Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Hoop doet leven zeggen ze ;)
    Ik plan het momenteel zo:
    Ergens op de dag een keer douchen, eten en drinken. Dit moet tussen het voeden door.
    En verder ehm... go with the flow.

Mijn zus is terug van vakantie en die vroeg of ze zaterdag op kraamvisite kon komen. En of het qua tijd uitmaakte. Dus ik riep al, na 6 uur 's morgens is alles goed. Dan zie je wel in welke staat je ons aantreft. Of aangekleed en klaar voor bezoek, of allemaal nog smerig. Toen moest ze lachen.
    Ze wist nog wel dat die tijd vreselijk was, niets kunnen plannen.

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Mijn vliezen braken en daarna gingen mijn darmen zich legen. Mijn uk kwam poep vrij ter wereld! ;)

3. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Mijn planning klopt altijd aardig. Het kan een uurtje afwijken als miss boss langer slaapt maar veel scheelt het niet. En daarnaast ben ik vreselijk verwend met een papa die nog steeds vakantie heeft. Al vanaf haar geboorte! Vanaf maandag moet ik het echt alleen doen. (voor zover hij me echt werk uit handen neemt ;) )

4. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
    zie hier mijn verhaal

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hmm zou ik net lezen besluit uk dat het tijd is te eten! ff wachten nog dus...

6. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Hoi Kar,

Ik wil je even een hart onder de riem steken... Jeroen heeft ook nog totaal geen ritme. Ik heb me laten vertellen dat je daar de eerste 6 weken ook nog niet op hoeft te rekenen. Dus voorlopig verwacht ik dan ook nog geen regelmaat. Probeer niet te veel en te snel van alles te verwachten, dan valt het nl meestal tegen als dat niet uitkomt. Als je niks verwacht kan het alleen maar meevallen. Zo probeer ik het te zien.

Hier is de ene buitenom de andere dag ook totaal verschillend. De laatste 2 avonden moest Jeroen echt zo hard huilen, krijsen bijna en hij was steeds aan het zoeken. Hij had echt honger! Terwijl hij al vanaf 8 uur zowat continu aan de borst lag. We hebben hem dan ook een beetje bijgevoed, daar ging hij van slapen en konden mijn boobs tenminste weer even produceren. Overdag is hij de laatste dagen ook steeds wakker. Maar nu deze ochtend ligt hij al ruim 2,5 uur te slapen, ik weet niet wat me overkomt... Er zit nu al bijna 4 uur tussen de laatste voeding. Dus nu twijfel ik weer of ik hem een beetje wakker moet kriebelen... Het ene moment denk je, "ga nu lekker slapen" en het andere moment denk je "wordt nu eens wakker!".

Al met al een heel gedoe, je bent er veel mee bezig met die voedingen. En dan niet alleen het voeden zelf maar ook het hele gedoe er omheen van tijden enzo. Maar het is het allemaal waard. Dus Kar probeer het positieve te zien, het komt allemaal goed. Bij niemand loopt het perfect!

Wat betreft het gewicht zit Jeroen nog steeds niet terug op zijn geboorte gewicht. Gelukkig is hij de laatste 2 dagen ineens 80 gram aangekomen en zit hij nu op 3240. (geboortegewicht was 3330) Dus ik heb er nu wel vertrouwen in dat het goed komt. Maar ook dat kan je behoorlijk onzeker maken. Het feit dat hij na 2,5 weken nog maar op 3160 zat. Dan ga je serieus aan je zelf twijfelen, wat ook weer niet goed is.

Afgezien van die kleine dingetjes gaat het eigenlijk gewoon heel goed met ons. Ik zou nu alleen wel eens willen gaan wandelen, maar helaas het weer....

Ik ga weer bijlezen, ik ben er bijna!

Alle zwangeren: Nog heel veel sterkte de laatste dagen, sleep elkaar erdoorheen!

7. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    hier neemt papa me een hoop werk uit handen. Hij wast af, hangt de was op, stofzuigt en doet de toiletten. Ook haalt hij Demelza altijd als ze gevoed moet worden zodat ik zo min mogelijk de trappen op en af hoef.
    Ik vind hem echt een kanjer zoals ie met ons omgaat.

Heb een leuk cadeautje voor hem verzonnen. Ik heb de foto die foto die in mijn album staat wat bewerkt. Er staat nu bij 'ik ben papa's grootste fan'
    En deze heb ik laten afdrukken op een koffiemok. Volgende week maandag gaat hij weer werken en dan heeft ie gelijk vergadering op kantoor. Ik laat de beker daar afleveren en dan krijgt ie dus koffie uit zijn eigen mok.

