Oh Oh Oh, ik keek net op buienradar en daar wordt een mens ook niet vrolijk van... Ik wilde weer aan de buuf vragen of ze Tygo uit wilde laten straks maar ik denk dat ik het maar zelf doe, kan haar moeilijk in heel slecht weer naar buiten sturen toch, voel ik me meteen zo schuldig... Kennen jullie die reclame van een paar jaar geleden van Merci? Dat 2 oudere mensen een chocoladekleurige labrador uitlaten voor een hoogzwangere vrouw en dat die hond zo stuitert van enthousiasme en die mensen zowat omver trekt. En dan geeft die hoogzwangere vrouw een doos Merci als bedankje? Same here, ik ga ook maar Merci kopen denk ik hihihi
Dat is het nadeel dat je 42 weken grens net in het weekend valt. Gelukkig valt hij bij mij midden in de week (woensdag). Toch eigenlijk belachelijk hè, dat ze daar van te voren geen afspraken over maken, wij lopen er maar mooi mee!
pcies. being me nu ook echt af te vragen hoe groot uk zal zijn. volgens mij een reuze baby vergeleken met Eva die was nog geen 3 kg.
Voor de dames die overtijd lopen, hoe is het met jullie stoelgang? Die van mij maakt overuren deze week, pfff....
Daar ben ik ook heel beneiuwd naar hoe groot die van ons nu is. Ze hebben hem bij 38 weken geschat op 3600 gram (dwz als hij 40 weken zou zijn).
nou ik niet zit helemaal verstopt. maar heb zowiezo altijd moeilijke stoelgang na de bevalling van Eva was dat een heel stuk beter maar naarmate deze zwangerschap verliep werdt weer minder. maar moet zeggen met Eva viel ik soms bijna flauw van de pijn om naar tiolet te gaan zo erg verstopt. kan het nu nog wel zonder laxeermiddelen af.
Hoi Tweety, ik heb het zelfde probleem. Baal ook erg van het alleen thuiszitten. Dus ik probeer wel echt dingen te plannen en heel pontificaal op de kalender te zetten. Dus maandagmiddag schoonzusje hier koffie leuten, zwemmen, de intocht van de vierdaagse vanochtend hier, enz. Door het zo duidelijk op de kalender te schrijven kan ik er naar uit kijken en dan trek ik me daar weer aan op. Wij hebben voor komende week ook wat dingetjes gepland voor als Kindje er nog niet is: een avondje naar de film gaan. En wat mij ook leuk lijkt om te doen is midgetgolfen. Dat is lichamelijk volgens mij niet zo zwaar, maar dan ben je toch gezellig bezig. Verder hebben we voor morgen afgesproken dat als er nog niets loos is, we een nachtje een hotelletje gaan doen, hier zo'n 45 minuten vandaan op de Veluwe. Dan zijn we er toch lekker uit. Fietsen in de bossen, uit eten, Gezellig uitgebreid ontbijten. Heerlijk! maar zou mooier zijn als het niet nodig is omdat Kindje er al zou zijn!
ik ga morgen geloof ik maar ff flink mijn frustraties weg shoppen. misschien helpt dat hier. ben met Eva ook na het shoppen bevallen. in ieder geval goed moe maken en dan laat maar beginnen
Oh ja, mijn ouders net gebeld. Het bleek wat mee te vallen op de camping. Die man was gisteravond al gevonden, net voor ze op de camping aankwamen. Wel liep er toen nog politie rond, maar het was geen misdrijf -duitse man was in water gevallen en werd al drie dagen vermist- dus politie wist meteen wie het was, enzo. Kortom, mijn ouders hadden er verder weinig last van. Gelukkig
blehh luguber moet er niet aan denken zoiets mee te moeten maken. voor nu ga ik ervandoor. ff aankleden en maar afleiding zoeken wordt hier ook kriegelig. tot later
Goedemorgen! Ik kan het niet laten... Wil weten hoe het is met Miep en Ana en de anderen.. Koeky, gefeliciteerd met Rianne! Wat een poepie en wat kan ze al mooi fronsen! Peetje, ook gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je verhaal. Elma, wat goed om jou weer te zien! Zag dat je met vacuumpomp bevallen bent, moet zwaar zijn geweest.. fijn dat jullie weer thuis zijn. Rust goed uit! Ana, heel veel succes vandaag! Tanya: ik blijf jou gewoon knuffels sturen hoor, meer kan ik helaas niet voor je doen.. En kom op, gewoon aan je buurvrouw vragen of ze Tygo uit wil laten! Ook al regent het! Jij moet dat niet meer doen nu, je hebt al zoveel pijn enzo.. Misschien vind je het leuk om te horen; Morris hier is helemaal lief met Sverre! Hij was in het begin iets te enthousiast, over mij heen springen enzo. Maar toen heeft hij gezien dat ik Sverre de borst gaf, en heeft hij blijkbaar besloten 'Hee, het is een puppy!'. Nu komt hij waarschuwen als hij Sverre hoort huilen, en soms is hij hem 'kwijt' en is hij aan het zoeken. Zo lief! Ben er helemaal opgelucht over dat het zo goed gaat. Tygo wordt vast ook een lief broertje.
