Ik vind haar zo lang lijken die foto in haar jurkje en die majoos! (ik weet dat dit niet de spelling is hoor, ff lekker fonetisch )
Thx Nicci is ook een mooie meid hoor! Vind ze een beetje op Ana-Lucia lijken, maar dat hadden al meerdere hier gezegd dacht ik.
Klopt! En overeenmomsten met Raven heeft ze ook vind ik. Waarschijnlijk omdat onze meiden alledrie een donker koppie hebben en geen heel ronde toet. Wel lekkere wangetjes, maar geen in elkaar gedrukt snuitje, snap je?
Ik wil ook wel zo'n moederfiets zeg maar heb het hier nog niet echt gezien. Rust maar lekker uit meis!
Was ik weer ff weer geheel rustig. Welke dames lopen nu Tanya hopelijk bevallen is/gaat met mij over tijd? Wietske ? der is hier volgens mij nog geen blonde kindjes geboren of wel? zo wel dan zal ik het wel gemist hebben. ben benieuwd of mijn uk net zo blond is als dat Eva was bij de geboorte.
Pfff ik zit hier nu om het half uur iedere borst 10 minuten te kolven. Ik wil voor een beetje extra productie zorgen. Ik heb de hoop dat Nicci dan ook beter aan de borst drinkt. Eergisteren dronk ze 50 ml aan de borst, voor het eerst. Ik zat voor mijn gevoel toen goed 'vol'. Ach, mocht ze niet meer aan de borst gaan drinken (het gaat sowieso wel steeds iets beter) dan heb ik in ieder geval weer een voorraad in de vriezer! En voor de nacht 2 flessen van 100 ml. Die meid drinkt veel man! Maar goed... nu dus ff flink aan de kolf. Kijken wat het oplevert! Of heeft iemand nog andere goede tips om de productie op te krikken?
Nou heb ik nog niet veel lelijke baby's gezien, maar verschil is er zeker! En ik vind 'onze meiden' (en alle andere baby's die er op lijken) zeker de mooisten! 8)
Ik denk wel een dag of twee... toen Ana-Lucia haar regeldagen had, duurde dat ook een dag of twee/drie en die zijn er ook om de productie op te drijven. Maar aan de andere kant denk ik wel dat het ook bij iedereen verschilt... dus je moet ook zelf een beetje aanvoelen of je borsten wat voller aanvoelen voor een voeding of tussen het kolven.
Ze heeft ook lange benen. Die heeft ze van haar pa die is 2 meter lang! majoos=maillots (vind majoos wel leuker)
We hebben echt alledrie hele mooie meiden, ben het helemaal met jullie eens. Heb ergens gelezen dat anijs goed is voor de melkproductie. Meer kolven en je borsten helemaal leeg kolven wilt ook helpen om de productie op te voeren. De borst masseren tijdens voeden/kolven kan ook helpen de productie op gang te houden. Komt eigenlijk op neer dat hoe vaker de borsten gestimuleerd en geleegd worden het beter voor de productie is. over regeldagen gesproken. Raven heeft de hare net achter de rug en die heeft 3 dagen geduurd. Ze drinkt sinds vandaag ongeveer 95 ml (volgens CB en hun schema moet ze 75ml drinken) uit de fles, dus ik neem aan dat ze zoiets of misschien iets meer uit de borst haalt. Go girl! Lijkt wel alsof mama pokon in haar borstvoeding heeft
Nou ik eet nog steeds beschuit met muisjes mee, dus dat komt goed! Ik kolf mijn borsten iedere keer leeg, en masseer ze daar ook bij. Ik druk het als het ware naar de tepel toe om ook het achterste melk eruit te krijgen. Ik ga dit "ieder half uur tien minuten" vanavond in ieder geval volhouden en morgen ook voordat er visite is. Ik kolf zelfs 's nachts een keer! Kan mij niet verweten worden dat ik mijn best niet doe!