Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Ach ja, van die opschepper zul je altijd tegen blijven komen..

Wat? is die van jouw nog niet zindelijk? Die van mij was het al met een jaar!
    Wat? Kan die van jouw nog niet lezen? Die van mij leest al de krant!
    Wat? Fietst die nog niet zonder zijwieltjes? Nou wij hadden ze niet eens nodig...

Je snapt wat ik bedoel, he?

2. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    de volgende keer als je ze tegenkomt moet je er nog een schepje boven op doen?

Hoe bedoel je omdraaien? Ze heeft zich gisteren voor het eerst aan de tafel omhoog getrokken en ging staan.. ;)

3. Niet meer actief

Elma, scheelt je weer zoeken. Ik heb hier de missende info voor je van de dames die al bevallen zijn:

Adine dochter Marleen, 24 juni 2007
    Peetje bevallen 13 juli (mag ze zelf vertellen)
    Koeky Dochter Rianne, 17 juli 2007, bevalling 32 uur, 49 cm lang, 3105 gram

4. Niet meer actief

Dames, mijnmelk is op dus ik ga slapen. Welterusten voor iedereen en veel sterkte voor diegene die moeten gaan bevallen!

Liefs, Tanya

5. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Slaap lekker!
    Enne.. First thing tomorrow morning: BELLEN!
    Laat je niet afwijzen.. Desnoods stampij maken op z'n Rotterdams, maar zo kan het echt niet langer!

6. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Ana! Ook van mij veel succes gewenst voor morgen!

7. Niet meer actief

Môgge,

*kopieert berichtje van maandag en woensdagochtend...*

Ik ben wakker geworden van de weeën. Ik naar de WC, vind ik allemaal grote klodders slijm in mijn inlegkruisje. Zouden dat de laatste restjes slijmprop zijn? Ik dacht dat alles al weggewroet was door de vele inwendige onderzoeken, blijkbaar dus niet. Net een grote boodschap gedaan, en nu zit ik dus even beneden, kijken wat het doet. En om te kijken of er bericht was van Loltsje en Ana, nee dus. Hè, was zo benieuwd. Ik ben ook heel erg benieuwd hoe het met Femke is en of dat homeopatisch middeltje aangeslagen is...

Dames, vandaag is een mooie dag om te bevallen (het wordt toch pokkeweer, dus kunnen we beter "iets nuttigs" doen toch vandaag?)

Liefs, Tanya

8. Kriss

Kriss Lid

Jul 19, 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

Ja dat vind ik ook, is een goede dag om te bevallen.
    Ik heb gisteravond van 11 tot 3 uur wakker gelegen met -ongi- krampen. Mijn hele buik trok strak. Was net een bergje om Kindje heen, heel gek. Je zag echt een spits torentje op mijn buik staan en was een rot gevoel.
    Om 3 uur hield ik het niet meer, was niet regelmatig, maar ik wilde rondlopen en wat eten.
    Want ik verging van de honger. En toen ik dus beneden was en rond ging lopen en een boterham eten, waren de krampen weg! AAARGH!

Dus daarna heb ik weer geslapen, gelukkig.
    Dat ik nu zo vroeg uit bed ben komt omdat ik de wekker gezet had.
    Ga zo met mijn buurvrouw en haar kindje -5 maanden- hier in Grave in het centrum de lopers van de Nijmeegse Vierdaagse aanmoedigen.
    Ben dit jaar voor het eerst thuis tijdens de Vierdaagse, ja dan moet ik het feest ook eens meemaken toch?!

9. Kriss

Kriss Lid

Jul 19, 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Tan tan: hoop echt dat het bij jou wat oplevert vandaag dat je zo hard gepoetst en geschrobt hebt!
    En inderdaad anders flink bellen en eisen stellen!

10. Kriss

Kriss Lid

Jul 19, 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Jaa hooor, hebben wij weer! :(

Even uitleggen: mijn ouders + rest van familie woont in Friesland. Is 2 uur en kwartier rijden hier vandaan. Dus mijn ouders zijn niet op vakantie gegaan naar het buitenland, maar zijn gisteren - toen de bouwvak begon- naar een camping gegaan hier in de buurt.
    Zijn ze toch op vakantie en dicht in de buurt zodat ze vaak Kindje kunnen komen bewonderen.

Hoor ik net op het nieuws op de radio dat juist op deze camping, vanochtend door een campinggast, een dode man uit de Waal is gehaald.
    Zal zo direct eens met mijn ouders bellen, mijn vader kennende is die altijd erg vroeg wakker. Die zou die man best gespot kunnen hebben.
    Zal wel een en al actie zijn op die camping. Moet niet: hier moet de actie zijn. ... Bij Kriss .... in haar buik ;)

11. Irena

Irena Actief lid

Apr 15, 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Well, goedemorgen iedereen.
    Oeh, benieuwd of er nog iemand (aan het) bevallen is. Tantan, ik zou ook stampij gaan maken bij de gyn, dit doorlopen is niet goed voor je. Mentaal erg zwaar, al vind ik je su-per-flink! :thumup:

Nieuwelingen Kriss en Diana: van hàrte welkom. Kriss, dat klinkt niet als een tof begin van de vakantie voor je ouders. Brrr, dode mannen in het water. Dat kan er ook nog wel bij...

Hier is het toch al zo een rare nacht geweest... Ik heb allemaal hele freaky nachtmerries over Kindje gehad! Veel over gewroet van monsters met messen en pinnen enzo in mijn buik en mijn kindje en dan haar zielige stuiptrekkinkjes... :cry: Misschien begin ik hem nu toch te knijpen voor die KS :cry: Mijn man was wel heel lief, maar ik ben nu nòg van slag, zo echt waren die nachtmerries...

12. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    goede morgen allemaal weer
    een nieuwe frisse dag...
    gisteravond zat ik er compleet doorheen. Ik ben het zoo zat aan het worden...kan weinig meer, kom weinig buiten, fysieke inspanning put me volledig uit, erg frustrerend. Gisteravond heel wat tranen erom gelaten met asl gevolg dat ik er nu uit zie alsof er een vrachtwagen over mn gezicht is gereden..
    Het thuis zitten ben ik zat. Alleen zijn ben ik zat.
    Heeft er iemand goede afleidingstips? Het hangen aan buro met pc gaat me ook steeds meer tegen staan...kortom ik voel me ...K*T

Gelukkig staat mn vriend ook wel voor me klaar hoor maar ja hij heeft zn werk overdags...

we hebben gisteravond/vanacht dan ook besloten om vanmiddag, als hij vrij is, iets gezelligs te gaan doen, met als afsluiting lekker bunkeren bij de MAC. :)

maar kom maar op met de afleidingstips...zal je net zien blijft de kleine nog 3 weken binnen zitten..hmm..damn

13. Irena

Irena Actief lid

Apr 15, 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Goedemorgen Diana! Tips zei je? Ik ben nu bezig met een plakboek over de zwangerschap. Best leuk als afsluiting van deze periode, en voor later natuurlijk. Misschien ook iets voor jou?
    Ik maak er btw een echt 'scrapbook' van, dus ik ben gelijk ook lekker aan het knippen en plakken. ;)

14. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Goeiemorgen mag ik ff gillen. weer geen beeb ahhhhh this ook nog veeelste rustig dus zal wel weer niks worden vandaag. pfff ben het zat. Ana voor jou ook al lees je het niet succes hopelijk is ukkie al geboren maar dat zal nog wel niet.
    koosnaam van Eva is Uckie duck hoezo geen idee, kwam mijn ma mee en was wel lief. nou ga ff verder kijken

15. Niet meer actief

Heb net de poli gynaecologie gebeld. Ze zat eerst tegen te sputteren van vakantietijd, maar 2 gyns, hartstikke druk. Ik zo van ja maar ik dacht ik probeer het even, nee heb ik ja kan ik krijgen, heeft er niemand afgebeld, ik loop zo lang overtijd en heb nogal wat vragen. En wat bleek, om 15 uur vanmiddag had er iemand afgebeld bij de gyn die ik maandag ook zou hebben. Ze wist mijn meisjesnaam (ondanks dat ik die niet gezegd heb, volgens mij ben ik berucht en beroemd daar, oeps!). Dus vanmiddag kan ik al terecht bij de gyn. En dan maandag weer want die afspraak heeft ze gewoon laten staan, omdat ik dan ook een CTG-afspraak had. Dus dat is weer een extra meevaller toch? Ik ga zo eens alles lekker op papier zetten, waar ik nu tegenaan loop en hoe ik me voel en wat nu precies de afspraken zijn enzo. En ik denk dat ik vanmiddag ook wel weer een inwendig onderzoek krijg dus zoals Femke gisteren zo mooi zei, ik moet ook even wat frisser rond de pisser zijn hihihi.

Diana Tips heb ik niet echt voor je, ik ben juist nu veel achter de PC te vinden. En dan met name hier, beetje paint shop pro-en (fotobewerken, kan ik heel lang zoet mee zijn) en stompzinninge spelletjes spelen op internet. Ik heb ook lijstjes met Things-to-do na de geboorte voor Marc gemaakt, wanneer hij wat moet regelen (zoals bv verzekeringen, DELA, gemeentehuis, huisarts, dat soort dingen) compleet met adressen, telefoonnummers, openingstijden en polisnummers enzo. En ook nog een lijstje met belangrijke telefoonnummers die hij moet bellen als ik bevallen ben, want ik denk dat Marc dan van de zenuwen niet meer weet hoe hij in zijn adresboek van zijn telefoon moet komen. Voorheen heb ik heel veel gefreubeld. Zo heb ik dat schilderij wat in mijn album staat zelf gemaakt,de kraamcadeautjes, ik heb wasknijpertjes beschilderd en beplakt voor de geboortkaartjes, heb kledinghangertjes versierd voor ukkies kleertjes, heb het geboortebord zelf gemaakt, ehm naaien op de naaimachine doe ik ook, heb met de hand een stuk of 4 badcapes en omslagdoeken gemaakt en extra kaartjes voor bij de geboortekaartjes vanwege de hond. Die zal ik eens hieronder showen. Is in dezelfde kleur en lettertype als het echte kaartje. Ook heb ik stickers gemaakt die achter op de enveloppen komen.

Kaartje van Tygo wat bij het geboortekaartje komt:

Liefs, Tanya

16. Niet meer actief

Ja hoor meid, gil maar lekker!

17. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    We lopen nog maar ff verder met zijn 2en vooraan he Tan wordt echt gek hier ben het zooo zat

18. Niet meer actief

Heb jij eigenlijk al iets van een afspraak staan van als-ie-er-nu-niet-is-dan? Ik bedoel dan qua inleiden ofzo. Misschien dat je daar dan een beetje naar toe kan leven. Ik hoop die vanmiddag te krijgen, want ik weet nog helemaal niets

19. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    krijg dinsdag datum te horen ga een beetje van eind volgende week uit op zijn laatst begin dan die week maar dan ben ik al de 42 week gepasseert

20. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ik snap zowiezo niet dat ze jou nog laten doorlopen. kom op zeg je hebt nu wel genoeg gehad. ze zullen heus wel vaker vrouwen met jou verleden hebben gehad. dus kunnen ze lijkt mij jou heus wel helpen.

Share This Page