Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Dat moet je dan wel zo blijven volhouden, als je mindert loopt de productie ook weer terug...

voeden jullie op aanvraag of via een schema?
    heb namelijk steeds meer moeite om mij aan dat schema te houden en vind het wel prettig als ze eens een keertje 4 uurtjes slaapt ipv 2

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik voed eigenlijk op aanvraag. Maar Nicci komt vrij strak volgens een schema. Overdag tussen de 3 en 3 1/2 uur en 's nachts zo rond de 4 1/2 á 5 uur. Prima dus! En ik heb de kinderarts gevraagd of ik haar mocht laten slapen als ze niet wakker wordt uit zichzelf. Nicci slaapt 's nachts en als ik haar wakker moet maken drinkt ze niet, maar moppert ze alleen. De arts vertelde dat we max 6 uur tussen de voedingen mogen hebben. Nicci komt altijd eerder, maar ik vind het wel een lekker idee dat ze niet moet als ze nog geen zin heeft.

3. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Waar is iedereen? En zou Tanya al bevallen zijn? Eigenlijk moet ik genieten van dit soort momenten: Huis schoon, kindje slaapt en ik verveel me! Er zullen zeker nog andere tijden komen!

4. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ik ben der maar heb niks te melden

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Dames die over tijd lopen:
    * Wietske
    * Femke J. 16-7-2007 uitgerekend
    * ?

6. Kriss

Kriss Lid

19 jul 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Nou, ik heb vandaag goed mijn best gedaan om Kindje te laten komen.
    Had gelezen dat shoppen helpt. Weet niet meer wie dat afgelopen week postte, maar dat hebben we vanmiddag gezellig gedaan.

We zijn heel Arnhem doorgesjouwd. In heel veel kledingwinkels gekeken, niets gekocht, want ik kan niet passen. Balen ](*,)
    Weet echt niet op wat voor maat ik straks uit ga komen. Ben voor dat ik zwanger was iets afgevallen en heb nu wel iets gegroeid, maar niet veel. Dus ik weet echt niet wat ik straks heb als mijn buik weer weg is.

Daarna een poos fijn autogereden over leuke kleine slingerweggetjes, in Duitsland. Misschien helpt dat ook.

En daarna uit eten geweest. Heb ik lekker pittig eten op. Schrikt Kindje vast van en wil er dan uit!
    Denk ik zo. Jullie niet?!

7. Kriss

Kriss Lid

19 jul 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Was echt fijn om weer in mijn eigen bed, bij Den te slapen.
    Maar toch, als ik merk dat ik erg tollerig word, slaap ik liever op het logeerbed. Anders ga ik de hele tijd denken dat ik hem wakker maak. Op een eigen bed kan ik dan draaien en wurmen zoveel ik wil.
    En als Dennis niet goed geslapen heeft is hij overdag altijd zo stil, dat is helemaal niet gezellig!

8. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    kriss dat was ik denk ik, met Eva was het bij mij zo gegaan met haar geboorte vandaag dus ook gedaan maar helaas weer mis. wordt zolangzamerhand hopeloos van mijn lichaam.

9. Kriss

Kriss Lid

19 jul 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Had echt gedacht dat er nu wel bericht van Tanya zou zijn. ...
    Klonk zo hoopvol vanochtend.
    Zijn vast nu aan het genieten!

10. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hoop het voor der

11. Kriss

Kriss Lid

19 jul 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Ja, dat kan ik me voorstellen, hoop echt voor je dat je beeb snel komt.

Zelf reken ik er nog niet echt op hoor.
    Hou rekening met het ramp-scenario.

Nl. dat ik verlof heb gekregen met 36 weken op de laatste schooldag. En dat Kindje pas komt na 42 weken als de kinderen uit mijn klas hun eerste schooldag weer hebben.
    Dat is in theorie mogelijk, maar daar ga ik nog wel met de vlos over praten, mocht ik 41 weken ver zijn.
    Want nog zo lang thuis zitten, dan kun je mij wel in de kerstboom schieten.

12. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ik krijg dinsdag de datum te horen en begin er steeds meer tegen op te zien zzeker ook door dat Pascal zo zenuwachtig van spuiten wordt krijg ik nu ook de rillingen maar goed wat moet dat moet

13. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Wij zijn gister ook wezen shoppen (ik was uitgeput daarna...) en wezen eten bij de MAC :p
    Mijn zus beviel namelijk ook na shoppen en MAC...hhihi
    maar helaas...

vrienden van ons denken zeker te weten dat 24 juli onze dag zal zijn...ik ben benieuwd..zou mooi zijn, 3 dagen eerder :)

14. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Eva wordt hier nu wel steeds liever this steeds beebie en dan kusje geven aan de buik. volgens mij begint ze het nu klein beetje te snappen

15. Kriss

Kriss Lid

19 jul 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Ja, Tweety, uitgeput ben ik zeker.
    Mijn rug en mijn liezen zijn echt helemaal moe.
    Dat is fijn, dan kan ik straks tenminste weer een nacht goed slapen.

Maar of het echt werkt?

Bij ons ging de hele familie voor ongeveer 14-10 dagen te vroeg.
    Van 12-16 juli zeg maar.
    Zelf heb ik er de hele tijd al rekening mee gehouden dat het wel eens langer kan duren.
    Maar ja, met 26 juli als uitgerekende datum, kan het nu nog zo'n 20 dagen duren. Daar hou ik me maar aan vast.

16. Kriss

Kriss Lid

19 jul 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Tomenjerry: dat is wel heel lief van haar.
    Ik ken het van de kleutertjes in mijn klas. Die gaven ook steeds kusjes en knuffels aan mijn buik.
    De kleutertjes zijn ook precies 'navelhoogte' met hun neus dus dat scheelt dan ook wel weer.

17. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    nou met eva moet ik flink door de knieeen ze is nog geen 2 (oktober) dus dan staat ze echt aan me broek te trekken beebie echt zo schattig. ik sta er hier ook van te kijken al een week overtijd Eva is geboren met 36 week. mijn ma heeft alle kinderen te veelste vroeg gekregen mijn oma idem dus ik breek alle records hier echt heel vreemd maar ben het heeelemaal zat. alles doet pijn en wil mijn lichaam terug en beeb vast hebben

18. Kriss

Kriss Lid

19 jul 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Oh is wel echt heel schattig zeg.
    Ja ik wil Kindje ook gewoon vast houden en weten wat het is. En ervaren hoe het is om een eigen kindje te hebben.
    maar ook om inderdaad mezelf weer te zijn. En te weten dat ik straks alles weer kan doen en eten enzo. Had niet van te voren gedacht dat dat zo lang duurde om zwanger te zijn. Weet het natuurlijk wel dat het 9 maanden is, maar dat je zolang je anders voelt. Dat had ik me nooit gerealiseerd. Daar heb ik ook de eerst komende jaren geen zin meer in!

19. Kriss

Kriss Lid

19 jul 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Nou is mijn mannetje thuis, dus ik ga stoppen dan ga ik een bakkie koffie met hem drinken.

Misschien kijk ik straks nog even. Ben zo benieuwd naar Tanya.

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Maar als Nicci dan meer drinkt houdt ze de productie wel vanzelf op peil he.

Ik voed op aanvraag, al van in het begin. De ene keer houdt ze er drie uur tussen, de ander keer vier uur, maar af en toe ook maar twee uur. Moet jij anders telkens om de twee uur voeden?

Deel Deze Pagina