dank je wel, ben geloof ik ook de enige in nederland die zo heet yashica is een japans fotocamera merk, maar mijn moeder beweerd de naam zelf te hebben verzonnen. Het betekend wereld wijde visie Onze katten lagen graag tegen mijn buik aan tijdens de zwangerschap. Toen Raven net thuis was moesten ze wennen aan haar. Maar nu komt ze Brutis er lekker bij liggen en geeft kopjes aan raven. Knappertje heeft het er nog niet zo op, maar dat komt denk ik omdat Raven hem al een mep heeft verkocht (hij kwam te dicht bij de maxi cosi toen Raven met haar ramen lag te zwaaien)
vraagje aan de mama's Is vruchtwater ook daadwerkelijk heel erg waterig? Of kan het als je bijvoorbeeld alleen een klein scheurtje in het vruchtvlies hebt ook wel wat 'romiger' zijn. ik heb nl. ineens veel meer afscheiding. lijkt wel veel op witte vloed (maar ruikt niet vissig ). Had echter de indruk dat ik vorige week mij n slijmprop al kwijt was.
Over katten gesproken. Tijger,mijn jongste en stoutste kat had vanmorgen een muis gevangen. Hij kwam er heel trots mee binnen lopen. Beestje was nog half levend. Vreselijk zielig. Heb hem dus eerst geprezen met zijn prooi. Dat ik vreselijk trots op hem was enzo Daarna moest ie met de muis naar buiten. Maar ja... Tijger wilde toch naar binnen. *zucht* Muis buiten gelaten. En ja... beest was meer dood dan levend. En ik kan zon beest dan niet laten lijden. Zo ben ik niet. Dus... aan mij de gruwelijke taak om dat beest verder dood te maken. Heb vreselijk lang zitten dubben hoe ik dat moest doen. Heb toen maar mijn stalklompen aangetrokken en ben boven op hem gaan staan. Ik hoorde hem gewoon breken onder me. Tranen stroomden over mijn wangen. Ik ben gewoon net zo'n moordenaar als Tijger...
Dat hadden wij idd afgelopen weekend ook. gelukkig laat Joris zijn muisjes buiten. Maar soms maakt hij het werk niet helemaal af. ligt zo'n beestje de halve nacht te krijsen omdat hij half verlamd is. Gelukkig is vriendlief in dit geval de held. kan me zo voorstellen dat de tranen je dan hoog zitten. Zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen. Alhoewel mijn alternatief ook wreed is aangezien ik Joris maar weer bij het muisje neer zou zetten en dan zelf snel weg zou gaan.......
Hoi meiden, had wel ff gelezen gisteren, maar geen tijd om te reageren. Raar, he ? Kijken hoe ver ik vandaag kom. Tanya, ik ben zoooooooo blij dat het voor jou nu ook voorbij is. Je eigenwijze uk is dus een zoontje geworden met de mooie naam Ruben. Jij en Marc, van harte gefeliciteerd!!!wat een mooie donkere krulletjes!! Mamavandylan: en nu dus ook Kyano. Ook jullie van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!! Femke: hoe laat je bij de juli-mama's bent gekomen maakt echt niet uit. Iedereen is welkom.. Als er een keer niet gereageerd wordt op iets dan gebeurt het zeker niet uit desinteresse. Mij overkomt het ook wel eens dat ik wel had willen reageren, maar tegen de tijd dat ik bijgelezen ben, ben ik het alweer kwijt en dan denk ik vaak..'ik wou nog iets zeggen, maar wat was dat ook alweer"? Dus niet aan jezelf twijfelen!! Kar76: ik weet niet of je vragen over kolfen enz. al beantwoord zijn, maar wat ik erover kan zeggen is dus dat de meeste vrouwen een 'goede' en een wat minder goede' borst hebben. Oftewel een voorkeur voor 1 borst, waar het gewoon beter lukt. Dus dat je bij de ene borst minder kolvt kan wel kloppen. En over ritme.. sommige babies krijgen er zelfs nooit een!!! Verder geldt hier bij ons: overdag binnen 4 uur voeden, s nachts vooral laten slapen !! Kirby: hier ook zo een die na een paar teugen in slaap sukkelt en dan een half uur later weer wil! Maar het schijnt dat de eerste slokjes erg dik zijn, maar niet echt verzadigend. Daarom is het dus belangrijk, dat je telkens 1 borst leeg laat drinken. Niva en Wietske: you go girls!!! Irena: succes morgen!! Femke, Kriss, Diana, babylicious zijn jullie nou de laatste vier? Heel veel sterkte. Jullie kunnen het ook!!!! Femke: ik heb geen huisdier, dus ik zou het niet weten. Lexi: hopelijk heb je geen koortlip. lijkt me vreselijk irritant. heb het gelukkig nog nooit gehad. Kar76: weet je al waar je koorts vandaan komt? Ana: weten we al iets?? Pienie: heeft iemand nog iets gehoord over haar zoontje? Overige mama's: ik ga een andere keer weer uitgebreid de tijd nemen alle albums te bekijken. beloofd. Maar nu ben ik blij als ik met 1 hand schrijvend uberhaupt ff kan reageren. ben wel al op pag. 1447, maar moet nu weer ff voeden...
