hallo dames, Een kort berichtje van ons. De weeen komen om de 4 minuten en we moeten weer richting ziekenhuis komen. Als we meer weten dan laten we het natuurlijk weten. Het lijkt er op het echt van start is gegaan. gr. Marc
ohhhhhh zelfs ik vind het spannend hihi zet hem op tanya........ ik moet nu echt mijn bedje in duiken want anders heb ik morgen geen leven...(spugen misselijk tegenwoordig is de pot mijn beste vriend) maar ik zal aan je denken als ik vannacht 5 keer mijn bed verlaat om te plassen... YOU GO GIRLLL
Oh wauw! Kijk ik nog even voor het slapen gaan, zie ik dat Melanie al bevallen is (wat snel!) en Tanya hup naar het ziekenhuis, met nu misschien dan toch echt the real thing! Zet hem op Tanya! Melanie! Gefeliciteerd met je zoon! \/ Dus jìj hebt die 2007-2007 baby! Eeew Niva, wat eng wat je vriend is overkomen. Ik moet er niet aan denken hoe het ook had kunnen aflopen... Maar nu maar hopen dat jullie auto goed gerepareerd kan worden (en dat de afhandeling goed verloopt). De rest van jullie: welterusten en dat er morgen maar weer veel babies geboren worden [-o< Heuh...tot morgen
Bij mij drinkt ze gemiddeld 25-30 minuten aan de ene borst en dan meestal nog een 15-tal minuten aan de andere borst, is soms ook wel iets langer. Ik moet het echt niet proberen om haar er vroeger af te halen want anders roept ze echt de hele buurt bijeen... en dan blijft ze huilen tot ik haar weer aanleg dus ik denk dat het weinig zin heeft om haar eraf te halen. Ik moet wel zeggen dat ze heel erg op haar gemakjes drinkt en tot nu toe heeft ze nog maar een keer krampjes gehad dus ik laat het maar zo alhoewel het best vermoeiend is. Ze komt wel erg goed bij ook onze meid. Ze weegt ondertussen al 4160 gram en is dus 1400 gram bijgekomen in 4 weekjes. Heb n og een keertje op jullie site gekeken en Raven is echt een poppetje hoor
Die van ons kan ook zolang wakker zijn hoor... meestal is ze twee tot drie uurtjes wakker na haar voeding kort na de middag. Dan ligt ze wat rond te kijken en een beetje kreetjes/geluidjes te maken, ze komt dan wel wat sneller om te voeden, maar ik denk dat het normaal is want ze verbruikt toch meer energie met al haar gespartel.
Weet ik niet. Maar het gaat er meer om dat een kleine niet kort aan beide borsten drinkt, maar goed aan de éne en de andere voor een slokje toe.
goeiemorgen ff update, lekker geslapen hele nacht wel krampen buik doet nog steeds pijn maar nog niet doorgezet. gisteren wel weer veel slijmprop verloren dus this wel bezig maar blijft afwachten. Tan zet hem op meid. nu ik hopelijk er achteraan.
Goedemorgen Daar zijn we weer Ben benieuwd of Tanya ons al goed nieuws kan melden. Gisteravond heerlijk mosselen bij mij ouders gegeten. Staat er een hele grote schaal met verse ananas.... Heeft zoals je nu kan concluderen weer niets geholpen maar lekker was het wel.
Nog een update van Marc (van Tanya): De weeën worden nu echt heftig en komen sneller achter elkaar. Volgens mij gaat het nu echt doorzetten. Bericht was van 9uur37. Waarschijnlijk voor vandaag laatste berichtje want ik krijg zo mijn moeder op bezoek en wurm is ook al aan het krijsen dus ik ga het druk hebben vandaag. Dus ik hoop dat het goed gaat met Tan en dat we vanavond allemaal wat te vieren hebben met haar!
Koeky, gefeliciteerd met Rianne! Elma, gefeliciteerd met Brennan! Miep, gefeliciteerd met Jarno! Melanie, gefeliciteerd met Milyan!
Goedemorgen allemaal, Hier echt een nacht supergoed geslapen! Heerlijk Zelfs in mijn eigen bed. Heb de afgelopen nachten steeds in het logeerbed geslapen, omdat ik, hoewel ik redelijk sliep wel veel draaide en tolde zoals Dennis dat noemt. Maar nu gewoon helemaal lekker rustig. Super. Is toch fijner om wakker te worden naast je mannetje.
Oh geweldig zeg, dat het nu bij Tanya echt lijkt door te zetten! Ben echt heel erg benieuwd .... Hoop het zo voor je, meid Zet 'm op!!!
Oehw oehw het is wéér spannend hier..Sjeez en dan zeggen ze dat je verlof 'ontspannen'moet zijn, nou ik zit hier tegenwoordig bijna dagelijks (zo niet vaker) nagels te bijten van de zenuwen haha.. Tan en marc ik hoop zóóó voor jullie dat het doorzet (en om een of andere reden denk ik/ verwacht ik ook echt zo tegen de avond een berichtje dat jullie officieel papa en mama zijn geworden!) Kriss fijn dat je eindelijk goed geslapen hebt. denk dat dat nu ook wel heeeel belangrijk is, dat je goed uitgerust bent mocht de beep van plan zijn zich aan te dienen Irena, ik heb je pb gelezen. Ik pb je snel weer terug hoor, heb in het weekend vaak niet zoveel tijd om daar rustig voor te gaan zitten (vriendje is dan ook thuis en dan vind ik het niet prettig om uitgebreidt te gaan computeren) Maar ik zal zien of ik je vandaag of morgen nog terug 'mail' Ik doe mijn best oke? Wietske, balen dat het bij jou niet echt heeft doorgezet. Hoe zou het met Ana zijn? Femke, doet je wondermiddeltje al iets? Dat valt ook een beetje tegen he? *zucht* en ik blijf de dagen aftellen...Onze mooie datum is zo aan mijn neus voorbij gegaan gister en nu hoop ik gewoon op 'elk moment' Datum maakt me gewoon echt niks meer uit.. Sinds gisteravond geen pijn meer bij m'n blaas/ kruis gehad van de blaasontsteking..ik hoop zó dat het weg is..Maar ik vrees voor mijn volgende toilletbezoek (vaak komt het weer terug na een keertje plassen)
Owww jekkia, wat een mooi geboortekaartje hadden jullie trouwens..erg gaaf! Ik heb even in je album lopen gluren! Ik vind hem echt heel gaaf!