Ik heb er 2. 1 is eigenlijk te groot maar die heeft mijn zus op de gok meegenomen toen ik in het ziekenhuis lag en ik toch echt wel een voedings bh wilde hebben. Anyway... een week later kwam ze weer en toen heeft ze nog 2 meegenomen, kleinere, waarvan 1 terug ging. Ik heb de maat genomen van de bh die ik op het laatst droeg. Het zit toch heel anders dan een beugel bh. En ze zijn loeiduur dus ik hoef er niet meer dan 2!
Hoe lang drinkt Sverre uit de eerste borst dan? Hij moet hem wel leegdrinken omdat hij anders alleen het glucosewater drinkt wat energie geeft maar na anderhalf uur ook weer verteerd is waardoor hij dan weer honger heeft.
Een tientje! Damnit ik heb er 60 voor betaald! Per stuk! Ik heb wel enorme boobs, misschien heeft dat er mee te maken. Tot welke maat gaan ze bij de Hema, weten jullie dat?
heb al heel de dag buikpijn....vandaag was eigelijk mijn uitgetelde datum ik heb een erg dubbel gevoel..gek he.. ik ben zoooooo gelukkig als ik naar haar kijk maar tegelijk ook verdrietig als ik terug denk aan de tijd toen ze net geboren was..
Niet bijgelezen, moet zo ook weer weg... voeden. Maar als ik het goed had gaan ze tot en met D. Maar misschien ook tot F. Ik ga ff kijken of ik het kaartje nog heb. Jerry heeft ze gisteren voor mij gekocht.
Geen kaartje meer zegt Jerry. Maar... slim als ik ben... http://www.hema.nl/nl-NL/winkel/Baby/Vo ... oedings+bh Tot 90 D
Ja, dat klopt, die van de Hema gaan tot maat D. Mijn boobies zijn veel groter geworden. Heb nu in zwangerschapsbeha maat E, dat vind ik echt enorm, maar ja ... het zij zo. Vandaar dat ik ze vorige week bij de Prenatal heb gekocht alvast.Daar hebben ze ook maat E en F. Die kosten rond de 20 euro. En zijn best heel leuk. Wit en zwart, maar ook roze en blauw.
Iemand al nieuws van Melanie? Is de kleine Manfred (of Manuel of Mozes of Milton of Michel of Marc(el) of Matthijs) er al?
Sorry dat ik zoveel post hoor, maar ik verveel me een beetje. De ene dag loop je te rennen omdat wurm zoveel huilt en de andere dag heb je zeeën van tijd omdat ze lief slaapt en hou je na je taken gewoon nog tijd over! Owwww wacht es effe: ik heb nog een was in de machine! Ga ik die gauw es in de droger proppen Jeeeejjj Lex heeft weer wat te doen (er is namelijk ook geen HOL op de tv behalve die k*tsport en foute series die ik niet wil zien)
Moet nog even verder lezen, maar wilde hier vast op reageren. Ik heb normaal een kleine B, mijn voedingsbh is C en ik heb er 2 geleend van een goede vriendin, maar DD . En ze passen allemaal.... Ik ga er nog wel 1 bij halen, want ik moet ze elke dag wassen omdat ik ze weer onder gelekt heb . By the way: We hebben net gesekst en dat ging best goed. Wel weer even omschakelen (zo gebruik je je doos alleen voor leuke dingen, dan moet er een kind uit en vervolgens mag je er weer van genieten). We hebben het wel met condoom gedaan. De kans dat je zwanger raakt terwijl (niet tegelijk ) je borstvoeding geeft is 2%. Dat lijkt niets, maar de kans dat je zwanger raakt terwijl je geen anticonceptie ed gebruikt is 20%, dus er is zeker een mogelijkheid om gelijk weer zwanger te worden en willen we nog maar even niet .