ahh Niva ga je je de zwangeren waarschijnlijk ook al verlaten ik wil ooook. hier ook buikpijn en harde buiken maar zal wel weer niks zijn dus ik roep niks baal alleen ontzettend.
Nee die heb ik nodig voor de volgende voeding omdat Nicci nog niet alles uit de borst haalt. Dus op basis van wat ze uit de borst genomen heeft voed ik bij met een fles. Als ik veel heb staan (nu al een tijdje niet meer) dan zet ik wat in de vriezer. het laatste flesje is nu officieel uit de vriezer gehaald. Bah kan wel janken!
Goed bezig meissie! Het klinkt heel serieus. Ik had ook tegen Ruud gezegd dat als de VK zou komen dat ik toch wel hoopte dat ze zou zeggen dat ik 6 cm ontsluiting zou hebben. Toen ze kwam zei ze 4-5. Maar dat viel me niet eens tegen toen. Wat slim dat je alvast wat hebt opgenomen, want idd die stomme belspelletjes kan je missen als kiespijn. Nee, ik lag geen Mr Bean te kijken. Ik was de gek die de finale van Wimbledon op had staan en ook echt lag te volgen tussen de weeen door. En toen we naar boven gingen (toen had ik inmiddels 9cm, maar mijn vliezen stonden nog) zei ik ook dat de tv aanmoest. Iedereen keek me raar aan, maar niemand durfde me tegen te spreken . Ik heb ook nog redelijk bewust meegemaakt dat Federer heeft gewonnen. Ik neem de telefoon mee naar bed en zal er waarschijnlijk toch nog wel uit moeten (tja, de voedingen he?), dus misschien kan ik het zelfs op een rare tijd wel plaatsen hier op het forum. En anders ben je morgenochtend de eerste! Laat je niet gek maken en doe waar jij je prettig bij voelt. Ik moest er echt niet aan denken om in bad te gaan ofzo en wilde gewoon lekker op de bank liggen. En ik ben er van overtuigd dat als je je prettig voelt het veel makkelijker/sneller gaat. ****Komt nog een beetje kracht en energie**** Ik stuur het in porties verspreid over de avond/nacht Zet m op! en natuurlijk ook succes voor Vir, want dat kan hij vast ook wel gebruiken!
Super Niva! Heel veel succes en sterkte! Ik vond bevallen zo mooi! (meteen erna dan he, niet tijdens de ontsluitingsweeën ) Schrijf alles op! Je vergeet alles en je tijdsbesef is weg!
Thnxx nogmaals Jody..echt super lief van je, voel de energie en kracht hier al door de huiskamer zweven (hihi) Ik wil natuurlijk juist wél in een badje, haha ik wil immers een waterbevalling doen..Nu nog hopen dat dat allemaal door kan gaan.. Moet er niet aan denken trouwens om sport te gaan liggen kijken... maar je hebt wel een erg leuk verhaal later voor Mick! Ik ga nu effe iets anders doen..Jullie horen het wel.. Dikke kuzzzzzzzz (p.s. Vir loopt ineens een lampje te maken die al maanden stuk is..haha..so cute)
Sverre drinkt ook veel minder! En ik krijg dus ook met moeite 80 cc uit beide borsten.. Maar las wel ergens dat kolven niets zegt over hoeveel voeding je hebt. En Sverre doet het er goed op, anders zou hij niet zo lang slapen 's nachts, toch?
Raven heeft zojuist 100ml gedronken. Mama trots natuurlijk want de kleine meid hoeft eigenlijk maar 85 ml te drinken NIVA, succes met je bevalling!!
Soms? Nee, verdomd vaak. Ze krijgt op deze manier veel te weinig binnen, valt in slaap, ik leg haar in bed en binnen 5 minuten is ze wakker... gillen... honger. Dus weer aan de borst en weer in slaap vallen. Zo blijven we doorgaan. Vermoeiend voor haar en voor ons. Ik ben vreselijk bang dat ik hier iets verkeerd doe. Nu ook weer, Jer zit bij haar bedje met zijn pink in haar mond, zo blijft ze stil, maar zodra hij weggaat is ze binnen een paar minuten klaarwakker. Ik vind dit toch wel vreselijk moeilijk...
150 ml per kilo per 24 uur is wat ze moeten drinken, is mij verteld! Raven heeft er zin in! Die wil gewoon snel in dat jurkje passen!
Hier voel ik nog niets speciaals in mijn buik. Het is allemaal nog helemaal rustig. Mijn man hoopt echt dat het vanavond begint: hij heeft morgenochtend een afspraak met een zeurende, vervelende klant waar hij graag onderuit wil.
Hebben jullie al eens aan een tepelhoedje gedacht? Ik voed ook met een hoedje omdat het dan minder moeite kost. Misschien is het dan makkelijk genoeg om wakker te blijven. (weet het niet hoor, probeer mee te denken)
Wow Niva! Hoop dat het doorzet vanavond. Ben benieuwd wat de vlos zometeen zegt. Ik ga zo nog weer even kijken. kus Femke
@ Niva en de rest Oja, een vriendin van mij zit bij de walvisclub dus als ik onverwacht toch nieuws heb gaat ze vast en zeker hier ook even posten. Toch Imani? (Weet dat ze stiekempjes hier ook meeleest)
Nou heb net met de vlos gebeld. Aangezien er niks feitelijk is veranderd, behalve dat ik nare rugpijn erbij heb gekregen durft ze het aan om de nacht zo in te gaan. Ze raadde me aan 'vroeg'te gaan slapen als dat nog zou lukken. Dit zou ook nog weer af kunnen nemen, maar ze zag die kleine piekjes/golfjes toch wel als beginnende weeen.. Maar ze duren bij lange na geen minuut en komen ook nog niet om de 4 minuten en ze zijn zeker nog wel draaglijk.. Dus ik ga zo naar boven, wordt het wel erger dan kon ik haar bellen, zo niet..dan is het dus weer afgezakt. Wens jullie een fijne nacht, bedankt voor de gelukwensen slapa lekker voor wie gaat en ik hoop morgen goed nieuws te hebben! (oeh ik vind het zo spannend) Trusten damezzz