Meiden ik ga naar bed met de nieuwe Harry Potter, nog geen nieuws van Tan maar hopelijk morgen wel. Dus lees jullie later en jullie mij hopelijk ook (al was het dan alleen maar met nieuws over Tan voor als mijn sores jullie niet boeien, haha). Laterzzz, Lex.
Femke: dat zou inderdaad raar zijn als de groep 8-ers je buik een kusje gaan geven Doe maar niet. maar die kunnen wel weer heel leuke opmerkingen maken. En gaan helemaal meeraden naar het geslacht en de naam en zo. Ja, ik wil ook altijd alles onder controle hebben in mijn klas. En met Kindje inderdaad ook. Plan alles altijd heel erg vooruit. Kortom, alles stond hier al heel vroeg klaar. Kamertje ingericht, kleertjes gekocht, gewassen en gestreken. geboortebord is al een aantal weken klaar. En inderdaad ... het enige dat ik niet kan plannen is wanneer Kindje nou eigenlijk komt. AAARRRGGGH
Hoi allemaal, heb ff oppervlakkig bijgelezen. Bedankt vooor alle gelukswensen. Het gaat hier prima, Milyan is nog steeds een beetje misselijk en begint een beetje last te krijgen van krampjes. Maar morgen komt oma met het wondermiddel uit Duitsland. Milyan is trouwens op de verjaardag geboren van mijn tante (zus van mijn vader) en de verjaardag van de broer van mijn oma die op 19-jarige leeftijd in de 2e wo vermist werd. En naar hem (Maximilian) is Meallán vernoemd. Toevallig allemaal, he? En voor liefhebbers hier nog de betekenis: Milyan (MIL-yahn) Prob. from Latin aemilianus "flattering". Name found in the Bodmin Manumissions*. Also a legendary king of Cornwall and an early saint. Tanya, hoop dat uiteindelijk nu de bevalling net zo soepel gaat als bij mij en je nu ook al met je ukkie in je armen op bed ligt! Ana, ben je al bevallen? Misschien heb ik een berichtje gemist? Zwangeren: Dames, ff een hart onder de riem vanuit Amsterdam! Nog even volhouden. Nu duurt het echt niet meer lang! En blijf vooral hier je hart uit storten als het ff tegen zit!! Borstvoeding opkrikken: er staat me iets bij dat bruin bier goed helpt. De rest heb ik ff niet zo goed gelezen, dus kan ik ff niet echt op reageren. Sorry.. komt de volgenden keer wel weer
KRISS: Ik heb van de week aan mn VK gevraagd of het wel zo verstandig is om lekker inspannend te zijn, of je zo misschien wel iets kon opwekken... Zij raadde het sterk af; zo raakt je lichaam oververmoeid en kun je de bevalling niet meer goed aan.... Dus ik hou me maar ff koest Lma: ik wil ook graag in het lijstje erbij tweety 31- Diana- 32 jaar - 27 juli uitgerekend- geheimpje
Ik warm op met een flessenwarmer, maar ik heb tijdens een dagje weg ook gebruik gemaakt van de magnetron. In het ziekenhuis deden ze dat ook. Toch gaat mijn voorkeur er niet naar uit.
dames, ik zag dat er voornamelijk veel afgevraagt werd wie ik nou werkelijk ben de reden dat ik onder een andere naam ben begonnen is omdat ik nooit uitgeweest ben op rellen. en jullie wou laten zien, dat ik net als alle andere hier voor mijn plezier ben. en ten tweede wou ik niet met me echte naam voor de world to read bekend zijn i.v.m mijn ex. wat ik niet snap, is dat jullie me dit niet gewoon ff gevraagt hadden. of ik die persoon was ik wou gewoon laten zien dat ik wel een super lief karakter heb iets waar jullie eerder geen intresse in getoont hebben. en ook wou ik laten zien dat ik t nooit slecht heb bedoelt. als ik had bevallen had ik jullie zowiezo het uit mezelf gezegt, met de vraag of jullie je bij jullie stanpunt wouden houden of ik rellen wou veroorzaken, of dat ik net zo leuk hier hoor, en ik vond ook omdat er nog heel veel op me oude alias erop door gingen dat het beter was, om die alias te beeindigen, want ik kreeg de kans niet om gewoon lekker gezellig te zijn en mee te kletsen omdat er 1 opmerking verkeerd opgevat werd en iedereen zijn zegje wou doen, wat ik ook wel snap hoor. maar zo ging het van her naar daar enz enz en dat was niet wat ik wilde, ik wou gewoon lekker mee praten over bevallen aangezien ik alleenstaand ben en ik alleen hier ff lekker gezellig kan praten en hier wat info kan inwinnen. voor mensen die nog steeds negatief van me denken graag in pb. en ik weet niet wie stef is maar dat ben ik zeker niet. vraag het maar na. dus bij deze de rellen waren geen echte rellen in iedergeval niet zo bedoelt. en ik wou dat gewoon afsluiten, en jullie in laten zien, dat ik wel een gezellig ruim denkend en lief en zacht persoon heb die het beste met iedereen voor heeft. ik hoop dat dat gelukt is.
zoiets heb ik ook gehoord. ff opgezocht voor de zekerheid: Er wordt wel verteld dat bruin bier, noten, taug en thee op basis van venkel, karwijzaad of venkelzaad het 'zog' zouden stimuleren. Er is geen bewijs dat het ook echt werkt. Zolang je het gebruik ervan niet overdrijft, is er ook geen bezwaar tegen. Bruin bier bevat alcohol, waar je kindje ook van meedrinkt. Er zijn aanwijzingen uit onderzoek dat kinderen wat minder drinken wanneer de borstvoeding een alcoholsmaakje heeft. Bij tips ter stimulering van borstvoeding vind je goede adviezen om de borstvoeding te stimuleren
Hallo dames, Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Ukkie is er. HIJ is geboren op 22-07-2007 om 00.14uur en hij heet Ruben Yannick. Hij is 52,5 cm lang en weegt 3720 gram. Met Tanya is nu alles goed. Het was wel een zware bevalling, maar dat schrijf ik als ik wat geslapen heb wel even allemaal. Lexi, hartstikke bedankt voor het posten. Dikke kus en knuffel van Tanya voor iedereen Marc
Is er al weer iemand wakker? Heb een vreselijke nacht achter de rug. Elke anderhalf uur er uit. Ben het nu zo ontzettend zat. Ben nu in een mood dat ik morgen tegen de vervangende vlos ga zeggen dat ze dat hokeopatische middel in hun %$# mogen stoppen en ik mgewoon ingeleid wil worden. Scheelt ons ook nog een hele bak met geld voor de poliklinische bevalling. (we blijven ook prakisch nadenken hè....) Nee, serieus. Ben het helemaal zat. Kreeg net een sms van vrienden. Die zijn in de tijd dat ik zou kunnen bevallen van Moskou naar Peking gereisd! Had toch echt wel verwacht dat bay er zou ijn tegen de tijd dat zij in Peking aan zouden komen. Niet dus....