Melanie gek, je moet je niet schuldig gaan voelen hoor! Het is allemaal maar wat geflauwbal natuurlijk dat ik roep dat het oneerlijk is (hoewel..klein kerntje van waarheid dat ik toch ook wel heel graag wil..) Ik vind het vooral lastig voor je dat je ma er nog niet is en mario niet en dat je de drie kids thuis hebt enzo.... Kus en succes!
iedereen is met vakantie, maar mario belt zo nog met een andere vriendin. Kijken of de kids daar mogen komen
Omdat je dik 38 weken zwanger bent (neem dat DIK niet te letterlijk aub haha) Probeer het niet teveel (mentaal) tegen te houden melanie, blijkbaar is het nu tijd voor je kleintje om op deze wereld te komen en zijn/haar papa en mama te begroeten.. Laat het maar gebeuren. Jammer voor je moeder (dat meen ik echt) maar het is toch echt belangrijker, bijzonderder en mooier dat je kindje op een natuurlijke manier, mooi op tijd en bij een gezonde mama op de wereld komt.. Hou je ons op de hoogte? Misschien kun je je moeder bellen en vertellen wat er gebeurd om haar er toch bij te betrekken als je dat fijn vindt. Wel fijn dat Mario nu thuis is in elk geval. Knuffel meid, zet 'm op!
heb net naar Sterrekind gsmst. Als het me zelf niet meer lukt cq ik bevallen ben, dan laat ik het in elk geval aan haar weten.
Pienie en Siebe Veel sterkte en beterschap! Loltjse/miep GEFELICITEERD MET JARNO! Lexi Ik wil wel weer tuinfoto's plaatsen hoor, als je graag een relletje wil hihihi Wietske Ook jij beterschap! Jij moet nu niet ziek gaan bevallen hoor! Melanie Ga jij me nu ook al voorsteken Nee hoor meid, ik hoop dat het gaat doorzetten bij je en dat het geen valse start is! Niva Ik heb 2 voedingsBH's in de maat gekocht die ik nu heb. Ik denk wel dat die makers van de BH's er rekening mee gehouden hebben dat de boobs nog zullen groeien, is rekbare stof namelijk. Ana Ben je al bevallen? Ik ben zo nieuwsgierig!!! Ondanks dat Marc en ik oerhollandse namen uitgekozen hebben voor de kleine ben ik onze roepnamen nog niet tegengekomen... Oké, ga nu mijn verhaal van vanmiddag opschrijven... Liefs, Tanya
Ik herken je gevoel wel hoor. heb er zelf soms ook een beetje last van. Ik denk dat het meer komt omdat de andere juli-mama's elkaar al veel langer kennen en dus meer op elkaar ingespeeld zijn. (hoop ik tenminste) dikke kus Femke
mijn moeder woont hier meer dan 500 km vandaa en als ik haar bel, dan zit ze zich nog meer op te vreten van de zenuwen
Oh fijn dat Pascal ook thuis is nu..wat zijn die mannen van jullie er snel bij zeg hahaha..ik zie ze al helemaal als een gek naar huis racen hahaha slimme zet om de pc aan te laten..nu nog hopen dat Pascal er zelf behoefte aan eheft om te posten hier. Virgil zei laatst toen ik het over mijn sms buddy had (jody) Oh maar ik wil ook best even een berichtje posten dan hoor" Ik dacht dat ik van mijn stoel viel..Normala vindt ie dat soort dingen vaak maar "onzin" Wat hebben we toch een lieve mannen!
Dat is het misschien bij jou, (hoewel ik al las dat ook de andere juli mama's dit wel eens zo voelen..dus blijkbaar is het vrij normaal) maar ik ben er ook al vanaf het begin bij, dus dat zou voor mij niet op gaan.. Ach we zijn vrouwen..misschien is dat het wel Maareh..Nee ook jou vinden we niet stom hoor, vind het gezellig dat je er nog bijgekomen bent.