Go Melanie: Tja, ze heeft natuurlijk al een paar keer een bevalling doorgemaakt, vandaar dat t zo snel gaat. Misschien is ie er al! Spannend! En wat een prachtige datum!
Jeetje Niva, dat zal wel even schrikken geweest zijn. Heeft hij zelf niets? Balen van de schade. Kan de auto nog rijden of moet je hem nu ophalen ofzo? Succes, hopelijk kan het snel gerepareerd worden en ziet ie er weer als nieuw uit.
Ik verlies nog steeds stukjes slijmprop (daar was de gyn heel erg blij mee, waar je een man gelukkig mee kunt maken). En ik heb de hele dag door al weeën cq krampen. Het is vandaag eens niet weggegaan. Nu komen ze om de 6 á 7 minuten, benhet toch maar weer gaan timen. Ben heel benieuwd. Straks onder de douche, kijken of het aanhoudt, erger wordt of afneemt! Ik durf niet meer te hopen maar heb nog niet zo lang (voor)weeën gehad... Liefs, Tanya
Als jij dan niet durft te hopen dan doe ik dat wel ok? En hou me op de hoogte via sms als je van internet af gaat?
Ben wel heel erg benieuwd naar Melanie. Dat ze al op 7 cm zat... geweldig! Zou goed mogelijk zijn dat zij op 20-07-2007 zit.
Ik weet niet meer waar ik zat met de felicitaties, maar van harte gefeliciteerd voor degene die ondertussen bevallen zijn! Pienie, ik hoop dat Siebe snel weer helemaal gezond is en je hem mee mag nemen naar huis... veel sterkte!
Sonya, ik vind het helemaal normaal dat je vandaag zo'n dubbel gevoel hebt hoor. Je hebt ook veel meegemaakt de afgelopen maanden! Het is best een zware tijd voor je geweest. Heb je nu vandaag ook niet een beetje het gevoel dat je die periode kan afsluiten? Ana-Lucia was een goeie drie weken te vroeg en ik had al zoiets op de dag dat ik uitgerekend was... dus kan me al voorstellen hoe het bij jou nu moet zijn. Maar kop op meid, je hebt een hele flinke meid op de wereld gezet en ze doet het nu helemaal goed! Je mag trots zijn op jezelf! Knuffel!
Ik kreeg om half 8 een berichtje van Melanie. Ben om 18.18 uur bevallen van Milyan Mijo Pierre 3900 gr en 49 cm. En alles was prima gegaan, ze had hem aan de borst. Melanie, nogmaals gefeliciteerd en geniet maar lekker!
Tjeetje, wat zijn jullie in een kletsbui vandaag. Ik moet gewoon 11 pagina's bijlezen (heb vanochtend nog gepost) Ja soms, ik kriebel of masseer haar voetjes dan. Aan haar oorlel kriebelen helpt ook goed (of even gaan verzitten) Ik heb al verschillende zoogcompressen (lilypadz nog niet) gebruikt maar ik lek er ook snel door heen. Enige wat je kunt doen volgens mij is ze regelmatig vervangen (tip: stop er een paar in je luiertas. ik zat met doorgelekt shirt op een verjaardag, staat nogal lullig) Als er bezoek komt geef ik haar vaker borstvoeding in een flesje (is ook leuker voor de oma's). Op zich heb ik er geen probleem mee om borstvoeding te geven als er bezoek is (behalve bij mijn schoonpa en mannelijke vrienden, dan ga ik ook even naar boven). Hoewel ik het weer niet erg vind om het bv in het park te doen. Ach, denk dat ik over een tijdje mij ook niks meer van mannelijk bezoek aan trek, tis nog even wennen. Loltsje82 (miep), proficiat met jullie flinke zoon Jarno (Jannick Rowan) Heb er 3. Daar red ik het wel mee (was toch al veel sinds raven er is) Ik heb dezelfde maat als toen Raven nog in mijn buik zat (maar toen had ik ze al ietsjes groter gekocht omdat de borsten nogal vol van de melk kunnen zitten voor de voeding) oh, iemand zei dat die voedingdbh's zo duur waren. Bij de Hema kosten ze ongeveer 12 euro. Kar, probeer je er niet druk over te maken (ik maak me ook om alles zorgen, je verhaal is heel herkenbaar). Als Sverre nog dorst heeft meld hij zich echt wel. Ik leg Raven na het voeding nog vaak tegen mijn borst aan (ff buidelen) als ze nog dorst heeft gaat ze vanzelf richting tepel. Misschien werkt dit bij Sverrre ook... Je doet het hardstikke goed hoor! Goh, dat wist ik niet. Hoe weet je eigenlijk als de borst leeg is? (of is dat een rare vraag?) Pienie: veel beterschap gewenst voor jou manneke Siebe He he eindelijk alles bijgelezen (en dat terwijl Raven aan de borst ligt, wordt er steeds handiger in, kan nu zelfs lopend borstvoeden. Wel handig als je telkens wat vergeet ) Go Melanie! Onze eerste 20-07-2007 baby is onderweg! Hoe zit het met Ana?
Hey snelle Mel gefeliciteerd met je zoon ik heb zostraks gedoucht tijdens douchen rustig maar krampen keren nu wel weer terug. ga zometeen op tijd slapen en maar hopen.
Weer even gespiekt hier..spannend meiden voor wie het gaat beginnen! Zet 'm op veel succes! En natuurlijk van harte gefeliciteerd voor de verse mama's! Liefs een augustusmama
Joehoeeee melanie! Ikkan het me niet voorstellen joh zo snel..We hadden het er vanmiddag nog over dat we als laatsten over zouden blijven hier...Zo vreemd he? Maaaar heel erg gefeliciteerd met jullie zoontje. Mooie namen ook weer, past perfect in het rijtje met mooie namen bij jullie thuis. Ik hoop dat alles goed gaat en dat je zult genieten van jullie ventje..Jammer voor oma dat ze er niet bij was, maar die zal toch wel blij zijn dat alles zo goed en vlot verlopen is neem ik aan! Knuffel (enneh.écht niet schuldig voelen hoor, het was een grapje )
P.s. tan, ja die gegevens hebben we Dank je voor het meedenken! meiden ik ga naar boven..Komt een coole film voor om 23.00 uur, die wil ik zien, dus nu effe wat voorslapen ( Ned 2 : eternal sunshine of the spotless mind) Wietske, succes als het voor jou nog doorzet! Slaap lekker ladyzzzz!
thanx meid ik ga slapen, de harde buiken komen en gaan ben nu helemaal af dus kan beter nog even mijn tijd benutten met slapen