Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Niva, hoera!! Gefeliciteerd met Devin Danae! Ik zal wel ff moeten wennen aan de naam eerlijk gezegd. Het is absoluut een mooie naam, daar niet van, maar ik ken Devin alleen als jongensnaam... :oops:

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn

Gefeliciteerd!!!Echt gave namen!!

3. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik ken een Danae die uitgesproken wordt als Danaai

4. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

mooie naam devin....proficiat

5. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

vandaag gaan sjoppen...kan nog steeds niet al mijn kleren aan :oops: erg frusterend..maar ja niet genoeg want ik zit met een zak chips achter de pc :p

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Oooh hoe cute! Echt leuk! Wat heeft ze een duidelijk naveltje!

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik ben het wel met Eef eens. Ik ben erg blij dat we sommige meiden wat vaker zien, zoals Kirby, en dat heb ik haar ook verteld. Ik sta sowieso buiten wat er is voorgevallen maar heb het wel gelezen. Ik krijg nu soms het idee dat er niets 'negatiefs' gezegd kan worden of er wordt gereageerd, maar als er gevraagd wordt hoe het gaat of gevraagd wordt of 'jullie' terugkomen lees ik meestal geen reactie.

Het lijkt mij gaaf om bij de juli mama's met een schone lei te beginnen!

8. Niet meer actief

Hallo dames,

Allereerst iedereen gefeliciteerd die bevallen is en voor diegene die nog moeten hoop ikdat het snel gaat gebeuren, want het is gewoon schitterend om met de kleine bezig te zijn.

Als alles goed vannacht, mogen Tanya en Ruben morgenochtend naar huis toe komen. :whistle: Met Tanya is op dit moment alles goed. Ze heeft geen bloedtransfusie meer gehad.
    Met Ruben gaat het super. :thumup: Hij drink als een gek en de borstvoeding begint op gang te komen. En als hij honger heeft (volgens mij is dat altijd) dan laat hij het duidelijk horen. Verder is hij heel bewegelijk. Het lijkt wel een mini variant van Joe Cocker met zijn bewegingen.

Ik denk dat ik morgen de laptop kwijt ben aan Tanya. Dan kan ze op haar gemak haar verhaal vertellen.

Groetjes, Marc

9. Niet meer actief

Hallo dames,

Allereerst iedereen gefeliciteerd die bevallen is en voor diegene die nog moeten hoop ikdat het snel gaat gebeuren, want het is gewoon schitterend om met de kleine bezig te zijn.

Als alles goed vannacht, mogen Tanya en Ruben morgenochtend naar huis toe komen. :whistle: Met Tanya is op dit moment alles goed. Ze heeft geen bloedtransfusie meer gehad.
    Met Ruben gaat het super. :thumup: Hij drink als een gek en de borstvoeding begint op gang te komen. En als hij honger heeft (volgens mij is dat altijd) dan laat hij het duidelijk horen. Verder is hij heel bewegelijk. Het lijkt wel een mini variant van Joe Cocker met zijn bewegingen.

Ik denk dat ik morgen de laptop kwijt ben aan Tanya. Dan kan ze op haar gemak haar verhaal vertellen.

Groetjes, Marc

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Fijn dat ze morgen thuis komen Marc!

11. Niet meer actief

Ik heb nog 2 nieuwe foto's van maandag bijgevoegd.

Ik ga nu weer verder met het huis versieren voor morgen, als ze thuis komen.

Gr. Marc de trotse vader

12. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Goh, wat is Ruben toch een scheetje!
    Mooie haartjes ook. Goed gedaan hoor!

Wat een fijn dat ze morgenochtend naar huis mogen.

Dat beweegelijke ken ik wel, dat heeft Raven ook. Die gooit vaak haar benen de lucht in, ze wordt later vast een ballerina ha ha

13. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    sorry voor het vergeten Ramona tuurlijk hoor jij erbij. dames hopelijk vandaag even niet tot later hoop dat ik het ziekenhuis niet verlaat zonder beeb of tenminste gestript en dan de weeen echt goed op gang komen. ik rommel nu gewoon door en ben het echt spuugzat van de pijn. gisteravond steeds rug en been weeen zo erg dat ik paar keer bijna tegen de grond neer klapte omdat mijn benen me niet meer konden houden maar later houdt het ook weer op. baal als een stekker. voor nu groetjes.

14. Irena

Irena Actief lid

Apr 15, 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Oh, pfff, dat vergeten is al goed, jij hebt wel wat anders aan je hoofd! En Femke heeft me er al bij gezet. Wauw, Wietske, die weeën moeten dan wel erg pijn doen... :( Ik hoop echt voor je dat ze kunnen helpen om de bevalling goed op gang te krijgen. Sterkte!

15. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    this op zich wel te doen, maar die rug en been weeen zijn haast niet op te vangen zeker niet als je opstaat en dan ineens een steek door je benen. durfde zelf niet eens meer een glas mee te nemen want geheid dat alles er overheen vliegt.

