Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik heb er 2. 1 is eigenlijk te groot maar die heeft mijn zus op de gok meegenomen toen ik in het ziekenhuis lag en ik toch echt wel een voedings bh wilde hebben. Anyway... een week later kwam ze weer en toen heeft ze nog 2 meegenomen, kleinere, waarvan 1 terug ging. Ik heb de maat genomen van de bh die ik op het laatst droeg. Het zit toch heel anders dan een beugel bh. En ze zijn loeiduur dus ik hoef er niet meer dan 2!

2. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

mischien een tip...ik kocht voedings bhs bij de hema..was maar 10 euro kwijt!

3. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Je klinkt een stuk positiever, meid! En dat komt vast niet alleen door die gratis Lion ;)

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Fijn dat het je in ieder geval rust heeft gebracht! Nog een paar dagen kind vrij!

5. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    ja ik ook van de hema, heb 4 witte en 1 zwarte en ze zijn geweldig EN goedkoop!

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hoe lang drinkt Sverre uit de eerste borst dan? Hij moet hem wel leegdrinken omdat hij anders alleen het glucosewater drinkt wat energie geeft maar na anderhalf uur ook weer verteerd is waardoor hij dan weer honger heeft.

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Een tientje! :confused: Damnit ik heb er €60 voor betaald! Per stuk! Ik heb wel enorme boobs, misschien heeft dat er mee te maken. Tot welke maat gaan ze bij de Hema, weten jullie dat?

8. sonya one love

whooooooo is elin alweer 4 weken...wat vliegt die tijd he!

9. sonya one love

heb al heel de dag buikpijn....vandaag was eigelijk mijn uitgetelde datum :cry:
    ik heb een erg dubbel gevoel..gek he..
    ik ben zoooooo gelukkig als ik naar haar kijk maar tegelijk ook verdrietig als ik terug denk aan de tijd toen ze net geboren was..

10. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Niet bijgelezen, moet zo ook weer weg... voeden.
    Maar als ik het goed had gaan ze tot en met D. Maar misschien ook tot F. Ik ga ff kijken of ik het kaartje nog heb. Jerry heeft ze gisteren voor mij gekocht.

11. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
  12. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
  13. Kriss

Kriss Lid

19 jul 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Ja, dat klopt, die van de Hema gaan tot maat D.
    Mijn boobies zijn veel groter geworden. Heb nu in zwangerschapsbeha maat E, dat vind ik echt enorm, maar ja ... het zij zo.

Vandaar dat ik ze vorige week bij de Prenatal heb gekocht alvast.Daar hebben ze ook maat E en F.
    Die kosten rond de 20 euro. En zijn best heel leuk. Wit en zwart, maar ook roze en blauw.

14. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Oooowww maar 20 euro valt ook nog wel mee! Haha en cup E en F kosten natuurlijk ook meer stof he? ;)

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Iemand al nieuws van Melanie? Is de kleine Manfred (of Manuel of Mozes of Milton of Michel of Marc(el) of Matthijs) er al?

16. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Sorry dat ik zoveel post hoor, maar ik verveel me een beetje. De ene dag loop je te rennen omdat wurm zoveel huilt en de andere dag heb je zeeën van tijd omdat ze lief slaapt en hou je na je taken gewoon nog tijd over!
    Owwww wacht es effe: ik heb nog een was in de machine! Ga ik die gauw es in de droger proppen :)

Jeeeejjj Lex heeft weer wat te doen (er is namelijk ook geen HOL op de tv behalve die k*tsport en foute series die ik niet wil zien)

17. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Moet nog even verder lezen, maar wilde hier vast op reageren.
    Ik heb normaal een kleine B, mijn voedingsbh is C en ik heb er 2 geleend van een goede vriendin, maar DD :confused: . En ze passen allemaal....
    Ik ga er nog wel 1 bij halen, want ik moet ze elke dag wassen omdat ik ze weer onder gelekt heb :( .

By the way: We hebben net gesekst en dat ging best goed. Wel weer even omschakelen (zo gebruik je je doos alleen voor leuke dingen, dan moet er een kind uit en vervolgens mag je er weer van genieten). We hebben het wel met condoom gedaan. De kans dat je zwanger raakt terwijl (niet tegelijk :) ) je borstvoeding geeft is 2%. Dat lijkt niets, maar de kans dat je zwanger raakt terwijl je geen anticonceptie ed gebruikt is 20%, dus er is zeker een mogelijkheid om gelijk weer zwanger te worden en willen we nog maar even niet ;) .

18. Niet meer actief

T*RING die gaat hard dan! Zet hem op Melanie!

19. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
  20. Niet meer actief

Nou, ik hoop het eigenlijk van niet als je het niet erg vind... ;)

Deel Deze Pagina