Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Haaaai..

Jullie vroegen wie er nog meer over datum zijn (grinz)
    Ikke dus ook, dus count me in op het lijstje graag! :)

Nog geen nieuws van tan dus blijkbaar, jammer...

Ik ben verder te moe om uitgebreidt te schrijven hier, maar inderdaad femke ik ben het ook wel zat!

Fijne nacht ladyzzzz

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hier dus net hetzelfde als bij jou Chantal... al komt ze heel af en toe wel eens om de twee uur.

3. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ga je borstvoeding geven? En geef het ontzwangeren ook de tijd!

4. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Dames die over tijd lopen:
    * Wietske
    * Femke J. 16-7-2007 uitgerekend
    * Niva

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik zou eigenlijk wel eens een tip willen om de voedingen sneller te laten verlopen... ben nu net een uur en een kwartier beziggeweest (kwartier rechthouden om te boeren inbegrepen). Iemand een ideetje?

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik heb meegekregen dat de voeding een half uur mag kosten, excl boeren. Waarschijnlijk ook vanwege haar dysmaturiteit zodat ze haar energie kan gebruiken om te groeien. Ik leg haar dus wel aan, maar na 20 minuten krijgt ze rest met de fles. Ik zou niet weten hoe je de borstvoeding sneller kan laten verlopen.

7. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ja, toen Ana-Lucia in de couveuse lag mocht het ook niet langer dan een half uur kosten. Maar nu kan het geen kwaad meer, ze groeit immers hard genoeg :) Die kleine juf hier wil echt heel op haar gemakje drinken, ik denk dat ik het ook eens zal proberen met kolven en het in een flesje geven, misschien enkel voor 's nachts want dan vind ik het echt te lang duren, zit voortduren te knikkebollen. Overdag heb ik haar liever aan de borst... vind dat zo fijn... lekker knuffelen met m'n meid :)

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hoeveel drinkt Nicci nu? Ana-Lucia drinkt zo'n 120 à 150.

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hihi dat zie ik mijn groep 8-ers ook niet doen. Zitten met hun neus ook iets hoger. :)

10. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Dat lengte ipv breedte heb ik met Elin ook. Die komt ook aan maar je ziet nog geen spekkies ontstaan hoor, alleen maar langere benen, zo lijkt het!

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Jaaaa heerlijk he!? Maar 's nachts een flesje van de kolf vind ik een ideale manier. Nicci heeft ook helemaal geen last tepel/speen verwarring.

12. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Varieert nogal, laatste 3 dagen wel om de 1,5 tot 2 uur (erg vermoeiend) maar dat waren de beruchte regeldagen volgens mij. Sinds vandaag is het dat ze zich weer tussen de 3-4 uur meldt. Laten we hopen dat het vannacht ook zo zal zijn [-o<

13. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Nicci zit nu op 90ml of 100ml, maar dat gaat rap meer worden. 2 dagen terug was het nog 80ml. Ze geeft zelf wel aan dat ze meer wil en ze groeit ook hard. Ik weet ook helemaal niet wat normaal is eigenlijk.

14. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Klaag maar lekker hoor meid! Ik weet precies wat je voelt, had/heb dat zelf ook steeds. Dat je denkt dat je alles fout doet en dat je een slechte en ontaarde moeder bent. Dan je a-relaxed bent en alles moeilijk vindt. Dat je je overal zorgen over maakt. Dat je knettergek wordt van dat gehuil en denk dat jij als moeder zijnde moet weten waar ze om huilt.

MAAR (en het is een dikke maar): ik heb vandaag bezoek gehad van een ervaringsdeskundige eerste klas (mijn eigen moeder namelijk) en die zei dat ik het HARDSTIKKE goed deed en dat mijn twijfels en zorgen volkomen natuurlijk waren en dat die na een tijdje vanzelf overgaan wanneer je het idee hebt dat je ze een beetje leert kennen.
    En naar wat ik lees van je heb jij te kampen met eenzelfde soort problemen als ik, dus misschien een ideetje om a) naar mijn moeder te luisteren of b) zelf een ervaringsdeskundige uit te nodigen om een dagje mee te lopen en die kan je dan hetzelfde zeggen.

Overigens: voor de mensen die zich nu afvragen waarom ik ineens zo lovend ben over mijn moeder: ik heb dus de afgelopen tijd he-le-maal geen gezanik gekregen van mijn moeder, die is juist heel supportive nu. Dus waarom slapende honden wakker maken?

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Mijn mannetje slaapt al geruime tijd op het logeerbed (is ook een 2-persoons met een nieuw matras, dus afgezien van het feit dat het niet gezellig is hoef ik me niet echt schuldig te voelen). Hij zit 's ochtends al om 6 uur in de auto dus ik wil dat hij goed slaapt. Ik lig namelijk ingebouwd tussen 5 kussens :confused: om toch nog wat ondersteuning te hebben. Ga verder elke twee uren naar het toilet. Dus ja, dan gaat zijn nachtrust ook wel naar de knoppen. Bovendien slaap ik zo zelf momenteel ook beter en ben ik overdag wat beter te genieten.

Zou het iets van het onderwijs zijn dat we balen dat we er niets aan kunnen doen om de boel wat te beïnvloeden? Kan niet tegen die onzekerheid en niet weten wanneer mijn baby nou jarig gaat zijn .....
    Hoop maandag meer duidelijkheid te krijgen over welke stappen er ondernomen gaan worden. Houd nu toch stevig rekening met inleiden. Of ben ik nu te voorbarig?

16. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ik hoor dinsdag wanneer ik ingeleid wordt verwacht eind van de week

17. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Overigens; ik lees ff bij en dan post ik weer over Tanya ok? Voor het geval er al nieuws tussen staat dat ik gemist heb leek het me handig om eerst ff bij te lezen namelijk.

En dan ga ik harry potter lezen :D :D :D

18. jekkia

jekkia Fanatiek lid

goh, daar heb ik eigenlijk nog niet aan gedacht om het 's nachts via de fles te geven (stom he, doe het wel soms overdag zodat haar papa haar de fles kan geven.)
    val ook altijd half in slaap tijdens het voeden 's nachts en ben aan het einde dan weer klaarwakker :rolleyes:
    Raven kan ook rustig een uur drinken (incl. luiers en boertjes)
    zal maandag eens op het CB vragen of een uur niet te lang is. Maar vraag me af als ze met 30 min wel genoeg binnen krijgt. Of ben ik dat weer een overbezorgd moedertje? ;)

warmen jullie de voeding dan op via de magnetron of een flessenwarmer?

raven drinkt nu ongeveer 90ml, vorige week 80ml (uit de fles dan he)

19. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Mijne is redelijk blond! Ben ik zelf tenslotte ook dus ja dat was te verwachten ;)

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Zit jij momenteel bij de vlos of de gyn?

Deel Deze Pagina