Ff niet voor hier maar Als Nienke meeleest thanx voor je berichtje op mijn site wat is je nickname hier dan? je mag me anders wel even pb sturen kunnen we eens kletsen misschien weet ik dan ook wel wie jij bent.

16. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    sonya... wat fijn dat ze het zo goed doet! Ze ziet er prachtig uit!

Jekkia, fijn dat jullie meid het ook zo goed doet. Lachspieren trainen. Heerlijk lijkt me dat, een echte glimlach terwijl ze weet wat ze doet, dat ie echt gemeend is....

Melanie, tnx voor de update about Pienie en Siebe. Fijn dat het al wat beter met ze gaat. Hoop dat ze snel naar huis mogen.

Marc, heel erg bedankt voor je update. Ik hoop dat ze morgen naar huis mag. Fijn dat ze geen bloedtransfusie meer heeft gekregen. Enne, ik hoop dat je de laptop kwijt bent ;)
    Dan is het een goed teken en voelt Tan zich stukken beter. Kus voor jullie.

Over dat beweeglijke... zijn er mensen die het beweeglijke herkennen vanuit hun buik?
    Demelza lag op alle echo's met haar handen bij haar hoofd. Soms was het zonder echo zelfs duidelijk te voelen. En... dat merken we nu ook.

Ook lag ze niet volledig in foetus houding. Ze had haar benen 9 van de 10 keer recht naar voren, echt in zo'n hoek van 90 graden. Heerlijk die voeten tussen mijn ribben. En... zo ligt ze nu nog het liefst. Niets benen opgetrokken of netjes languit, nee lekker gehoekt.

Tomenjerry, succes vandaag in het ziekenhuis. Duim voor je dat ze je gaan helpen en dat het gaat doorzetten.

Goed, ik ga nog even rustig mijn thee drinken. Verwacht dat mevrouw binnen nu en een half uur ook haar tepelsientje wil.

Vandaag komen mijn ouders. Die blijven weer een nachtje slapen en die komen even heerlijk genieten van hun kleindochter. Heb er zin in.
    Dus zal vandaag niet steeds tussendoor hier te zien zijn.

Ow... Karlijn heeft dus antibiotica gehad. En ze denkt dus dat het wel een borstontsteking is. Ene borst voelt warm en pijnlijk aan. Het is de borst waar het kolven nog wel lukt, bij de ander lukt het niet. Verder gaan ze vandaag naar het cb om te wegen.

About CB, die komen vandaag hier voor de intake. Ben benieuwd of mijn meisje weer terug is op gewicht. Vorige week groeide ze heel hard. Zaterdag lag ze nog maar 70 gram achter op haar geboortegewicht. En dat terwijl ze ons vorige week dinsdag bijna niet naar huis wilde laten gaan omdat ze meer dan die 10% was afgevallen.

17. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Wat liggen ze saampjes tevreden te kijken zeg!

18. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Dat beweeglijke heeft Elin ook: die lag mij in mijn buik altijd te kriebelen met haar handje (dat handje zat dan ook onder haar kin terwijl ze geboren werd, erg fijn!) en nu nog zijn haar handen van alles aan het doen. Die zie ik nog wel dirigent worden ;)
    Ook haar voeten wil ze inderdaad liefst gewoon recht omhoog hebben als we haar in de wieg tossen, maar daar had ik minder last van toen ze nog in mijn buik zat. Het zijn bij onze meid dus vooral de handen.

19. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    En jij denkt dat je straks nog tijd hebt om Harry Potter te gaan lezen? ;) Normaal zou ik zo'n boek binnen 24 uur uit hebben, zit nu al vanaf zaterdag mondjesmaat stukken te lezen want je kind eist zoveel aandacht van je op!
    Maar vanochtend heb ik besloten om goed te lezen, vandaar dat ik me lekker nog niet gedoucht of aangekleed heb. Wel ontbeten en een stroopwafel gegeten, maar ik wil verder lezen dus dat is belangrijker. Ergens vandaag wil ik ook nog luiers vouwen en Elin in badje doen maar dat is allemaal ondergeschikt aan Harry Potter. Na ja, Elin niet natuurlijk, maar die ligt nu te maffen dus totdat het badjestijd is heb ik een moment rust :)

20. Tinker

Tinker Actief lid

Oct 30, 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes...

Iedereen heeft wel een aparte naam of namen. Daar hou ik wel van...hihihihihi

Ik ben in het begin van de zwangerschap hier al wel eens geweest maar door allerlei dingen en drukte van verbouwing en alles heb ik altijd wel gelezen maar niet gereageerd..... :oops: :oops:

Ik was al weer eens opnieuw begonnen bij de Mama's maar probeer het hier nogmaals...... :) :)

groetjes

Share This Page