HOERAAAAA MELANIE GEFELICITEERD MET JE VENTJE!!! En ik had al allerlei foute namen verzonnen voor je kleine (o.a. Manfred) maar ik ben blij dat jij met wat beters bent gekomen!
poeh he, Raven ligt net in bed (nogsteeds klaarwakker) ze heeft dik een uur aan de borst gelegen (okee, met een luierpauze) en heeft daarna continue ziten brabbelen/jenglen. Hoor haar nu nog uit de babyfoon. Ze heeft nu al een flink temperamentje, elke keer als ik haar van de borst wilde halen en ze was er niet mee eens (ja hoor, 30 minuten vind mama echt wel genoeg) liet ze mij dat duidelijk weten door te "grommen". Ach, ze heeft het niet van een vreemde
Wil Raven ook altijd zolang drinken? Ik word er soms echt gek van! Ana-Lucia drinkt eerst de ene borst leeg, wat zo'n 25 minuten duurt en dan wil ze ook nog eens de andere borst leegdrinken, ze wil echt altijd drinken tot haar maag overvol is en ze moet overgeven. En ze gromt niet hoor als ik haar er van haal, neen, ze roept de hele buurt bij elkaar! Vooral de laatste dagen.
Getver, als je net moeder bent moet je dus echt geen detective series kijken waarin kinderen worden ontvoerd of vermoord... Dan durf je ze straks dus echt niet meer te laten buitenspelen he!
Nee, dat gevoel herken ik, en mijn Kindje zit nog veilig in mijn buik. Series, of berichten op het journaal enzo met kinderen zap ik gelijk weg. Terwijl CSI en Bones en zo kijk ik nog gerust naar.
volgens het consultatiebureau mag ze niet meer dan 30 minuten over een voeding doen. Ik probeer me er wel aan te houden maar ben soms bang dat ze anders te weinig binnen krijgt (ze moet nog zo hard groeien) Volgens het bureau kunnen ze van langer drinken buikkrampjes krijgen, ze hebben mij geadviseerd om haar anders venkel of rooibosthee te geven om krampjes tegen te gaan (en voor op warme dagen om haar vocht op peil te houden) Maandag is het wekelijkse weeguurtje en ga dan nog eens vragen hoe lang ze nou moet drinken. Want ik ging er eigenlijk van uit dat ze drinkt tot ze genoeg heeft (maarja als ze meer dan een uur drinkt blijft er weinig tijd over om te slapen)
Misschien krijg ik dat ook nog wel, maar ja ons Kindje is er nog niet. ...... je mag best komen hoor Kindje. we zijn er helemaal klaar voor!
Dit schattige jurkje heb ik bij prematuur.nl besteld (maat 50 is nogsteeds te groot) Alleen de maillot is nog wat te groot, maar daar groeit ze nog wel in. Hiep hiep hoera, haar oma heeft vandaag weer de Nijmegense 4 daagse met succes afgerond Gossiedorie, Raven is nogsteeds wakker (denk dat ik haar maar weer uit bed haal en hier in de box neer leg, of zal ik haar maar laten liggen. Ti snog lang geen tijd voor haar voeding. Pfff, al die moederlijke dillemma's)
Ik heb cup H. Kon alleen slagen via Anita Maternity. Eigenlijk zou ik qua cup 90H moeten hebben maar voor de omtrek straks 80. Heb dus nu 1 beugelloze 85 H en1 met beugel 85H. Gulden middenweg....
Leuk hoor, Raven in die jurkjes. Vond de witte ook erg leuk. Hoop dat Mel snel weer online is. Kan ze me toch eens uitleggen hoe ze dat zo vlot gefikst heeft. Ofis het toch een kwestie van ervaring? Voor degene die nog niet kan slapen. Kletsse. Voor de rest: welterusten. (hoop stiekempjes op een gebroken nacht, maar het zal wel weer niet...)
Lees dat sommige weer voor de eerste keer sex hebben gehad. Ik had ergens gelezen dat het pas kon nadat de bloedingen waren gestopt. (dus wij maar braaf wachten) Maar als ik jullie zo lees.... whoehoe mijn ventje zal vanavond een leuke verrassing krijgen update: raven is nogsteeds wakker. Zijn die van jullie ook wel eens zo lang wakker (ze is nu bijna 3 uur wakker)? ze is vandaag trouwens officieel 40 weken!