Gewoon om hem te laten weten dat ik trots op hem ben. Dat ie een geweldige papa is.

8. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ik zit hier in emmen in het schepersziekenhuis bevalt wel goed. ze vond het niet nodig om te strippen ze houden van natuurlijke weeen dus ff volhouden. het rommelt wel aardig krijg weer steeds weeen door rug benen en tegen mijn anus sorry voor de details. we zien het allemaal duim inwendig heel hard dat het doorzet ben nu al bijna 36 uur aan het rommelen dus moet toch een keer doorzetten.

9. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    ik moet weer gaan voeden ik ben op pag. 1445...

Tot later!

10. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    oeiiiiiiiii heel wat baby`s weer geboren.
    joeppie!

gefeliciteerd.
    beetje laat maar aan deze kant was geen tijd voor internet :(

voor de afwachtende a.s mama`s veel sterkte met de laatste loodjes
    en hopelijk volgen jullie snel

veel liefs peetje

11. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    p.s vergeet me zelf hihi

dit is luca 1 week en 4 dgn ;)

12. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Hallo allemaal!

even heel kort een berichtje,
    Ik heb me stiekum naar beneden weten te wurmen (mag eigenlijk niet van mn nest nog hihi)

Thnxx voor jullie felicitaties. Ik heb een klein stukje teruggelezen (vanaf jody haar post: dank je Jody, smak)

Ik lees later wel wat meer bij als jullie het niet erg vinden.

Als je het verhaal wilt lezen, dit plaats ik bij bevallingsverhalen. (effe 'kort')

Een foto van ons kleine kaboutertje staat in album :)

Kuss en tot snel

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Klinkt misschien vreemd, maar wat heeft hij al een 'eigen' koppie zeg! Knappe knul.

14. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Peeetje: wat is luca toch een lekker ventje

Hier doet papa goed meehelpen met de avond voedingen en de luiers, heb de luxe dat Ravens papa op freelance basis werkt dus sinds de geboorte is hij redelijk veel thuis geweest.
    Ach, mis het oude ritme niet, doe het huishouden tussen de voedingen door en wat niet lukt dat doe ik de dag erna wel

hoe is iedereen eigenlijk aan de naam van hun zoon of dochter gekomen?
    Heb de raam Raven uit het boek: De nevelen van Avalon (over de vrouwen aan het hof van koning Arthur). Daarin heet een priesteres Raven.
    Haar doopnamen Anna Maria Johanna zijn de namen van mij, mijn moeder, mijn oma en mijn vriends moeder.

15. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    peeetje, had jou nog niet eens gefeliciteerd. Leuk dat je jezelf hier weer laat zien! Van harte met je mannetje! Mooi ventje. Geniet je er lekker van?

de naam...
    Wij zaten voetbal te kijken. Toen kwam bij Feyenoord 1 van mijn favoriete spelers erin, Romeo van Castelen. Toen zei ik dus tegen Jerry dat ik Romeo een leuke naam voor onze zoon zou vinden. En toen kwamen we erop dat Juliette een leuke naam voor een meisje zou zijn. Even later kwamen we op het idee om het met een italiaanse invloed te doen, omdat mijn eigen achternaam Italiaans is. Vandaar Giulietta.

Demelza zagen we bij een aftiteling van een film. De naam viel gelijk op en we vonden het direct wat.

16. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Niva, ik kan in jouw album je ventje helaas niet ontdekken. Was wel benieuwd. Doe je rustig aan?

Peeetje.. wil je Adine de groetjes van me doen en feliciteren?

17. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Niet volgens plan maar wel redelijk veel gelukt vandaag van hetgeen bovenaan staat:

Korte wandeling gemaakt met de wagen (incl een klein stukje met de kat, die alleen niet verder durfde dan het tweede paadje en daar suf bleef mauwen), heb badje gedaan, heb met wurm in bed gelegen en beetje gedut terwijl zij sliep en heb Harry Potter bijna uit :)

LEX IS BLIJ VANDAAG :D

18. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Wat een luxe! Mijn vent is er zowat nooit, zelfs op zaterdag is hij vaak weg :(

19. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
  20. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Niva jij stouterd! Gauw terug naar bed! Maar wel cool dat je even je (virtuele) gezicht komt laten zien!

Share This Page