Wat een heerlijke foto van Demelza. Vond die olijke foto van haar toen ze net een paar minuten oud was ook al zo fantastisch!
Dank je! Ja wij gaan er ook helemaal vanuit dat Juli ook onze maand is. Ik moet er zelf niet aan denken om langer dan 4 dagen overtijd en dus in augustus 'pas' te mogen bevallen. Ik ben net wakker van mijn mddagdutje. Ik kan echt niet zonder nu.Ik hoop dan ook dat de kleine een heerlijke slaper/slaapster zal zijn, dan kan ik ook smiddags bijtanken. Of is dat te makkelijk gezegd dan gedaan?
Ik zal Kar eens sms'en. Heb nog niets gehoord. En normaal horen we altijd wel iets van elkaar. Maar... ik heb ook nog niets laten horen. Dus ik ga eens checken hoe het is. Zijn het echt nog maar zo weinig meiden die nog moeten bevallen?
hihi, ja... dat snap ik. Hoop ook dat jullie snel zullen volgen. Maar goed, dan doen de juli mama's het goed tot nu toe. Oke, we weten niet hoe het is met de meiden die ons hier verlaten hebben, maar ja, dat is hun keuze om niet meer te komen. Erg jammer. In het begin kwamen ze nog om te feliciteren als er iemand bevallen was, maar dat is nu ook niet meer zo... Ik ben vandaag zo blij met mijn meisje. Ze doet het zo super. Slaapt goed in haar eigen bedje, het borstvoeden ging net ook super. Voel me er vandaag erg relaxt onder.
Niva is bevallen! Dit is haar berichtje: Wij zijn de hele trotse papa en mama van ons gezonde meisje: Devin Danae. Vir komt binnenkort verslag uitbrengen! Zware bevalling, was nippertje nog thuis maar alles is goed! 3340 gram, 50 cm. Van harte gefeliciteerd meid! Echt hele mooie namen en vast een prachtig meisje! Tot snel!
NIVA... Van harte! Wat een mooie namen! Heerlijk...jullie meisje in jullie armen! Geniet er lekker van! Jody, tnx voor de update. Tomenjerry is wel heel erg stil. Zal het daar doorgezet zijn?
nee hoor nog niet doorgezet blijft wel rommelen;S baal als een stekker ga zo douchen en op tijd slapen morgen 10 uur gyn hopelijk mag ik blijven. Niva gefeliciteerd goed gedaan meid
Pff even een opmerking tussendoor: weet je hoe moeilijk het is om de nieuwe Harry Potter uit te krijgen als je een baby thuis hebt? Je valt of in slaap boven je boek of je kind gaat steeds huilen als jij bij een spannend punt bent aangekomen...
had ik met de vorige geen last van. ik las s nachts als eva niet wilde slapen sliep ze bovenop mij en mama maar lezen
NIVA van harte hoor! Inderdaad aparte mooie namen! ik ben ook benieuwd hoe je Danae uitspreekt...("danee" ?) Geniet van het gezinnetje!
Tanya gefeliciteerd met jullie zoontje!! Mammavandylan gefeliciteerd met jullie zoontje!! Niva gefeliciteert met jullie meisje!! Hoop dat jullie volop mogen genieten van de kleintjes Gr Jacquelien