Owwwwwwwwwww ik zie net dat Ruben geboren is. EINDELIJK. Mannetje, wat heb jij je moeder laten lijden! Heerlijk dat je er nu bent. TANTAN en Marc... KUS! Van harte met jullie mannetje!
Eef hup genieten jij wij redden ons wel. je meissie heeft jou heeeeeeel veel meer nodig en zo hoort het. voor je het weet zijn ze groot
Voor het geval iemand het wil weten: De vlos is net weg. Ze heeft me tot 1 cm weten te strippen. We hebben lang zitten te praten en ik ben nu wel weer wat rustiger. Heb nu het gevoel dat al die ahrde buiken de laatste weken niet voor niets zijn geweest. Toch weer nieuwe granules gekregen om een dag eerder mee te beginnen. Mocht er dinsdagochtend nog geen actie zijn, dan stript ze opnieuw. Misschien raar, maar vind het wel een beetje jammer dat er totaal niet op mijn laatste berichtje gereageerd is. Mocht het niemand verder interesseren, dan kan ik misschien hier beter niet meer schrijven. Wil niemand lastig vallen natuurlijk. Klinkt nu misschien wat extreem maar ben gewoon een beetje teleurgesteld aangezien ik er behoorlijk doorheen zat/zit.
Tan en Marc: Gefeliciteerd! wat super geweldig grandioos dat eindelijk jullie mannetje geboren is! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je nu een beetje kan beginnen met genieten Tan...In ieder geval een dikke knuffel voor jullie! Femka: Ook een heeeeeele dikke knuffel voor jou, ik begrijp heel goed dat je er compleet doorheen zit hoor. Irritant dat dat het beleid van leeuwarden is (weet ik ook meteen waar ik aan toe ben trouwens..misschien komen we wel bij elkaar op de kamer liggen als het zo doorgaat hihi) Ik vind het wel heel goed van je dat je zelf aan de bel getrokken hebt en verteld hebt wat je dwars zit...R-spect! Babylicious: ik sluit me aan bij La lex de Vries en Beebie. Ik begrijp heel goed waarom je onder een andere naam opnieuw bent gekomen,en dat je dus eigenlijk heel graag wilt dat we zien dat je het goed bedoelt. wat mij betreft had dat (beter zelfs) ook onder je eigen naam gekund. Natuurlijk krijg je een nieuwe kans enzo, maar ik ben het wel eens met lex dat je niet zomaar kan verwachten dat je rot kan doen en dan onder een andere naam ineens lief gevonden wilt worden..helemaal niet wanneer mensen doorkrijgen dat je dezelfde bent. Als we te weinig interesse in je (hebben getoond) of tonen, spreek dit maar gewoon uit..maar alsjeblieft met een beetje respect en zonder mensen verwijten te maken. Misschien kun je opnieuw beginnen en vertellen wie je bent, waar je woont, wat je doet etc etc..zó beginnen de meesten hier namelijk (ipv meteen met een wijzend vingertje én een rel ) Hier: Pijnnnnn..echt mn onderbuik doet zo'n pijn, ik word er niet goed van. Heb toch steeds de indruk dat het luchtbellen in mijn darmen zijn die heeeel hard tegen m'n achterste drukken (snappen jullie wat ik bedoel?) Zal dat de beebie dan toch zijn? hele nacht wakker gelegen van die pijn, dus ik dacht eigenlijk dat het wel zou beginnen..Maar verder geen tekenen hier. Ik kan dus alleen niet meer zitten of liggen, eigenlijk alleen staan (maar dat hou ik dus niet de hele dag vol hihi) Valt me op dat de meeste zwangeren trowuens zo tegen het eind vooral ongemakken en pijn enzo voelen..gek dat je daar vantevoren niks over hoorde/hoort he? Ik heb dat nooit geweten tenminste! La Lex, thnxx voor je PB'tje Don't worry, denk dat het wel goed zit..en zo niet: dan nog! (dan heb je altijd Niva.R achter je staan ) Mesaana: hoooooooi! Hoe gaat het verder met je! leuk je hier weer eens eventjes te zien! Hou je het nog een beetje vol? Kuzzzzzzz dames
Ik krijg nu visite maar wil wel Femke even een dikke knuffel geven. Meid, ik hoop voor je dat de kleine snel komt. KUS!
