Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Even een (helaas) korte update over het wondermiddeltje.

Ben nog niet onder de indruk

Voel me sinds gisteravond wel wat krampig. Maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. Verder wel weer veel harde buiken. Die waren een paar dagen weggeweest.
    Om 13.00 met de vlos bellen om te vertellen hoe het tot nu toe gaat. (zijn we snel klaar).
    Zoals het er nu naar uitziet krijg ik maandag pas weer een nieuwe dosis. Ze vinden dat het rustig opgebouwd moet worden. dan is het maandag elke twee uren iets nemen. (over rustig gesproken).
    Het schiet dus niet echt op. Laat dat eerste deel van het woord wondermiddel dus maar weg.... :(

Wat die stoelgang betreft:
    Die van mij is juist ontzettend traag momenteel. Normaal gesproken is het gewoon 1x per dag goed de restanten van het eten van de dag ervoor er uit werken. Nu herkende ik zonet pas de spinazie van woensdag. (sorry voor het onsmakelijke beeld wat ik nu oproep).
    Hebben jullie ook dat het minder makkelijk wegveegd? Noem het zelf plakpoep. Irritant, kost je rollen vol toletpapier!

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Voetzooltjesstevig masseren tijdens het voeden. Was een tip van de kraamzorg bij kindje van mijn zus.

3. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Kar, wat is de hyves site van Miep? Ik heb zelf ook hyves daar!
    http://diejaan.hyves.nl/

Ik durf haar op msn nog niet aan te spreken...ik wil eerst zekerheid:)

4. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Regeldag zou kunnen, beetje vroeg nog maar misschien het begin? Of hij is gewoon een vroegwijs kind, hahaha.

Enne seks, hebben wij vanmorgen ook maar weer eens uitgeprobeerd en het was prima, ben blij dat ik nog niet kapot ben ;) alles deed het nog :)

5. Niet meer actief

Ja inderdaad heel herkenbaar die plakpoep. Het blijft ook nog eens lekker tussen mijn aardbeien zitten ook... :oops: :oops: :oops:

6. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    Heb jij daar ook veel last van?
    Ik moet zeggen dat Curanal; de pilletjes én de zalf goed aanslaan hier. T wordt al minder...

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Yep! Kom je er later achter dat er toch nog weer wat was blijven hangen...... :(

8. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Met Elma en Brennan gaat het heel goed; ze heeft nog last van haar hechtingen. Ze hoopt snel weer online te zijn maar gaat eerst goed uitrusten en genieten.
    Groot gelijk meis! :)

9. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

Jul 9, 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Harrie kan zich wel van buik weer naar rug draaien, maar niet van rug naar buik. Lijkt me ook veel moeilijker. Hij maakt zich dan heel boos en draait zich dan om, dacht eerst dit is per ongeluk maar zie het hem vaker doen.

Gr Jacquelien

10. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    Hebben jullie trouwens ook last van vocht vasthouden?
    ik heb de afgelopen week alleen nog maar van die halve sokjes aan, want gewone sokken daar krijg ik striemen/knepen van op mn onderbeen
    maar nu sinds 2 dagen krijg ik het ook al van die halve sokjes..bij mn enkels zie je een rand lopen.
    Gelukkig is dit smorgens wel weer grotendeels weggetrokken maar toch...
    herkenbaar?

11. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    He bah irena, dat kan je de hele dag wel blijven achtervolgen he? (heb jij dat soort dromen vaker trouwens? ik wel namelijk en we denken dat dat door die fybro komt..als ik bv s nachts last van mijn polsen heb droom ik vaak dat er insecten in mijn handen kruipen ofzo..)

Goed dat je hier wat afleiding kunt vinden :)

12. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Tanya, ben benieuwd wat je dan vanmiddag te horen krijgt. Fijn dat je toch alsnog terecht kon. Slim plan ook om alles nu ff op papier te zetten.

Kar: Wat een lieve foto onder de douche..

Kriss: Gelukkig zijn je ouders niet gisteravond al aangekomen op de camping!

Wat was er nou nog meer?

Ikke: Ben vanochtend bij Sterrekind geweest... Zo'n lieve kleine baby..Lieve doet haar naam alle eer aan. Lief koppie, lief mondje, lief neusje en heeeeel braaf. Meallán is ook verlieft volgens mij ;) Wilde haar ook meteen op schoot hebben. Pepijn en Meallán konden het ook goed met elkaar vinden. Eerst een beetje aftasten natuurlijk, maar daarna waren ze toch wel duidelij te horen onder het spelen.

13. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Ooooh wat herkenbaar! join the club!

Ik heb zelf wat afleidingsdingetjes bedacht in de zin van:

Kraaltjes gekocht en stokjes gezocht en nu ben ik mobiles aan het maken.

Heb op de kringloop een houten trek-koe gekocht , een blik verf en wederom met kwastjes, kraaltjes en verf dat koetje versierd. (ook een hobbelpaard gekocht, maar ik wil graag dat vriendje die gaat schilderen en opknappen..Ik hou erg van zo persoonlijk mogelijke spulletjes hihi)

Letters/ de naam op karton getekend, uitgeknipt en met allemaal verschillende behangetjes behangen.

Dr Phil s middags om 15.00 gaan kijken

Bosjes bloemen uit de tuin plukken

het huis idioot schoon houden

Compilaties maken van de filmpjes die we afgelopen weken hebben gemaakt.

foto's sorteren, in album plakken, nabestellen, naar mensen opsturen etc

kaartjes uitzoeken om vrienden/familie e.d. mee te verassen (mijn zus een kaartje gestuurd dat ze geweldig is, mijn vriendin om te feliciteren met d'r bachelor, een vriend omdat ik hem mis etc etc)

En verder..zit ik hier, vermaak ik me hier..of rol ik van pure verveling met een harde buik achter de pc vandaan mijn nest in of onder de douche.
    En meestal komt dan vriendje ook al bijna weer thuis..

Fok wat mis ik dat (nacht)fietsen, spinning, wandelen (en dus fotograferen buiten) vliegeren, schattenjagen etc etc...

14. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Owwww Tan wat super! wat een leuk idee zeg, geweldig!
    Ik vind het ontwerp enzo ook heel erg leuk geworden, mooi, eenvoudig, duidelijk en heel stijlvol. Echt heel erg gaaf!

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Niet te zuinig! Pas halverwege de dag zelfs mijn slippers niet meer. vocht loopt bij mij tot aan de knieën. Doet soms zelfs echt zeer. ook mijn handen en gezicht doen dapper mee.

kreeg al end reigbrief van Vitens. Dat ik geen privévoorraden mag aanleggen.

Ander waterprobleem:
    Hebben lekkage! Het water drupt vanuit de badkamer via de lamp :confused: in de woonkamer op de vloer. dat was niet het water wat we besteld hadden!

Wacht nu op een berichtje van de installateur/bouwbedrijf. Zie het niet zitten dat ze mijn badkamer nu gaan slopen. Zal je zien dat de bevalling nu ineens begint.....

16. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Is Miep Mirjam op hyves?

17. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Awwww wat lief..Vooral dat "he het is een puppy"
    Hihi, dieren kunnen ineens zo'n inzicht (lijken te ) krijgen he..zo cute!

18. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0

hahaha..ik heb gister van die vochtige toilletdoekjes gehaald..Gewoon voor de extra. Wil niet dat ik straks lig te bevallen en de vk en mn mannetje ineens allemaal restjes zien daar (whahahaha wat smerig dit) Dus ik ben op alles voorbereid lol.
    Moet wel zeggen, voor de zwangerschap had ik veel problemen met stoelgang. Was enorm geobstipeerd ( had ook echt een derde wereld buik, zo vol zat het) Na drie maanden zwangerschap kreeg ik veel pijn in mijn lies, dacht ana miskraam. dat bleek die obstipatie te zijn. Toen heb ik een week flink medicatie gehad (zetpillen plus lactulose plus roosvice laxo) en sindsdien is het de hele zwangerschap gewoon perfect. Erg prettig want ik was/ ben als de dood voor aardbeien.

19. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Diana, heb jet toegevoegd aan mijn hyves..

20. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Ik heb al twee maanden géén sokken meer aan..slippers..en zelfs die zijn aan het eind van de dag te strak. Ik ben echt een ballon..Vooral mijn handen en voeten en enkels. (mijn duim is al zo'n twee weken gevoelloos door het vocht hihi) ..dus ja er zijn er meer, heeft ook te maken met het weer denk ik. Bij mij begon het toen de eerste zon tevoorschijn kwam..

Share This Page