was ik weer (helaas) bd druk was weer goed gewicht hetzelfde. 2-3 cm onttsluiting getoucheerd alles er klaar voor. ctg gelegen was ook dik in orde. vrijdag weer ctg en maandag de dag der waarheid inleiden. pfffff hopelijk niet nodig en gaat het toucheren helpen. het rommelt nog steeds.
Ik wil alle mama's die nog moeten bevallen even een hart onder de riem steken.. Echt, jullie kindje komt ook!
Ik heb Nicci sowieso weinig gevoeld en voorspelde een rustig meisje. Ze heeft ook weinig bewogen omdat ze de energie er niet voor had waarschijnlijk. Wat ik wel herken de echo foto's is de manier waarop ze haar vingers heeft: duim en wijsvingers gestrekt en de overige 3 naar binnen. Ze is nu al cool met haar 'yo yo' bewegingen.
Dank je wel ..... Is toch ook wel makkelijk om van alles met elkaar te vergelijken en te delen hoe iedereen het zometeen en nu het allemaal doen....
wij hebben wel een 'simpele' naam voor onze kleine, ik hou van korte namen, en tja deze naam die we hebben staat wél in de top 10 momenteel.....
Tinker, welkom hier... again Gezellig dat je er bent. Tomenjerry, ik hoop dat het toucheren gaat helpen. Heb je aangegeven dat je het zat was? Jammer dat ze je niet gelijk hebben gestript. Met die ontsluiting had dat toch gekund. Ik vind ook alle namen mooi. Ben ook benieuwd naar de bevallingsverhalen van een ieder en de beweegredenen om voor bepaalde namen te kiezen. Tweety, wij hadden ook genoeg mooie korte namen in het top 10 lijstje gezien en 1 van deze namen heeft heel lang op onze namenlijst gestaan. Harrie is ook een simpele naam, maar ik vind hem geweldig. Dus simpel kan ook mooi zijn. Kar, leuk je kort hier even te zien. Heb het al via pb gezegd... denk aan jezelf. Dat is niet egoïstisch en niemand zal het je hier kwalijk nemen. Ik probeer je te updaten van de dingen die hier spelen. Dus dat komt goed. Verder is hier net iemand van het CB geweest. Ik ben zooooo trots. Demelza was geboren met een gewicht van 3130. Vorige week dinsdag was dit 2815. En vandaag zit ze al op 3180. Dus over haar geboortegewicht heen. Goed, ik ga ontbijten. De hele planning lag weer in de war dus... Tot snel! KUS
@ Evelieveling Fijn dat Demelza zo goed gegroeid is zeg! Heeft dat gedoe met voeden wel zijn vruchten afgeworpen. @Tomenjerry GRRRR..... flauw toch hè! Ik denk dat we wel heel erg gelijk op gaan meid! De vlos is net weg. Ze heeft me weer gestrip. Ik zit nu op z'n 1,5 cm. Dat lijkt weinig maar ze was er erg tevreden over aangezien het zonder weeen bereikt is. Strippen was nu wel gevoeliger en heb iets meer bloedverlies, maar dat hoort erbij. het was weer goed te doen. Ik heb dat zogenaamde wondermiddel vandaag geweigerd. Dat begreep ze wel aangezien het tot nu toe totaal geen effect heeft gehad. Je mag er ook geen koffie bij gebruiken. Heb dus nu mijn kopje capu verkozen boven die twee granules. Donderdag evt. opnieuw strippen. Ik krijg straks nog telefoon over wanneer ik door ganaar het ziekenhuis. Ze verwcaht zelf zaterdag, maar gaat vrijdag proberen. Fan worden het ook de ctg's e.d. Het is nog niet duidelijk wat ze doen met inleiden. Ik verwacht ook op zijn laatst op maandag. Dus we kunnen elkaarde hand schudden. Welk ziekenhuis zit jij?
Haha hoop je nog steeds op planning, Eef? Ik had gepland om wurm in badje te doen en om met haar te gaan wandelen. Maar omdat ze net om voer begon te gillen toen ik onder de douche stond heb ik maar besloten dat badje vanmiddag nog wel eens komt, en dat wandelen moeten we nog maar zien want die kl*teregen gooit steeds roet in het eten...
Ik leer nu al van jullie ervaringsverhalen dat planning met een kleintje totaal niet werkt. Ik ben erg benieuwd wanneer ik hier iets ga voelen... en hoe het begint... Net visite gehad, mams, zus en 2 nichtjes...pff wat zei die meiden druk zeg. Zometeen maar ff mn oogjes sluiten denk. Visite krijgen breekt wel de dag, en zo heb ik vandaag en gister nog geen dippie gehad, of verveling ervaren. Morgen lekker nog ff naar de kapper en weer een afspraak bij de VK. Ik ben gewoon wel erg benieuwd naar het begin van jullie bevallingen...wat voelde je als eerst? ik heb ook wel eens gelezen dat je darmen ook anders reageren..klopt dat?
Tanya en Femke heel veel success vandaag. Hoop voor jullie dat het nu door zet en dat jullie eind van de dag de kleine in de vingers hebben. Tweety -Inderdaad je kunt nog niet veel plannen met een kleine. En harrie hoor je toch ook niet meer zo vaak dus eigenlijk is ie dan ook weer apart ...toch Groetjes
Liefvan je maar ik denk dat je ipv Tanya Tomenjerry bedoelt. denk dat Tanya haar handen vol heeft aan de baby die ze al heeft.
Dus dit blijft vandaag ons lijstje? Graag evt. details aanvullen. Wie zijn er nu nog over? *babylicious *Tomenjerry/Wietske 15-07-2007 uitgerekend, uiterlijk maandag 30-7 inleiden *Femke J 16-7-2007 uitgerekend, gestript op 22 en 24 juli *Kriss/Christina 26-7-2007 uitgerekend *Tweety31/Diana 27-7-2007 uitgerekend *Irena/Ramona 30-7-2007 uitgerekend, KS op 25-7-2007