Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Niva, stomme doos! Hoe kom je daar nou weer bij? Je moet je niet van die idiote dingen in je hoofd halen!
    ALs ik niet zo'n dikke pens had en we niet zover uitelkaar zouden wonen, zou ik je nu miet een dikke knuffel plat tegen mee aan drukken!

2. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ben jij belazerd meid! Ik lees je graag hoor dus als je nu negatieve berichten krijgt van anderen (wat ik niet verwacht) dan pb je maar lekker met mij!

3. Niet meer actief

Niva je plaatst totasal geen oninteressante berichtjes hoor! Ik lees ze altijd graag maar jouw gevoel herken ik wel heel erg, heb dat ook vaak. Maar eigenlijk na die inleidingen en ziekenhuisopname en toen ik merkte dat er zoveel werd meegeleeft (en nu nog )is dat minder.Maar *KUS* voor jou!

Ik heb 2 buikfoto's in mijn album geplaatst van toen ik 41 weken was. Hopenlijk zijn dat de laatste ;)

En nu ga ik een droge broek aantrekken want ik heb waterschade (en nee helaas geen vruchtwater, maar regenwater...)

Liefs, Tanya

4. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Haha zie je wel, net alsof we die debielerij van je willen missen, of die charmante dansjes ;) :)

5. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    auwauauwauwauw...
    zoals jullie gemerkt hebben zit ik al een tijde weer hier vastgeplakt achter de computer, maar elke keer dat ik wil opstaan krijg ik en gig harde buik en moet ik dus snel weer gaan zitten. Wordt er nu een beetje gek van.
    Bovendien moet ik nog boodschappen voor de komende 3 dagen in huis halen.
    Als het echt niet gaat, dan moet ik Mario maar bellen dat hij vanavond Mac haalt en daarna boodschappen gaat doen.
    Maar dit is echt irritant...

6. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Of met mij!

7. Niet meer actief

En zoals jullie zien hou ik geen kont meer over...hij is gewoon helemaal plat geworden, hmmm, toch maar weer aankomen dan? ;)

8. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Blijf dan maar achter je pc zitten meid, misschien als de harde buiken te erg worden en het weeën worden kan je de VK gewoon mailen, hahaha.

Ik ga even wat scannen op de pc boven (ja we hebben dus ook nog een vaste pc boven staan) dus niet teveel leuteren he, anders heb ik weer zoveel bij te lezen ;)

9. Niet meer actief

Heb je al geprobeerd echt heel rustig op te gaan staan? Dus dat je er echt heel langzaam over doet? Ik herken het wel, maar als ik eenmaal sta en loop zakt de harde buik weer af en daarmee de pijn ook.

10. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Tanya, wat een buik! Nou is die van mij ook niet klein, maar tegen die van jouw zeg ik U! Dat jij nog rondjes kunt lopen met de hond!

11. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ja daaag! Weet je hoe lekker het is als je kleren je te wijd zitten? Ik heb dat nu ook, dat de rokjes van vorige zomer een ietsiepietsie wijder zitten dan vorig jaar, heerlijk! Dus aankomen gaat bij mij als het lukt niet gebeuren!

12. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Maak jij maar grapjes... krijg ik nog meer harde buiken van het mee lachen... Enne, als ik hier vandaag moet bevallen dan ga ik nog heel wat leuteren. Ik zou de 1000 berichten vóór de bevalling halen. Weet je nog?

13. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, dat is nu gelukt, idd...

14. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Awwww, niva! Net nu ik klaar ben met een PBtje naar je schrijven! Onzeker mag best, ben ik ook op zo'n forum, zeker in het begin. Maar je bent hier al zoveel langer, dat zit toch heus wel goed!

15. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Te vroeg gejuicht.. nu komt ie alsnog onder het lopen..

16. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Boe...
    Ik kom ff buurten. Maar vrees dat het niet voor lang is. Verwacht dat mevrouw elk moment honger krijgt.

Wij hebben hier een vreselijke nacht achter de rug. Mevrouw vond het gezelliger om bij mama te liggen. Waarom zou ze in haar eigen bed slapen als het ook bij mama op haar buik kan.

Vraagje voor de borstvoedende dames. Wat gebruiken jullie voor borstcompressen tegen het lekken? Ik lek vreselijk, gewoon door die compressen heen. Lekker genant als je straks ergens heen gaat. Ik zit eraan te denken om die lilypadz aan te schaffen.

Verder schrik ik van de vele wasjes die opeens gedraaid moeten worden.

Nog niet bijgelezen, maar ben even benieuwd of we iets van Ana weten. En Miep natuurlijk.

Goed, ik ga een poging doen tot bijlezen, maar het ligt er maar net aan hoe snel mijn lieverd zich meldt. Ze zit nu op 3 uur en een kwartier, dus of ze komt zelf of ik moet haar over 3 kwartier zelf wakker maken.

17. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Heb jij die van mij wel binnen? Heb een aantal mensen bij wie ie niet binnen is, ook bij mijn ouders.

18. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ja i get you're point! Sneue hazen zijn het! ;)

19. Niet meer actief

Ehh nee, dat gaat ook niet goed, maar durfde de buurvrouw niet te vragen of zij het wilde doen omdat het zo hard regent hier, vind ik dan sneu voor haar. Scheelde wel dat Tygo nu ook geen zin had om te lopen (normaal geeft hij geen moer om de regen), dus sjokten we met zijn 2-en voort.

Liefs, Tanya (die nu ECHT eerst een droge broek gaat aandoen!)

20. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ehm, kan dus inderdaad niet bijlezen, ik hoor dat ze wakker is.
    En ja... ze is toch belangrijker dan jullie ;)
    Jer gaat haar even verschonen en pakken voor me.
    Dus ik weet nu nog niet hoe het met de rest is.

Overigens, we hebben al lang niets meer van Landa gehoord. Zal haar zo even sms'en om te kijken hoe het bij hun is. Geef daarna wel een update.

Kar... op jouw sms moet ik ook nog reageren, kreeg hem binnen toen ik net bezig was en dan vergeet ik daarna gewoon om nog te reageren. Maar vergeet je niet hoor meis! KUS

Deel Deze Pagina