Ik heb net op je gereageerd! Is weer veel gebeurd en verteld de afgelopen anderhalve dag..Ik denk (helaas) dat je berichtje er bij sommigen een beetje tussendoor geglipt is...Is niet dat het ons niet boeit hoor, ik was juist erg nieuwsgierig! Fijn dat je gestript bent..Om eerlijk te zijn, heb ik net de halve ochtend liggen malen en denken wat strippen nou eigenlijk precies inhoudt (stom he, twerwijl het hier al zo vaak is besproken) ..Ik dacht dat de vlos dan probeerd het velletje los te trekken? Klopt dat? Doet het pijn? Hoeveel cm heb je nu in totaal dan..? Knuffel en geen zorgen maken om de weinige reacties hoor..soms glipt zo'n berichtje er in alle drukte tussendoor, terwijl het je zelf best hoog zit! Goed dta je het in elk geval zegt!
Sorry Femke, Kan me voorstellen dat je dat zo voelt. Goed dat je het gewoon zegt, niet opkroppen, want dan gaat het net zo als met die ene met de dubbele namen en komt er ruzie. (dit heb ik allemaal niet meegekregen gelukkig) Maar inderdaad, ik had best kunnen reageren op je berichtje. SORRY, schaam me echt , Hier een dikke knuffel voor je
Het is soms ook lastig, want ik zelf meld me niet steeds af als ik een poosje weg ga. Dus dan heb ik nog gepost en dan zijn we gaan fietsen, maar zeg ik niet dat ik weg ben. Dus dan lijkt het of je nog online bent terwijl ik in werkelijkheid weg was. Als je nog snapt wat ik bedoel.
Niva, dat gevoel heb ik ook inderdaad de laatste dagen. Dat het drukt tegen mijn achterste. Bij mij zijn het inderdaad de darmen, want als ik naar de wc ben geweest dan is het over. Alleen da tnaar de wc gaan dat lukt inderdaad niet elke keer.
k ben een typ die wel alles leest maar niet op alles reageert. Ik had je misschien sterkte of succes moeten wensen. Sorry dat ik dat niet heb gedaan. Als ikbij lees kan ik helaas niet op alles reageren. Nou ja, kan wel, maar dat kost erg veel tijd. Misschien maak ik verkeerde keuzes. Sorry. Ik hoop echt wel voor je dat het strippen iets in gang gaat zetten en jij ook snel je beeb in je armen hebt. En natuurlijk moet je gewoon blijven schrijven.
Pffew, gelukkig. Lief dat jullie allemaal zo snel reageren. Doet me erg goed. Vond het moeilijk om op te schrijven dat het me wat tegenviel, maar anders gaat het toch knagen. (en hormonen doen rare dingen met je hoofd....) Ben hier wel blij mee aangezien jullie en dit forum een fijne manier zijn om de dag door te komen. Zou het anders echt missen! Thanx!
Tuurlijk, je hebt helemaal gelijk, en knagen is niet goed. Krijg je rimpels van. Staat niet leuk op de eerste foto's!
Strippen is het loswroeten (klinkt heftiger dan het is) van de vliezen en de baarmoedermond. Ze proberen dus eerst met een vinger in de eventuele ontsluiting te komen en draaien dan rondjes om het wat los te maken. Als het goed is, komt er dan een hormoon (proglastines ofzo) vrij die je weer helpt om meer ontsluiting te krijgen. Eigenlijk een duwtje in de goede richting. Ik had verwacht dat het echt erge pijn zo doen. Maar dat viel erg mee. het eerste contact met de baarmoedermond was even stekerig en het ergste wat ik voelde was wat een ongestelde druk onderin. Moet wel zeggen dat ze het heel goed uitlegde en op mijn ademhaling en reacties lette. Verder kwam er een heelklein beetje bloed vrij, maar dat was verder niet iets om zorgen om te maken. gewoon een gesprongen bloedvaatje.
Twee dagen geleden , Ik had de eer uitgerekend te zijn op de mooie datum 20-07-2007 Maar helaas, t mocht niet zo zijn en nu kunnen alle datums me gestolen worden hihi.. ik herken dat wat je zegt van dat afmelden..dat doe ik ook bijna nooit hoor..dan zou het ook zooo druk worden hier met berichtjes..dus soms sneak ik er ook gewoon tussenuit (niet bewust, maar vergeet het dan ook) Hmm, dus je denkt toch dat het de darmen zijn? jammer, had gehoopt dat t de beep zou zijn die zich een weg naar buiten boort. het is wel een heeel naar pijnlijk gevoel he?
thnx voor je uitleg over dat strippen..klopt wel ongeveer met wat ik dacht dus.. Ben beniewud, ik moet woensdag weer naar vlos..Zou ze er over beginnen? damnit, ik wil toch echt gewoon in mijn badje thuis bevallen en niet naar het z-h hoeven.. Sterrekind, ik heb je album nog es bekeken..wat is Lieve een beauty zeg..hihi in d'r mooie jurkje
Ik ga me in mijn gympen wurmen en dan even de hort op. vriendje gaat me uitlaten zodat ik niet bij de muren opvlieg. Lief hè! tot later