Hier gaat het weer beter. Alex kwam gisteren op het idee bij mijn ouders (5 minuten afstand) koffie te drinken. Heeeerlijk eventjes uit huis! Toen ik daar zat, Sverre bij opa en oma op schoot, realiseerde ik me dat ik toch wel gelukkig was.. Zou Sverre gisteren een regeldag gehad kunnen hebben? Lijkt me vroeg, maar tot gisteren had hij 6 voedingen per dag, en gisteren wel 8! Hij kwam een paar keer om de 2 uur en is ook superveel wakker geweest. Vanochtend heeft hij ook om half 9 gegeten, toen ben ik met hem in de wagen wezen wandelen en slapen, nee hoor! Dus om half 10 nog even aangelegd en in zijn bed gelegd, nu hoor ik niets meer. Maar het is vermoeiend, elke 2 uur zo'n kind aan je borst. Hij slaapt trouwens al wel 3 nachten van hafl 12 tot 5 door! Ik las ook iets over seks.. Ondanks dat ik behoorlijk ingeknipt ben en nog vloei, hebben Alex en ik het eergisteren alweer geprobeerd.. En het was niet pijnlijk en heel fijn! Tja, je bent verslaafd of niet he..
Ben ik de enige online nu? CHECK ALBUM! Ik heb een foto van Sverre met papa onder de douche toegevoegd... TOO CUTE!
Deed mijn kleine neefje ook! Komt volgens mij niet zo vaak voor hoor. Bijzondere van mijn neefje is is dat hij Down heeft en dus eigenlijk een slechte spierspanning hoort te hebben. Heerlijk al die kindjes die gewoon lekker uitzonderlijk zijn. Zo mag ik het zien!
Raven heeft gisteren een regeldag gehad om de 1,5 tot 2 uur wilde ze aan de borst. (vandaag gelukkig weer om de 3 tot 3,5 uur, gelukkig maar want mijn ogen begonnen eruit te zien als droopy) Erg vermoeiend zeker 's nachts, kan dan zelf amper mijn ogen open houden. Maar overdag is het erg veel genieten. Moet nogsteeds elke keer lachen als ze naar de tepel hapt en dat geluid wat ze erbij kan maken. Zijn net kleine monstertjes (in positieve zin dan) Ravens koosnaampje is "prulleke" (zo werdt ze in ziekenhuis ook vaker genoemd door de verpleging) of papa's prinsesje
HMMMMMZat met 34v weken op een schatting van 3400 gram. Op dàt moment. Hoop dat ze er wel wat naast zaten. Maar denk hetniet. baby heeft een forse genenpoel om uit te putten.
Nee, het lijkt zo maar het is een zachte straal. En niet te heet natuurlijk! Dat geluidje als ze happen ja, super he?! Sverre ligt als hij drinkt altijd met twee vuistjes tegen elkaar aan gedrukt. En naarmate hij vol raakt, ontspant hij zijn handjes. Heeft Raven haar oogjes ook dicht bij het drinken? Sverre wel, ik moet hem ook regelmatig stimuleren tot doordrinken. Ik vind het best moeilijk om hem wakker te krijgen.