 weken oude baby lijkt me sterk. Zal ie niet 4 maanden bedoelen? En een baby van 4 weken al in een draagzak is ook niet goed voor het ruggetje. Elma: wat ben je alweer snel online...gekkie Ga van je kleintje genieten! Koosnaampjes: hadden er een heleboel, maar overgebleven zijn dus uiteindelijk: voor Maura: Hexe voor Myron: Iron-Myron voor Meallán: Smurf (en als ik tegen hem zeg: Wat ben jij? dan zegt hij: Süßer Kleiner) En verder: Stinkebär, Höpsemöps, Zwerg... Jekkia, wat schattig je kleine meid in zo'n lief jurkje
Oh Tanya, je bent dus flink bezig geweest. Hopelijk de laatste grote schoonmaak nu en is het bellen morgen niet meer nodig!
lief van je...hier gaat alles zijn gangetje...chedella is een erg rustig en lief meisje.. ze weegt nu 3220 gram/ ze krijgt 5 keer per dag flesje en nog 2 keer bv. verder is ze al met tijden heel erg wakker en kan ze rustig om zich heen kijken.. maar bij jou..pffffffffffff wil niet echt opschietyen wat zal dat balen zijn he.. hou je het nog wel een beetje vol....
Dit is niet lastigvallen hoor! Dit is precies waarom dit forum er is! De leuke en de minder leuke dingen kunnen delen! Sterkte meid! Ik ben het met je eens dat ze nu wel wat meer actie mogen ondernemen. Maar ja, dat denken 'we' al heel lang hier met z'n allen!
Goed dat ze het nu zo goed doet! En alweer 3230 gram! Gaat de goede kant op! Wanneer was jij ook alweer officieel uitgerekend? Is die datum al voorbij en vond je dat niet raar? Ik hou het niet echt meer vol, vandaar dat ik morgen al ga proberen om naar de poli te gaan ipv maandag. Marc blijft maar zeggen dat het nog voor even is, maar ja, hij loopt er niet mee. Ik snap hem ook wel hoor, het is nog maar even, maar nu weet ik helemaal niets wanneer ze ukkie uiteindelijk laten komen, ik bedoel tot wanneer ik door moet blijven lopen maximaal. En van dat voorwerk wordt ik ook heel onzeker en gek. Daarom heb ik liever dat mijn vliezen breken, pas dán heb ik zekerheid. Liefs, Tanya
Nou ik heb het kind gezien, die was echt 4 weekjes. En wij hebben ook die draagzak, maar daar komt Nicci echt nog niet in. Lijkt me ook echt niet goed! Net als de hele dag in een maxi cosi zitten! Ook niet goed! Ik moet zeggen dat ze beide ouders van dit 4 weken oude omdraaiende meisje er niet heel snugger uitzagen. Maar ja, dat hoeft ook niets te zeggen. Ik begrijp alleen niet waarom mensen dat soort dingen zouden verzinnen. Wat heb je er nou aan als mensen denken dat je kind zich kan omdraaien met 4 weken?!
kan ik me echt voorstellen ja...het wachten duurt nu echt te lang...en al die mensen die zeggen nog eventjes....ja die hebben makkelijk praten...jij zit er mee.. heel veel sterkte meid.. nou ik was eigelijk morgen de 20 uitgeteld.. heb al heel de dag een raar gevoel in mijn buik... ik weet ook niet waarom...maar als ik naar mijn meisje kijk ben ik dolgelukkig en als ik terug denk aan allels wat ze heeft moeten doorstaan kan ik wel janken. zucht.... het is ook nooit goed he!